BusinessAcademy - cursuri in domeniul afacerilor Bucuresti

Marketing and Marketing Management

...
Marketing and Marketing Management

Prin scolarizarea în cadrul departamentului de Marketing and Marketing Management, veti dobândi cunostinte ce va vor ajuta sa atrageti un numar substantial de clienti de pe piata. De asemenea, veti învata si cum sa mentineti fidelitatea acestora.

Daca vreti sa influentati în mod direct profitul realizat de companie si, în acelasi timp, sa obtineti experienta într-unul din cele mai dinamice domenii de afaceri, acest departament este ideal pentru dvs. 

Si anume, metodologia de marketing se afla într-o constanta schimbare. Datorita utilizarii la scara larga a calculatorului si a Internetului, practicile anterioare nu mai dau rezultatele scontate. Pe de alta parte, aplicarea noilor metode de marketing face posibila obtinerea unui impact mult mai puternic pe piata si a unui profit mult mai mare decât înainte. 

Însa, doar companiile care au specialistii cei mai bine pregatiti pot aplica aceste noi cunostinte.

Exista un motiv pentru care lucrurile stau astfel. Departamentul pentru cercetari documentare al Universitatii Cambridge a descoperit ca o persoana cu venit mediu, care locuieste în mediul urban, primeste zilnic între 1.500 si 3.000 de mesaje promotionale. Bugetul pentru promovare al companiilor locale s-a dublat în ultimii patru ani, dar cu toate acestea, investitiile facute în publicitate sunt subminate de neîncrederea clientilor potentiali.

Postul de televiziune britanic ITV a descoperit ca doar unul din opt telespectatori cred în promisiunile mesajelor transmise de anunturile publicitare tv.

Un astfel de trend descendent al încrederii este observat în fiecare mediu, de la cel tiparit sau electronic, pâna la Internet si alte medii digitale.

Ca un raspuns la aceste tendinte, practicile actuale de marketing sunt menite sa asigure companiilor un impact cât mai puternic pe piata. Noile metode asigura rezultate finaciare excelente pentru investitiile facute în scopul atragerii clientilor. O companie nationala binecunoscuta a condus anul trecut o campanie de promovare care i-a adus un profit de 40 de euro la fiecare euro investit. Acestea sunt cifre care l-ar uimi pe orice director sau proprietar de companie.