Springfield Education - Gradinita si After School Bucuresti

Gradinita - Grupa 4-5 ani

Copilul creste si se dezvolta cu rapiditate. Ai observat cum a devenit mult mai independent si încrezator in puterile lui? Cuvintele care guverneaza aceasta perioada sunt: independenta, autocontrol si creativitate. Copiii de 4-5 ani petrec mult mai mult timp concentrati asupra unei activitati, sunt nerabdatori sa experimenteze lucruri noi si, daca sunt suparati sau frustrati, au abilitatea de a-si exprima sentimentele, verbalizând sau, de ce nu, facându-si dreptate singuri. Este doar o perioada ce va fi depasita cu tact.
Copilul de 4-5 ani este foarte curios în legatura cu schimbarile ce apar. Întelege diferenta dintre baieti si fete iar jocul de rol reproduce fidel situatii reale: joaca de-a mama si de-a tata, de-a doctorul, de-a scoala. 

 
POZA-GR2-3-ANI

Are momente în care poate ascunde adevarul pentru ca devine constient de consecinte. În colectivitate este mult mai ancorat în rutina si urmeaza regulile mult mai usor. 

O parte din obiectivele pe care Springfield le urmareste in dezvoltarea celor mici sunt urmatoarele:
  • sa se concentreze la activitatea desfasurata intre 15 si 20 minute
  • sa adreseze întrebari potrivite contextului dat
  • sa asculte ce spun ceilalti si sa raspunda în timp ce este ocupat sa desfasoare o alta sarcina
  • sa inteleaga glumele, continutul povestilor si textul poeziilor
  • sa asculte o poveste fara a se uita la imaginile ei
  • sa foloseasca cuvinte cheie precum „how”, „why” and „because” descriind lucruri pe care le-au realizat  sau doresc sa argumenteze o idee
  • sa realizeze o scurta conversatie cu prietenii sau teacher-ul de la clasa pe diferite teme de discutie
  • sa foloseasca trecutul, prezentul si viitorul în conversatiile de zi cu zi
  • sa foloseasca formele  verbelor „to be”, „have got”,  „can” ca sa îsi exprime necesitatile
  • sa foloseasca pronumele „“I”, “you”, “she”, “he”, “it”, “we”, “you”, “they”
  • sa exprime locul obiectelor/persoanelor folosind cuvinte precum „in”, „out”, „under”, „on”, „behind”, „in front of”…
  • sa foloseasca cuvinte ce adreseaza întrebari „who”, „what”, „where”, „when”, „why”
  • sa foloseasca expresii interogative ce presupun folosirea substantivelor numarabile si nenumarabile „how many?”/ „how much?”
  • sa povesteasca în cateva propozitii scurte textul unei povesti
Galerie foto
  • ...