Srlconsult - Infiintari firme, servicii contabilitate, Bucuresti

Servicii de administrare personal si salarizare

Indiferent de domeniul de activitate sau de marimea companiei tale, eficientizarea procesului de salarizare si de administrare de personal se poate dovedi a fi o sarcina care necesita o atentie continua si resurse interne suplimentare. Este atat de simplu sa obtii acum acces la toate resursele, know-how-ul sau la cele mai recente tehnologii prin intermediul externalizarii salarizarii si a resurselor umane!

Serviciile noastre sunt concepute astfel incat sa iti preia povara administrativa de pe umeri, sa iti ofere sprijin din perspectiva legislativa, sa iti asigure un schimb de informatii sigure despre angajati si o prelucrare precisa a datelor.

Oferim servicii de administrare personal, incepand cu intocmirea contractelor de munca, a fiselor de post, a diverselor adeverinte, gestionarea dosarelor, inregistrarea salariatilor in Revisal, asigurarea relatiei cu Inspectoratul Teritorial de Munca, asistenta in cadrul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului, consultanta pe diverse spete care tin de resursele umane, consultanta privind legislatia muncii.

Salarizarea necesita precizie, asigurarea confidentialitatii datelor angajatilor, capacitate rapida de procesare.

Externalizarea salarizarii este cea mai buna solutie pentru companii, deoarece ofera siguranta respectarii cerintelor legislative, prelucrarea corecta a salariilor angajatilor, intocmirea documentelor necesare, consultanta specifica, avand  avantajul eliminarii costurilor cu resursa umana, specializata, dar si cu aplicatiile software complicate.

Servicii:

Administrare personal: 

  • intocmirea dosarelor de personal;
  • intocmirea contractelor individuale de munca;
  • intocmirea documentatiei pentru incetarea/modificarea/suspendarea contractelor individuale de munca;
  • intocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca;
  • intocmirea adeverintelor de vechime;
  • intocmirea altor rapoarte la solicitarea clientului;
  • consultanta in probleme de legislatia muncii;
  • asistenta in cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului.

Servicii Revisal: 

  • efectuarea demersurilor la Inspectoratul Teritorial de Munca in vederea obtinerii unui user si a unei parole utilizate in vederea depunerii online a Registrul general de evidenta a salariatilor;
  • intocmirea, completarea si transmiterea Registrului General de Evidenta a Salariatilor.

Consultanta Resurse Umane

  • intocmirea Regulamentului Intern sau consultanta privind intocmirea acestuia;
  • consultanta privind incheierea/modificarea/suspendarea/incetarea contractelor individuale de munca;
  • consultanta privind clauzele contractului individual de munca;
  • elaborarea fiselor de post.

Salarizare personal (payroll)

  • verificarea si procesarea pontajului lunar si a tuturor datelor necesare calculului salarial;
  • verificarea certificatelor de concediu medical;
  • calculul salarial;
  • transmiterea documentelor rezultate din calculul salarial : statul de plata; fluturasi de salarii; centralizator salarii;ordine de plata privind contributiile sociale si ale impozitului pe salarii
  • generarea si transmiterea declaratiei unice;
  • evidenta concediilor de odihna;
  • intocmirea de rapoarte de salarizare la solicitarea clientului;
  • consultanta in problemele de salarizare.

Tarife

  • Deschidere contract salariat: 50 Lei
  • Tarif lunar servicii salarizare salariat: 50 Lei
  • Inchidere contract per salariat: 50 Lei
  • Intocmire declaratie privind calculul si retinerea impozitului pe venit pe fiecare beneficiar de venit  D205: 60 Lei
  • Intocmire adeverinta medic familie / spital: 30 Lei
  • Intocmire adeverinta banca, somaj: 60 Lei
  • Intocmire fisa postului: 150 Lei
  • Intocmire Regulament Ordine Interioara: 450 Lei

 

Galerie foto
  • ...