Romanian Soft Company - Solutii informatice destinate sectorului de sanatate, Bucuresti
Suport tehnic
Suport tehnic
Suport prin telefon, fax – furnizorul va avea o linie telefonica in timpul orelor normale de lucru (de luni pana vineri in intervalul orar 8.30 – 17.30) prin care sa asiste clientul la raportarea de erori si pentru a acorda primul nivel de ajutor in utilizarea si operarea sistemului.
Suport remote via Internet – pentru scopul expres de a acorda suport Clientului si de a remedia problemele aparute.
Email – furnizorul va trimite pe email solicitarile sale pentru a primit suportul echipei RSC.
Echipa RSC va livra urmatoarele servicii de suport:
Suportul tehnic oferit ca parte a serviciilor de garantie va fi prestat in cel mai scurt timp posibil, RSC asigurand interventiile in timp real, utilizand metodologia prezentata anterior: suport remote, email, telefon, fax sau onsite.
In perioada de implementare a sistemului, specialistii RSC vor fi prezenti la sediul beneficiarului pentru a oferi tot suportul tehnic necesar.
Suportul tehnic oferit ca parte a serviciilor post garantie este restrictionat la intrebari asupra modului de instalare, configurare si utilizare a produsului dezvoltat de Furnizor.
Categorii
Solutia Hipocrate (2)
Documentatie (1)
Garantie (1)
Mentenanta si dezvoltari viitoare (1)
Module fisier Solutia Hipocrate (7)
Romanian Soft Company - detalii firma (1)
Servicii IT specializate (1)
Suport tehnic (1)
Training (1)
Date de contact
0316200501; 0316200502; 0316200499
Str. Prisaca Dornei, Nr. 2E, Sector 3, Bucuresti
Distribuie
