Morgan Sol - Servicii Salarizare & Administrare personal Bucuresti

Salarizare si administrare personal

...
Servicii de salarizare

Pachetul serviciului de salarizare contine urmatoarele activitati:

  • Preluare si verificare date primare;
  • Calcul salarial (calculul orelor/zilelor de orice tip – standard, suplimentare, de noapte);
  • Calcul bonus / concedii de odihna;
  • Evidentierea absentelor nemotivate, a învoirilor sau a concediilor fara plata;
  • Înregistrarea modificarilor de natura salariala (salariul de baza, prime, deduceri personale de baza, deduceri suplimentare, etc.);
  • Înregistrarea retineri / avansuri / propriri;
  • Calculul îndemnizatiei pentru concediile medicale sau pentru concediile de crestere/îngrijire a copilului;
  • Întocmire stat de salarii si generare fluturasi de salariu în format PIN;
  • Întocmire fisier pentru plata salariilor prin banca/card;
  • Generare si depunere declaratie D112 privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitul pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate;
  • Completare lunara, trimestriala si anuala a formularelor pentru Directia Regionala de Statistica;
  • Întocmire lista tichete de masa si plasarea comenzii catre furnizorul de tichete;
  • Întocmirea si depunerea anuala a Declaratiei informative privind impozitul retinut la sursa si câstigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit.

...
Administrare personal

Pachetul administrare personal contine urmatoarele servicii salarizare:

  • Întocmirea contractelor individuale de munca si înregistrarea lor în Revisal;
  • Întocmirea Regulamentului de Ordine Interioara si a fiselor de post împreuna cu reprezentantii companiei, respectiv conducatorii de departamente;
  • Întocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca si înregistrarea lor în Revisal;
  • Întocmirea încetarii sau suspendarii contractului individual de munca si înregistrarea lor în Revisal;
  • Întocmirea, actualizarea si gestionarea carnetelor de munca (pâna la predarea lor salariatilor);
  • Completarea si depunerea Registrului de Evidenta a Salariatilor în termenele legale;
  • Eliberare adeverinte de salariat/ pentru medic/ venit/ somaj/ stagiu de cotizare/ vechime etc.

Toate aceste activitati se vor desfasura în baza procedurilor de lucru agreate cu dumneavoastra în etapa de initializare a serviciului de resurse umane.

Etapa de initializare a serviciilor de resurse umane presupune:

  • Verficarea situatiei curente în ceea ce priveste documentele de personal si rapoarte finale întocmite si depuse la autoritatile competente;
  • Preluarea datelor de personal;
  • Elaborarea unui raport informativ asupra situatiei existente;
  • Stabilirea de comun acord cu reprezentantul dumneavoastra a unor proceduri de lucru pentru elaborarea contractelor de munca, pentru actele aditionale, pentru documentele necesare încetarii contractelor de munca;
  • Stabilirea împreuna cu reprezentantul dumneavoastra a procedurilor de lucru pentru preluarea datelor lunare si pentru transmiterea rapoartelor catre dumneavoastra.

Categorii
Date de contact
0743148061
Str. Alexandru Vitzu, nr. 10, sector 5,
Distribuie