Goghe Consulting - cursuri management de securitate Bucuresti

Cursuri dezvoltare personala

...
Tehnici de vanzari

Cursul este practic, interactiv, cu soluții concrete la probleme, profesionist, rezultate cuantificabile într-o rată a profitului crescută şi vine în întâmpinarea unor nevoi concrete din mediul vânzărilor. Cursul se adreseaza personalului angajat în vânzări, indiferent de ceea ce vinde: birotică, legume, fructe, case, mașini, asigurări, mezeluri, materiale de construcții, băuturi alcoolice și nonalcoolice, servicii, etc, personalului din middle și top management care dorește perfecționarea în domeniul vânzărilor În plus, o serie de tehnici în vânzări te vor ajuta să finalizezi vânzarea când nimeni nu s-ar fi gândit, nici măcar tu.

STRUCTURA CURSULUI: • profilul vânzătorului • nevoia consumatorului • etapele procesului de vânzare-cumpărare • negocierea condițiilor și a prețului • stiluri în vânzări, tipuri de vânzări, etape ale vânzării, modalități de abordare a clientului, metode de prezentare a produsului • vănzări: tactici și metode • modalități de lucru cu clienții dificili • rolul și responsabilitățile agentului de vânzare • tipuri de clienți, construirea bazei de date, surse de identificare a potențialilor clienți, monitorizarea satisfacției clienților • time management: prioritizare, stabilirea obiectivelor și respectarea lor, planificare

CE VOR ȘTI PARTICIPANȚII LA FINALUL ACESTUI CURS? • vor ști să aplice tehnici de contracarare a obiecțiilor • vor învăța să aplice tehnici eficiente de vânzare • vor ști să influențeze decizia de cumpărare • vor învăța o abordare profesionistă a vânzărilor • vor ști să-și prezinte produsele sau serviciile într-un mod convingător • vor dobândi tehnici de finalizare a vânzărilor • vor ști să sondeze eficient nevoile clientului

METODA DE LUCRU

Se vor utiliza metode moderne de instruire bazate pe aplicabilitate imediată. Ponderea activităților este 70 % aplicații practice și 30 % teorie. Din metodele folosite menționăm: expunere, discuțiile dirijate, discuții în grupuri mici, studii de caz, joc de rol, chestionare, materiale video, dezbateri, simulări și exerciții. Comunicarea între participanți și între participanți și traineri reprezintă principalul pilon al metodelor de instruire folosite.

Crestere VANZARI = CRESTERE PROFIT

Participă și convinge-te singur!

Conditii de inscriere Pentru inscriere va rugam sa completati formularul de inscriere. Inainte de inceperea cursului veti fi contactat de organizator pentru a va furniza toate detaliile privind desfasurarea cursului.

...
Tehnici de negociere

La acest curs vei afla cum să foloseşti tehnicile de negociere în avantajul tău, chiar dacă strategia este una de câştig pentru ambele părţi(win-win). Vei învăţa să anticipezi mutările partenerului de negociere şi, nu în ultimul rând, vei deprinde tehnica contraatacului atunci când ai un partener care te încolţeşte! Cursul te ajută sa schimbi minţi, să convingi inimi şi să obţii mai mult decât ţi-ai imagina! Dacă inveţi să le stăpâneşti, abilităţile de negociere îţi deschid toate uşile în viaţă. Fie că : • vrei să cumperi ceva la un preţ avantatajos • vrei să vinzi ceva şi vrei să fii mai persuasiv • scrii un articol pe blog, o scrisoare de vânzari sau de parteneriat, • vrei să închei o înţelegere cu un partener de afaceri, • discuţi cu soţul/ soţia şi vrei ca acesta/ aceasta să te sprijine într-un proiect personal, • stai de vorba cu seful sau colegii si iti doresti sa fii mai persuasiv • ai nevoie să cunoşti şi să foloseşti secretele artei de a negocia deoarece vrei să obţii întotdeauna exact rezultatul pe care ţi-l doreşti Abilităţi dobandite de participanţi: • vor şti să aplice eficient tehnicile de negociere; • vor şti să aprecieze mai bine situaţia în care se află într-o negociere; • capacitate de comunicare crescută; • capacitatea de a înţelege tendinţele partenerului de negociere; • abilitatea de a descifra rapid mesajele transmise de partenerul de negociere; • lucrul cu legile negocierii; • vor deprinde abilitatea de a găsi formula potrivită pentru ambele parţi; • vor şti să-si pună într-o lumină stralucitoare ceea ce au de oferit. Cui se adresează acest training? • Companiilor care vor să-şi mărească profitul prin activitatea de negociere • Celor care vor rezultate mai bune în vânzări sau negociere, indiferent de domeniul de activitate în care activează compania • Personalului middle şi top management care este în postura de a negocia permanent contracte, clauze, vânzări sau cumpărari de companii sau parteneriate cu alte companii • Trainingul poate fi accesat de oricine este interesat să se perfecţioneze în arta negocierii • Trainingul de negociere, având aplicaţii directe în activitatea de vânzari, este potrivit agenţilor de vanzari acolo unde este loc de negociere permanent STRUCTURA CURSULUI • Pregătirea Negocierii • Legile Negocierii • Negocierea bazată pe diferențe sexuale • Stiluri in Negociere • Tactici de Negociere • Contraatac în Negociere • Strategie în negociere • Limbajul ochilor în negociere • Limbajul paraverbal și non verbal în negociere • Situaţii dificile în negociere

Durata : 2 zile Program zilnic : 17.00-21.00 Conditii de inscriere Pentru inscriere va rugam sa completati formularul de inscriere. Inainte de inceperea cursului veti fi contactat de organizator pentru a va furniza toate detaliile privind desfasurarea cursului.

...
Marketing personal

Cursul se adreseaza tuturor celor interesati care doresc sa-si construiasaca si sa-si promoveze propria imagine in vederea gasirii celor mai bune oportunitati pe piata muncii.

Marketingul personal reprezintă ansamblul acţiunilor pe care individul le desfăşoară în vederea realizării unor schimburi reciproc avantajoase pe piaţa muncii. Persoanele care ştiu cum şi când să vină în întâmpinarea cererii de pe piaţa muncii au şanse mai mari de a dobândi satisfacţii profesionale, de a-şi forma şi dezvolta o reală carieră. În momentul în care începi o afacere pe cont propriu, cu atât mai mult ai nevoie să ştii cum să îţi promovezi imaginea personală (branding personal). Imaginea pe care ţi-o creezi în mintea celor din jurul tău este capitalul tău cel mai important. Niciodată în istoria omenirii nu a fost atât de important să ai o imagine bună şi ceilalţi să te perceapă aşa cum vrei tu să te perceapă. Atenţie, nu înseamnă să ai o imagine bună şi aptitudini foarte slabe.Clienţii, partenerii şi şefii tăi vor descoperi formele fără fond mai devreme sau mai târziu şi te vor taxa scump pentru lipsa de integritate. Marketingul personal poate fi structurat pe următoarele componente, fiecare în parte implicând rezolvarea mai multor probleme: I. Produs II. Plasament III. Preţ IV. Promovare

Ce vei obtine?

Atunci când aţi construit şi aţi dezvoltat un brand de succes, veţi beneficia de numeroasele avantaje, din care amintim: • Vă veţi înţelege mai bine pe dumneavoastră; • Încrederea dumneavoastră va creşte simţitor; • Creşterea vizibilităţii şi prezenţei dumneavoastră; • Diferenţierea dvs. faţă de semeni; • Compensaţia dumneavoastră va creşte; • Vă veţi dezvolta în domenii noi; • Veţi avea slujbe şi sarcini mai bune şi mai interesante.

...
Motivarea nonfinanciara a angajatilor

Motivarea nonfinanciara a angajatilor

„Unui om este mult mai uşor să-i dezvolţi calităţile decât să-înlături defectele;Cultivă-i omului calităţile, ca să-şi inunde defectele”. Atunci cînd este vorba de gestionarea resurselor umane, adică a oamenilor la locul de muncă, aceasta presupune pentru mulţi manageri dureri de cap şi o provocare căreia cu greu îi pot face faţă. Moralul, motivaţia şi satisfacerea(împlinirea) nevoilor angajaţilor se întrepătrund şi, împreună cu productivitatea, sunt subiectele cel mai mult studiate. Angajaţii, în calitate de resurse, sunt mult mai complex şi dificil de gestionat decât, bunăoară, resursele financiare, tehnice, informaţionale etc. În acelaşi timp, resursele umane sunt unice în ceea ce priveşte potenţialul lor de creştere şi de dezvoltare, în capacitatea lor de a-şi cunoaşte şi a-şi învinge propriile limite. Moralul unui angajat se referă la atitudinea faţă de muncă, faţă de superiori şi faţă de organizaţia din care face parte. Moralul ridicat – ca atitudine pozitivă în raporturile de muncă – este rezultatul principal al satisfacerii nevoilor (prin locul de muncă sau ca rezultat al acestuia). O necesitate care ar putea fi satisfăcută prin locul de muncă este recunoaşterea importanţei rolului şi contribuţiei într-o organizaţie (satisfacţia muncii), iar o altă nevoie satisfăcută, de data aceasta, ca rezultat al locului de muncă, este securitatea financiară. Un moral ridicat conduce la dedicare cvasitotală şi la loialitate în favoarea organizaţiei, la care se adaugă dorinţa de a lucracât mai bine. Un moral scăzut poate conduce la absenteism, dezinteres faţă de muncă, rată scăzută a productivităţii şi, ca rezultat, angajaţii părăsesc compania pentru a căuta alte locuri de muncă (în speranţa că vor afla acolo mai multă satisfacţie prin motivaţie). Cuvântul motivaţie este cel mai adesea folosit pentru explicarea comportamentului oamenilor. Succesele unui sportiv se spune că sunt datorate motivării sale ridicate, în timp ce un student care evită munca (sub forma efortului intelectual, al atitudinii participative la actul de transfer şi aprofundare de cunoştinţe/informaţii), se spune că nu este motivat (sau că este motivat să nu muncească ). Ca urmare, se înregistrează o mare varietate de abordări, nu rareori contradictorii. Motivarea reprezintă o componentă majoră a managementului şi, în sens larg, rezidă în ansamblul de decizii/acţiuni prin care se determină stakeholderii organizaţiei să contribuie (in)direct la realizarea de funcţionalităţi şi performanţe superioare, pe baza corelării intereselor în abordarea şi realizarea obiectivelor organizaţiei/subsistemelor sale. În sens restrâns, motivarea constă în corelarea necesităţilor, aspiraţiilor şi intereselor  personalului din cadrul organizaţiei cu realizarea obiectivelor şi exercitarea sarcinilor, competenţelor şi responsabilitãţilor atribuite în cadrul organizaţiei. În contextul managementului resurselor umane, motivarea poate fi definită ca un proces intern, individual, introspectiv, care energizează, direcţionează şi susţine un anume comportament. În lipsa unei motivaţii pozitive, se dezvoltă, fără prea mare efort, o motivaţie negativă. Motivaţia este o “forţă” personală care determină un anume comportament.

In speranta ca v-am trezit interesul, va asteptam  la sala din strada Grigore Cobalcescu nr.9,  vis-a-vis de parcul Cismigiu.

...
Teama de a vorbi in public

Teama de a vorbi in public nu este o “boala” usoara. Teama este o reactie specifica tuturor fiintelor vii. Manifestarile ei seamana intr-o oarecare masura cu atacurile de panica. Te trec frisoanele inainte si in timpul discursului, ai gesturi necontrolate ale mainilor si uneori o mimica ce tradeaza chinul, iti tremura vocea si-ti pierzi ideile inainte de a le duce la capat. Frica este un afect, asadar o emotie primara si apare inca de cand ne nastem. La oameni, frica se dezvolta si sub influenta mediului cultural, asadar reactia nu se va reduce doar la a fugi din preajma dusmanului sau a-l infrunta. Multe frici sunt invatate social, iar frica de a vorbi in public sau glossofobia este una dintre ele. Daca in antichitate oratoria era marea calitate a catorva dintre personalitatile cetatii, astazi este necesar ca fiecare dintre noi sa stapaneasca, daca nu arta vorbitului in public, macar tehnicile ei. O multime de produse media concureaza pentru a te ajuta sa fii un bun orator. Fie ca le vorbesti angajatilor tai, fie ca le vorbesti alegatorilor tai sau unui amfiteatru de studenti, este foarte important sa stii sa prezinti continutul discursului tau. Totusi, sfaturile de genul “relaxeaza-te, vorbeste cu convingere, foloseste cat mai mult body language, nu citi de pe foi si nu iti scapa din ochi auditoriul” nu ajuta intotdeauna. Pentru unele persoane vorbitul in public este o adevarata incercare si poate deveni o problema. De ce? Daca aceste simptome iti suna familiar, atunci e timpul sa faci ceva. Glosofobia, adica frica de a vorbi in public, nu este ceva incurabil. Se poate trata prin pregatire si exercitii constante, iar daca jobul tau presupune sustinerea constanta de discursuri, atunci este si mai important sa treci cu bine peste acest hop care poate sta la un moment dat in fata unei promovari. Pentru a depasi frica de a vorbi in public, acorda o atentie sporita pregatirii discursului, formei lui si foloseste-te de talentele tale native pentru a-ti cuceri audienta

1. Pregtirea este cheia succesului pentru a depasi frica de a vorbi in public Cand nu esti un orator innascut caruia ii vin ideile pe masura ce se adreseaza audientei, sau daca esti la primele discursuri, este important sa-ti pregatesti speech-ul temeinic. Compune-ti textul urmand un fir logic al ideilor, stabileste dinainte cateva exemple si povesti care te vor ajuta sa-ti sustii parerile si exerseaza-l cu voce tare pana simti ca-l stapanesti. Daca este un discurs foarte important, te poti inregistra. Principalul motiv al fricii resimtite e ca nu stii cum te prezinti de fapt in fata oamenilor. E ca si cum ai merge la un interviu fara a verifica in prealabil daca nu cumva te-ai patat cu ruj pe dinti. Asa ca mai bine faci o proba! 2. Gandeste-te ce-si doreste publicul sa asculte Un public plictisit va reactiona ca atare si pentru a preveni acest moment neplacut trebuie sa te gandesti atunci cand iti compui discursul la informatiile pe care oamenii ce formeaza audienta si-ar dori sa le auda. Poate le-ar placea sa afle niste stiri, detalii din culise sau solutii la problemele lor. Ofera-le ce-si doresc! 3. Urmareste alti speakeri Daca nu ai mai vorbit unui public de ceva vreme si te simti usor “ruginita”, antreneaza-te prin urmarirea unor clipuri cu cei de la TED. Imagineaza-ti ca esti in locul lor si incearca sa retraiesti momentul in care toata lumea este cu ochii pe tine. 4. Considera discursul un rol Vorbitul in public este un veritabil spectacol artistic, iar asta e un lucru bun cu toate ca nu esti actrita. Te-ai intrebat vreodata de ce iubesc oamenii petrecerile costumate? Pentru ca se simt eliberati cand interactioneaza din spatele unei masti, avand un rol predefinit. Imagineaza-ti actul de a vorbi in public ca pe un rol si elibereaza-te de inhibitii. Acest gand va functiona la fel de bine ca un pahar de vin rosu care in niciun caz nu este recomandat inaintea unui discurs, oricat de mult bine crezi ca ti-ar face. 5. Mizeaza pe punctele tale forte In cazul in care ai un simt al umorului innascut, foloseste-l. Daca nu esti foarte haioasa, nu incerca sa faci glume tocmai in momentul critic. Mai bine spune o poveste interesanta pe care o stii doar tu legata de subiectul intrevederii. 6. Mergi in camera unde urmeaza sa tii discursul Daca ai posibilitatea, viziteaza inainte locul unde urmeaza sa vorbesti. Exerseaza textul pregatit, asezandu-te in locul de unde il vei prezenta si incearca sa-ti imaginezi in locul randurilor goale multimea. Aceasta practica este folosita chiar si de muzicieni inaintea concertelor si te ajuta sa diminuezi frica pe care o resimti inainte de a vorbi in public. Daca preconizezi ca o sa ai emoţii in faţa unei salii, poţi face urmatorii paşi: • Invaţa cât mai bine materialul pe care il vei livra; • Cunoaşte-şi audienţa; • Inţelege reacţiile corpului tau in faţa percepţiei pericolului şi minimizeaza in mod conştient importanţa lor; • Gaseste un prieten – inainte de a sustine prezentarea, fa cunostinta cu una – doua persoane din audienta, aflate in randurile din fata. In timpul prezentarii, priveste-le in ochi pentru a te relaxa si a te conecta cu publicul tau; • Repeta – gaseste cativa prieteni sau membri ai familiei, in fata carora sa sustii prezentarea. Culege feed-back de la ei si ajusteaza in functie de acesta; • Retine un detaliu important: ai fost ales sa tii prezentarea pentru ca organizatorii au considerat ca esti persoana potrivita pentru a livra discursul respectiv. Cineva crede ca esti competent si are incredere ca vei face fata; • Fa putina miscare – cateva genuflexiuni vor atrage o stare de spirit mai alerta. Corpul este direct conectat cu mintea, astfel ca vei scapa de “paralizia cauzata de prezentari” executand cateva exercitii fizice. Iti va fi mai usor sa incepi sa comunici “live”; • Vizualizeaza – inainte de a incepe, imagineaza-ti ce vei face si ce reactii pozitive vei atrage. Vezi o persoana increzatoare in sine, cu o voce convingatoare, puternica. Fa acest exercitiu timp de 30 de secunde si te va incarca de energie pozitiva. Participand la acest curs vei invata sa-ti invingi teama si sa ocupi locul pe care-l meriti.

Categorii
Date de contact
0723252222
Bd.Iuliu Maniu, nr.7, corp I ( APACA), etaj 2, camera 10, sector 6,
Distribuie