GI Euroservice - service auto Bucuresti

Sudura aluminiu; Sudura argon

...
Sudura aluminiu / Sudura argon

Sudura conducte aer conditionat auto- Sudura aluminiu radiator/ condensator aer conditionat auto / (cu exceptia celor corodate)- Sudura argon baie de ulei- Sudura suporti motor- Sudura aluminiu suporti cutie de viteza- Sudura bloc motor din aluminiu- Sudura argon chiulasa motor- Sudura carcasa termostat- Sudura argon si reparatii jante de aliaj - Sudura argon aluminiu, otel, inox orice subansamblu

 

Procedeul MIG/MAG (in argon) este o imbunatatire a procesului de sudare clasic. Cu toate ca procesul de sudare este asemanator, totusi aparatele de sudare precum si pistoletul de sudare se deosebesc semnificativ.Diferenta majora o consta introducerea de gaz protector la locul sudarii. Gazul protector, cum reiese si din denumirea lui, are rolul de a proteja zona de sudare efectiva (baia). 

Deoarece majoritatea metalelor reactioneaza cu aerul formandu-se oxizi, care ingreuneaza trecerea curentului, este necesar ca in imediata vecinatate a procesului de sudare sa nu fie aer. 

Acest lucru se realizeaza prin intermediul gazului protector. Acest gaz poate fi de doua tipuri MIG (Metal Inert Gas) sau MAG (Metal Active Gas). Gazele inerte, de exemplu Argonul sau Heliul, se folosesc la sudarea aliajelor de cupru, de aluminiu sau cu magneziu. Gazele active se folosesc la sudarea otelurilor obisnuite, de constructii.In cazul proceselor de sudare MIG/MAG electrodul folosit este asa-numita sarma de sudura. Aceasta este impinsa in baie de catre un sistem de avans. In vecinatatea baii, inainte de contactul mecanic ea trece printr-o diuza de curent de la care preia energia electrica necesara creerii arcului si topirii materialului. Diuza de curent este pozitionata in interiorul diuzei de gaz. Astfel prin orificiul dintre cele doua diuze va curge gazul protector.