Dadi Consulting - Contabilitate, asistenta fiscala si juridica, salarizare, Bucuresti

Servicii personal

...
Intocmire state salarii

In Romania datorita existentei unei fiscalitati complicate generate de inexistenta unei armonizarii a modului de stabilire al contributilor salariale, fapt ce conduce inevitabil la ingreunarea procesului de calculare al salariilor.

Astfel, putem considera ca intocmirea statului de salarii a devenit un atribut acordat numai specialistilor. Calcularea eronata a unei contributii genereaza un calcul eronat in cascada a altei contribti sau impozit.

DADI Consulting asigura clientilor sai servicii profesionale de intocmire a statelor de salarii. Servicii ce cuprind urmatoarele etape:

  • Determinarea salariului brut lunar pentru fiecare salariat in parte pornind de la salariul de incadrare si a orelor lucrate efectiv in luna la care se adauga primele si alte avantaje in numerar sau in natura primite de salariat;
  • Determinarea contributiilor salariale cum ar fii: CAS angajat si angajator, Contributia la fondul de pensii datorat de salariat si angajator, Contributii la fondul de somaj datorate de salariat si angajator, Contributia la fondul de accidente de munca si boli profesionale datorate de angajator;
  • Determinarea impozitului pe venitul din salarii ale angajatilor companiei;
  • Determinarea salariului net pentru fiecare angajat in parte;
  • Listarea statului de salarii;
  • Listarea fluturasilor pentru fiecare salariat in parte.
  • ...
    Asistenta pentru intocmire contracte de munca

    In economia romaneasca fluctuatia personalului a inceput sa dea batai de cap companiilor. Dar nu numai fluctuatia numarului de angajati este o problema care necesita un consum mare de timp ci si evolutiile din cadrul companiei a angajatilor ceea ce necesita modificarea periodica a clauzelor contractuale.

    DADI Consulting prin intermediul inspectorilor sai de personal asigura companiilor asistenta de specialitate in vederea realizarii unei noi angajarii sau modificarea conditiilor initiale din contractul de munca si nu in ultimul rand desfacerea contractelor de munca.

    Pachetul de servicii pus la dispozitia clientilor de catre DADI Consulting cuprinde urmatoarele servicii:

  • Elaborarea unui opis cu toate documentele necesare viitorului angajat pentru a fi prezentate in momentul solicitarii unei noi angajarii;
  • Participarea la stabilirea de catre conducerea unitatii a sarcinilor de serviciu si a responsabilitatilor viitorului angajat;
  • Elaborarea impreuna cu conducerea societatii a contractului de munca si a fisei postului pentru fiecare angajat;
  • Inregistrarea contractului de munca la Inspectoratul Teritorial al Muncii;
  • Depunerea periodica a statelor de salarii la Inspectoratul Teritorial al Muncii;
  • Elaborarea unui opis cu toate documentele necesare modificarii unui contract de munca existent;
  • Elaborarea actului aditional la contractul de munca care sa prevada modificarile stabilite intre angajator si salariat;
  • Depunerea actului aditional la Inspectoratul Teritorial al Muncii;
  • Elaborarea unui opis cu toate documentele si procedurile necesare pentru desfacerea contractului de munca;
  • Asigurarea asistentei de specialitate conducerii companiei pentru intocmirea deciziilor de desfacere a contractului de munca;
  • Intocmirea listelor de lichidare in vederea finalizarii procesului de desfacere a contractului de munca;
  • Inregistrarea la Inspectoratul Teritorial al Muncii a desfaceri contractului de munca;
  • ...
    Evidenta salariati

    Evidenta salariati si inregistrare la Registrul de Evidenta al salariatilor

    Specialisti considera ca munca vie reprezinta mijlocul de productie cel mai important si sensibil din cadrul unei companii.

    Pentru o buna gestionarea a factorului uman din cadrul companiei, manageri de personal trebuie sa organizeze o evidenta a salariatilor companiei si sa intocmeasca Registrul de Evidenta al Salariatilor.

    DADI Consulting vine in sprijinul companiilor cu un pachet de servicii care cuprinde urmatoarele:

  • Realizarea unei baze de date cu ajutorul careia se va tine o evidenta clara a salariatilor. Asigurarea suportului necesar gestiuni bazei de date;
  • Inregistrarea la Inspectia muncii a Registrului de Evidenta a salariatilor;
  • Intocmirea Registrului de Evidenta a salariatilor ;
  • Completarea Cartilor de Munca si depunerea la Inspectoratul Teritorial al Muncii a acestora, pana vor fi eliminate in conformitate cu prevederile Codului Muncii;
  • Efectuarea de duplicate dupa Cartea de Munca sau dupa Registrul de Evidenta al Salariatilor.
  • Categorii
    Date de contact
    0212231897; 0212241033
    Bd. Primaverii, Nr. 39, et. 1, Sector 1, Bucuresti
    Distribuie