Dadi Consulting - Contabilitate, asistenta fiscala si juridica, salarizare, Bucuresti

Contabilitate

...
Intocmire contabilitate financiara

Contabilitate financiara reprezinta activitatea specializata prin care se standardizeaza informatiile economice ale fiecarei companii in vederea cunoasterii, evaluarii si controlului patrimoniului companiei.

Contabilitatea trebuie sa fie tinuta de catre profesionisti care au capacitatea de a interpreta informatiile economic cu scopul de a furniza informatii clare pentru totii utilizatorii informatiilor contabile cum ar fii: manageri, actionarii sau asociatii, salariatii, Guvernu si institutiile sale, creditorii, investitorii, publicul etc.

DADI Consulting asigura tinerea contabilitatii financiare a companiilor folosind o metodologie proprie de culegere si prelucrare a informatiilor economice care ofera un cadru legal si exact cu privire la responsabilitatile fiecarei parti contractante.

Realizarea transferului de informatii de la client la DADI Consulting se efectueaza online prin intermediul Internetului folosind o platforma informatica foarte puternice pusa la dispozitie de DADI astfel incat prelucrarea informatiilor va fi efectuata cu un decalaj de timp minim de aproximativ o zi lucratoare.

Prin intermediul acestui sistem inovator unic in romania DADI Consulting furnizeaza companiilor date cu privire la valoarea impozitelor, taxelor si altor indicatorii economici in cursul luni curente de la o zi la alta. Astfel manageri si organele de conducere ale companiilor pot stabili strategii de lucru bazandu-se pe informatii economice curente. Vechile metode de tinere a contabilitatii furnizau informatii catre manageri cu un decalaj de aproximativ o luna intarziere (25 a luni urmatoare).

DADI Consulting raspunde de modul de prelucrare a informatiilor economice furnizate de catre client, iar acesta de realitatea si corectitudinea informatiilor furnizate.

DADI Consulting in cadrul serviciului prezentat la aceasta sectiune asigura companiilor tinerea contabilitatii sintetice efectuand urmatoarele activitatii:

  • contarea si prelucrarea informatiilor economice;
  • intocmirea Registrului Jurnal;
  • intocmirea Jurnalului de Cumparari;
  • intocmirea Jurnalului de Vanzarii
  • intocmirea fiselor Sah
  • intocmirea Balantei de Verificare.
  • ...
    Intocmire certificare bilant

    Situatiile financiare (raportare cunoscuta in trecut sub denumirea de " Bilant contabil") furnizeaza informatii despre pozitia financiara, performantele si modificarile pozitiei financiare a companiei pentru respectivul exercitiu financiar, care sunt utile un sfere largi de utilizatori in luarea deciziilor economice.

    DADI Consulting pune la dispozitia companiilor un pachet de servicii complete de intocmire si certificare ale Situatiilor financiare anuale astfel incat acestea sa redea o imagine fidela a patrimoniului companiei.

    In pachetul de servicii din aceasta categorie DADI Consulting intocmeste in conformitate cu datele din Balanta de Verificare anuala si ale datelor din contabilitatea de gestiune furnizate de catre clienti urmatoarele raportarii:

  • Bilantul Contabil - documentul contabil de sinteza prin care se prezinta elementele patrimoniale la sfarsit de an;
  • Cont de Profit si Pierdere - prezinta performantele realizate de companie furnizand informatii cu privire la cifra de afaceri neta, veniturile si cheltuielile exercitiului, grupate dupa natura lor, precum si rezultatul exercitiului (profit sau pierdere);
  • Modificarea capitalurilor proprii - dinamica modificarilor capitalului propriu generat din profitul net al perioadei, cresteri diminuari ale capitalului sociale;
  • Situatia fluxurilor de trezorerie - prezinta dinamica fluxului de numerar (incasarile si platile efectuate de companie prin casa, banca, etc.);
  • Politici Contabile si note explicative - ansamblul de principii, conventii, reguli si practici specifice adoptate de o persoana juridica la intocmirea si prezentarea situatiilor financiare anuale;
  • Intocmirea Situatiilor Financiare cu erori sau fara a se completa datele de identificare ale companiei poate conduce la sanctionarea companiei cu amenzi contraventionale.

    ...
    Analiza economica

    Companiile moderne intampina greutatii cu privire la modul de stabilire al strategiei viitoare sau a identificarii surselor de finantare necesare activitatii proprii, datorata multitudini informatiilor economice care trebuiesc coroborate in vederea stabiliri telului propus.

    Toate strategiile de dezvoltare ale companiilor vechi sau strategiile initiale ale companiilor nou infiintate trebuie sa se bazeze pe informatiile furnizate de planuri de afaceri profesionist elaborate. Planurile de afaceri sunt studii intocmite de specialisti in vederea stabiliri cu exactitate a rezultatelor viitoare obtinute din derularea proiectelor stabilite initial si al modului de gestionare al resurselor companiei. De modul de elaborare al Planului de Afaceri de calitatea Analizei economie depinde rezultatul final al investitiei.

    In contextul dezvoltarii economiei globale si marirea pietei de desfacere companiile romanesti se confrunta cu necesitatea tot mai acuta de capital imprumutat necesar realizarii planurilor investitionale. In vederea obtinerii finantarilor necesare companiile trebuie sa intocmeasca diverse studii si planuri necesare analizari performantelor companiei de catre Banci.

    DADI Consulting vine in intampinarea clientilor sai cu un pachet de servicii de Analiza economica care cuprinde, nu limitativ, urmatoarele:

  • Elaborarea si intocmirea de planuri de afaceri in functie de obiectivele stabilite de catre client in vederea deschiderii unei noi afaceri sau dezvoltarii celei existente;
  • Elaborarea de analize economico-financiare complete in vederea obtineri de finantari de la banci sau institutii de credit (SAPARD, PHARE, etc.);
  • Elaborarea si intocmirea de Bugete de Venituri si Cheltuieli;
  • Elaborarea de Fluxuri de numerar necesare la obtinerea de finantari de la banci;
  • Analize economice ale activitatii desfasurate de societate cu scopul identificari zonelor de cheltuieli ce pot fi ajustate in vederea optimizari profitului;
  • Elaborarea de planuri de restructurare ale companiilor aflate in situatie economice precare;
  • Elaborarea de Analize economice dedicate unui singur departament din companie cum ar fi: analiza activitatii de productie, activitatii de desfacere si sau activitatii de aprovizionare.
  • ...
    Cenzorat

    DADI Consulting ofera clientilor sai servicii de cenzorat (audit statutar) in baza mandatului acordat de catre adunarea generala in conformitate cu prevederile Legii 31/1990 sau in baza contractului de prestarii servicii incheiat cu Clientii.

    Cenzoratul reprezinta activitatea prestata de profesionisti in vederea supravegheri gestiuni companiei cliente si identificarii punctelor slabe ale activitatii desfasurate. Activitatea de cenzorat cuprinde cel putin urmatoarele activitatii:

  • verificarea si constatarea, printr-un proces-verbal, depunerea la timp a actiunilor;
  • intocmirea procesului-verbal pentru constatarea numarului actiunilor depuse si indeplinirea tuturor formalitatilor cerute de lege si de actul constitutiv pentru tinerea adunarii generale;
  • verificarea modului de organizare si tinere a contabilitatii societatii;
  • verificarea legalitatii functionarii societatii din punct de vedere juridic;
  • verifica daca situatiile financiare sunt legal intocmite si in concordanta cu registrele, daca acestea din urma sunt tinute regulat si daca evaluarea elementelor patrimoniale s-a facut conform regulilor stabilite pentru intocmirea si prezentarea situatiilor financiare;
  • verificarea activitatii administratorilor;
  • Verificarea modului de tinere a Registrelor prevazute de lege;
  • sa faca inspectii casei si sa verifice existenta titlurilor sau valorilor ce sunt proprietatea societatii sau au fost primite in gaj, cautiune ori depozit;
  • convocarea adunarii ordinare sau extraordinara, cand n-a fost convocata de administratori;
  • participarea in mod activ la adunarile ordinare si extraordinare, putand face sa se insereze in ordinea de zi propunerile pe care le vor crede necesare;
  • constatarea depuneri garantiei din partea administratorilor;
  • verificarea modului de indeplinire a obligatilor ce le revin administratorilor si a lichidatorilor in conformitate cu dispozitiile legii si ale actului constitutiv;
  • intocmirea raportului cenzorului la finele fiecarui exercitiu financiar;
  • Categorii
    Date de contact
    0212231897; 0212241033
    Bd. Primaverii, Nr. 39, et. 1, Sector 1, Bucuresti
    Distribuie