Arvicont - Contabilitate, fiscalitate, resurse umane, Bucuresti

Resurse umane

...
Servicii resurse umane

Tinind cont de conceptul de Resursa Umana, care reprezinta un concept foarte larg, concept ce contine foarte multe subdomenii de activitate, societatea noastra a venit in intampinarea clientilor sai prin acoperirea partilor cele mai vulnerabile axandu-se pe serviciile de administrare de personal si Calcul salarii(Payroll).

Serviciile noastre de administrare de personal includ: 

•     Auditul dosarelor de personal. •     Gestionarea dosarelor de personal : •         Intocmire contracte de munca; •         Intocmire acte aditionale ; •         Intocmire decizii incetare; •     Elaborarea si intocmirea fiselor de post; •     Intocmirea criteriilor de evaluare a performantelor profesionale; •     Actualizarea periodica a dosarelor de personal, conform prevederilor legale: actualizarea informatiilor privind Casa de asigurari sociale de sanatate, persoane aflate in intretinere, persoane coasigurate, realizarea altor venituri etc.; •     Calculul corect, si eliberarea adeverintelor de vechime; •      Intocmire documentatie obtinere indemnizatie crestere si ingrijire copil; •      Intocmire documentatie concedieri individuale si concedieri colective; •      Intocmire,administrare si completarea registrului de evidenta al salariatilor(REVISAL); •      Gestionarea relatiilor cu ITM / Casa de Sanatate / Casa de Pensii; •      Generarea de rapoarte privind structura personalului: turnover angajaţi, funcţii, membri de familie etc.; •      Simulări globale ale costurilor salariale; •      Actualizarea retroactivă şi corecterea greşelilor înregistrate în Registrul de evidenţă a salariaţilor. Serviciile noastre de calcul salarii(payroll) includ:    •       Preluarea şi analizarea procesului intern de salarizare. •       Prelucrare documentatie primita de la societate( pontaj, liste prime, certificate medicale,cereri de concediu odihna,fara plata, etc). •       Intocmirea listelor de avans. •       Intocmirea statelor de salarii. •       Intocmirea borderoului cu tichetele de masa care sunt distibuite salariatilor. •       Intocmirea fisierelor de incarcare plati bancare. •       Intocmirea adeverintelor pentru banci; •       Intocmirea adeverintelor de sanatate; •       Intocmirea adeverintelor de venit(tip fisa fiscala); •       Intocmirea si depunerea Declaratiei 112; •       Intocmirea si depunerea Declaratiei 205 privind veniturile anuale realizate de salariati; •       Intocmirea,si depunerea de adrese pentru recuperare sume Casa de Asigurari Sociale de Sanatate / Casa de Pensii; •       Urmarirea recuperarii sumelor de la Casa de Asigurari Sociale de Sanatate; •       Intocmirea fluturasilor de salariali si transmiterea lor; •       Generarea rapoartelor salariale detaliate pe centre de cost, departamente, etc; •       Calculul şi gestionarea datelor necesare plăţii taxelor şi contribuţiilor către autorităţi.