Arvicont - Contabilitate, fiscalitate, resurse umane, Bucuresti

Servicii resurse umane

Tinind cont de conceptul de Resursa Umana, care reprezinta un concept foarte larg, concept ce contine foarte multe subdomenii de activitate, societatea noastra a venit in intampinarea clientilor sai prin acoperirea partilor cele mai vulnerabile axandu-se pe serviciile de administrare de personal si Calcul salarii(Payroll).

Serviciile noastre de administrare de personal includ: 

•     Auditul dosarelor de personal. •     Gestionarea dosarelor de personal : •         Intocmire contracte de munca; •         Intocmire acte aditionale ; •         Intocmire decizii incetare; •     Elaborarea si intocmirea fiselor de post; •     Intocmirea criteriilor de evaluare a performantelor profesionale; •     Actualizarea periodica a dosarelor de personal, conform prevederilor legale: actualizarea informatiilor privind Casa de asigurari sociale de sanatate, persoane aflate in intretinere, persoane coasigurate, realizarea altor venituri etc.; •     Calculul corect, si eliberarea adeverintelor de vechime; •      Intocmire documentatie obtinere indemnizatie crestere si ingrijire copil; •      Intocmire documentatie concedieri individuale si concedieri colective; •      Intocmire,administrare si completarea registrului de evidenta al salariatilor(REVISAL); •      Gestionarea relatiilor cu ITM / Casa de Sanatate / Casa de Pensii; •      Generarea de rapoarte privind structura personalului: turnover angajaţi, funcţii, membri de familie etc.; •      Simulări globale ale costurilor salariale; •      Actualizarea retroactivă şi corecterea greşelilor înregistrate în Registrul de evidenţă a salariaţilor. Serviciile noastre de calcul salarii(payroll) includ:    •       Preluarea şi analizarea procesului intern de salarizare. •       Prelucrare documentatie primita de la societate( pontaj, liste prime, certificate medicale,cereri de concediu odihna,fara plata, etc). •       Intocmirea listelor de avans. •       Intocmirea statelor de salarii. •       Intocmirea borderoului cu tichetele de masa care sunt distibuite salariatilor. •       Intocmirea fisierelor de incarcare plati bancare. •       Intocmirea adeverintelor pentru banci; •       Intocmirea adeverintelor de sanatate; •       Intocmirea adeverintelor de venit(tip fisa fiscala); •       Intocmirea si depunerea Declaratiei 112; •       Intocmirea si depunerea Declaratiei 205 privind veniturile anuale realizate de salariati; •       Intocmirea,si depunerea de adrese pentru recuperare sume Casa de Asigurari Sociale de Sanatate / Casa de Pensii; •       Urmarirea recuperarii sumelor de la Casa de Asigurari Sociale de Sanatate; •       Intocmirea fluturasilor de salariali si transmiterea lor; •       Generarea rapoartelor salariale detaliate pe centre de cost, departamente, etc; •       Calculul şi gestionarea datelor necesare plăţii taxelor şi contribuţiilor către autorităţi.  

Galerie foto
  • ...