Data Serv Accounting - Contabilitate, consultanta fiscala, salarizare, Bucuresti

Servicii de salarizare

Servicii de salarizare si administrare personal performante de la Data Serv Accounting. Colaborand cu DSA– Firma Contabilitate, astfel multitudinea de servicii de salarizare si administrare resurse umane nu va mai ocupa tot timpul, acestea devenind in totalitate responsabilitatea noastra. Specialistii nostri, inspectori de resurse umane, sunt la dispozitia clientilor pentru a-i sprijini in administrarea in mod facil a resurselor umane, in vederea eficientizarii si a asigurarii corectitudinii tuturor proceselor pe care le implica calculul salarial si administrarea de personal, in conformitate cu cadrul legislativ actual. Servicii de salarizare si administrare personal marca Data Serv Accounting reprezinta o solutie viabila pentru clientii nostri, astfel incat sa va degrevam de toate aspectele si grijile pe care le presupune administrarea capitalului uman din cadrul companiei pe care o conduceti, avand astfel mai mult timp pentru a va concentra cu precadere asupra dezvoltarii business-ului pe care il detineti.

Un alt aspect important care face parte din existenta unei companii o reprezinta forta de munca. Din punctul nostru de vedere salariatii sunt cel mai important factor care poate contribui decisiv la cresterea si dezvoltarea companiei. De aceea este foarte important sa acordam o atentie deosebita factorului uman, sa gestionam corect si eficient resurselor umane. Cunoastem ca procesele de calcul salarial si cele de administrare personal reprezinta un efort considerabil, fiind consumator de timp si de resurse financiare pentru orice companie.

 

Recrutare si Eficientizare costuri

Servicii de salarizare nu inseamna numai un simplu calcul salarial si cateva angajari. Lucrurile trebuie privite mai profund. Un specialist in salarizare si resurse umane va ajuta sa stabiliti intr-un mod corect dimensiunea, numarul si structura departamentelor firmei dumneavoastra. Noi, Data Serv Accounting va sprijinim in recrutarea personalului potrivit pentru fiecare post necesar. Specialistii nostri vor identifica atat pe baza experientei acumulate cat si prin studii de piata care este nivelul salarial portivit pentru fiecare post din cadrul companiei. In plus, chiar daca sunt relative putine facilitati fiscale in ceea ce priveste salariile, specialistii nostri le vor fructifica in totalitate astfel incat dumneavoastra sa simtiti o relaxare fiscala aferenta salariilor.

Documentatie si Contracte

Nu trebuie neglijate nici obligatiile declarative catre Inspectoratul Teritorial de Munca, sau catre Administratia Financiara. Va scutim de grija intocmirii contractelor de munca si a actelor aditionale, de emiterea adeverintelor catre salariati, de transmiterea raportarilor in Revisal, de intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale aferente salariilor. Mai mult decat atat, firma noastra de contabilitate este intotdeuna la zi cu ultimele modificari legislative cu incidenta asupra serviciilor de salarizare si administrare personal. Toate aceste lucruri devin grija si responsabilitate noastra. Noi va reprezentam ori de cate ori este necesar in relatia cu organele de control de la Inspectoratul Teritorial de Munca sau de la Administratia Financiara.

Avantajele externalizarii

Toate companiile care au externalizat partea de servicii de salarizare si administrare personal catre firma noastra de contabilitate, au facut acest pas atat pentru a-si optimiza costurile si pentru a avea mai mult timp pe care sa il dedice dezvoltarii afacerii, cat si, mai ales, pentru eficientizarea si gestionarea corecta a personalului din cadrul firmei. Toti clientii nostri care si-au externalizat aceste servicii de salarizare si administrare au simtit efectul pozitiv al acestei schimbari, acesta fiind si motivul pentru care ne recomanda cu incredere si altor parteneri.

 

Fara a fi o lista exhaustiva, va prezentam o mica parte din serviciile de salarizare si administrare personal oferite de firma noastra de contabilitate:

  • Analiza departamentelor societatii si propunerea unei structuri si dimensionari optime si eficiente a acestora;
  • Sprijin specializat in recrutarea de personal bine pregatit;
  • Intocmirea contractelor de munca, a actelor aditionale de modificare, a formelor de angajare prevazute de legislatia muncii;
  • Intocmirea formelor de incetare a contractelor de munca;
  • Transmiterea in Revisal a contractelor de munca, a actelor aditionale si a incetarii rapoartelor de munca;
  • Completarea formularelor de concedii medicale si calculul acestora;
  • Evidenta si calculul zilelor de concediu de odihna;
  • Efectuarea calculului salarial, procesarea si verificarea datelor introduse in sistem;
  • Intocmirea statelor de salarii, a fluturasilor de salarii;
  • Calculul taxelor salariale necesare a fi virate catre bugetul de stat si catre buigetul asigurarilor sociale;
  • Intocmirea listelor de plata pentru avansul si lichidarea salariala;
  • Calculul tichetelor de masa cuvenite si intocmirea borderourilor de distribuire a acestora catre salariati;
  • Calculul si intocmirea notelor contabile aferente salariilor;
  • Intocmirea fisierelor solicitate de banca pentru salariile care se achita prin virament bancar;
  • Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale aferente salariilor;
  • Intocmirea ordinelor de plata pentru virarea contributiilor aferente salariilor;
  • Intocmirea si depunerea declaratiilor cu venitul anual aferent salariilor.
Galerie foto
  • ...