Yna Finance & Consulting - Infiintare firma, gazduire sediu social, Bucuresti

Infiintari firme, PFA, II

INFIINTARI FIRME, INTREPRINDERI INDIVIDUALE SAU PFA

Orice afacere are la baza o idee. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa materializati aceasta idee.Primul pas pe care trebuie sa-l faceti este infiintarea unei firme si dezvoltarea ei ; iar daca inca nu v-ati hotarat cum sa incepeti afacerea visata noi va stam alaturi oferind consultanta in alegerea celei mai bune variante pentru dvs.

Infiintare firma Bucuresti || S.R.L., S.A. etc.

Infiintam societati comerciale (S.R.L., S.A., S.N.C.), persoane fizice autorizate (P.F.A.), intreprindere individuala (II), asociatii familiale (A.F.), ONG-uri, fundatii, asociatii , societate comerciala de tip debutant (SRL – D) , studenti. Termenul este de 5 – 7 zile lucratoare de la intocmirea dosarului pentru infiintarea firmei si depunerea lui la Oficiul National Registrul Comertului.

Yna Finance & Consulting va intocmi si redacta actele firmei, va obtine toate avizele si aprobarile necesare ca firma dumneavoastra sa functioneze legal.

Acte necesare pentru infiintare firma:

– Copie B.I./C.I./Pasaport – Asociat(i). – Copie B.I./C.I./Pasaport – Administrator(i). – Copie Contract Spatiu – al locatiei in care se va afla sediul social (ex: contract vanzare-cumparare). In situatia in care veti inchiria un imobil pentru sediul social, este suficient sa ne aduceti pentru inceput doar copii ale actelor de identitate ale asociatilor/ administratorilor si sa va ganditi la cele trei denumiri ale societatii. Contractul de inchiriere il veti putea incheia in baza rezervarii de denumire eliberate de ONRC, in posesia careia veti intra in maxim 24 de ore. Daca veti inchiria de la o persoana juridica, vom avea nevoie si de o copie a titlului de proprietate sau de administrare a respectivului imobil. – Dovada verificarii disponibilitatii si rezervarii denumirii firmei la ONRC. – Alegerea obiectului de activitate al firmei, potrivit clasificarii Codului CAEN (stabilirea obiectului principal de activitate si a obiectelor secundare de activitate)

Dosarul se va mai cuprinde Actul Constitutiv (redactat de catre noi), Contractul de Comodat – daca este cazul (redactat de catre noi), Adeverinta Asociatie de Propietari – daca este cazul , Declaratiile de Asociati / Asociat Unic si Administrator , si Specimenul de Semnatura al Administratorului (date la notar). Certificatele de cazier fiscal pentru asociatii sau reprezentantii legali ai societatii comerciale, care au domiciliul / resedinta / sediul in Romania sau pentru persoanele fizice sau juridice straine*, care au aceasta calitate si sunt inregistrate fiscal in Romania; *Dupa caz, declaratia autentica pe propria raspundere a persoanei fizice cetatean strain in nume propriu sau ca reprezentant al persoanei juridice straine care nu este inregistrata fiscal in Romania din care sa rezulte ca nu are datorii fiscale, si, dupa caz, traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura sa fie legalizata de un notar public; Odata ce dosarul este complet, acesta va fi depus la Registrul Comertului , si in termen de 4-7 zile (pentru Bucuresti si Ilfov) si 15 zile (alte judete), veti fi fericitul posesor al unei societati comerciale .

Ai nevoie de mai multe informatii? Suna acum un profesionist 0771.422.385!

Galerie foto
  • ...