Mednet Marketing Research Center - cercetare de piata Bucuresti

Studii de Brand

tudiu de pozitionare a brand-ului

  • analizeaza modul in care priveste publicul tinta respectivul brand raportat la competitori.

Notorietatea brandului (Brand awareness)

Un studiu de brand awareness evalueaza urmatoarele aspecte:

  • identificarea gradului de notorietate a brandului
  • stabilirea pozitiei pe care o ocupa brandul
  • identificarea imaginii pe care o are brandul in mintea consumatorului
  • stabilirea gradului de incredere generat de brandul analizat

Brand equity

Este o analiza a tuturor aspectelor care vizeaza brandul studiat.

Aspectele analizate intr-un studiu brand equity sunt urmatoarele:

  • brand awareness: identificarea gradului de popularitate a brandului prin diferite metode (spontan si asistat)
  • brand association: corelatiile marcii cu diverse variabile (determinarea asocierilor pe care le fac cumparatorii in cazul unei marci, dar si a marcilor competitoare)
  • identificarea nivelului de loialitate fata de brand
  • determinarea gradului de incredere a respondentilor fata de marca de referinta dar si fata de cele ale competitorilor
  • identificarea criteriilor care stau la baza alegerii unui brand
  • identificarea canalelor de comunicare preferate
  • identificarea principalelor caracteristici socio-demografice si economice ale subiectilor si a unor elemente de stil de viata

Brand tracking

Rolul acestui studiu este a masura „performanta” unui brand.

Indicatorii masurati sunt urmatorii:

  • brand awareness: identificarea gradului de popularitate a brandului prin diferite metode (spontan si asistat)
  • perceptia asupra brandului de referinta si ale competitorilor prin investigarea anumitor atribute
  • identificarea „punctelor tari” ale brandului si a celor care trebuie imbunatatite
  • identificarea comportamentelor de utilizare si cumparare a brandurilor
  • intentia de cumparare
  • evaluarea indicatorilor de pret etc.
Galerie foto
  • ...
Categorii
Date de contact
0212240677
Str. Turda, nr. 98, bl. 29A, tronson II, et. 8, ap. 24-25, sector 1,
Distribuie