Buna Vestire - Gradinita, After School sector 4

Grupe gradinita

...
Grupa 3-4 ani (mica)

În grupa mica, copiii învata prin experiente practice într-un mediu bazat pe joaca, multi-senzorial.

Sustinem bunastarea lor emotionala si sociala alaturi de dezvoltarea lor, prin explorarea lumii din jurul nostru.

Programul nostru zilnic realizeaza un echilibru între activitatile de joc, învatare si odihna.

Programul zilnic alterneaza perioadele de joc liber cu activitatile pe domeniile experientiale sau în aer liber.

Sunt prevazute intervale pentru servirea meselor si pentru odihna.

Durata acestora variaza de la o grupa la alta în functie de vârsta copiilor.

Cum se realizeaza procesul instructiv – educativ?
Jocul este principalul mijloc de realizare al procesului instructiv – educativ prin formele sale diverse.
Activitatile didactice liber alese, cât si activitatile pe domenii experientiale variaza atât ca timp cât si ca numar, în functie de nivelul de vîrsta al prescolarului.

Planul de învatamânt pentru educatia timpurie specific perioadei aferente copilariei timpurii asigura tuturor copiilor acces la acelasi tip de educatie si sanse egale în dezvoltare si învatare.

...
Grupa 4-5 ani (mijlocie)

În grupa mijlocie, ne propunem sa sustinem si sa consolidam curiozitatea copilului despre lume si locuitorii sai.

Copiii vor explora modul în care întelegem lumea.

Programul nostru zilnic realizeaza un echilibru între activitatile de joc, învatare si odihna.

Programul zilnic alterneaza perioadele de joc liber cu activitatile pe domeniile experientiale sau în aer liber.

Sunt prevazute intervale pentru servirea meselor si pentru odihna.

Durata acestora variaza de la o grupa la alta în functie de vârsta copiilor.

Cum se realizeaza procesul instructiv – educativ?
Jocul este principalul mijloc de realizare al procesului instructiv – educativ prin formele sale diverse.
Activitatile didactice liber alese, cât si activitatile pe domenii experientiale variaza atât ca timp cât si ca numar, în functie de nivelul de vîrsta al prescolarului.

Planul de învatamânt pentru educatia timpurie specific perioadei aferente copilariei timpurii asigura tuturor copiilor acces la acelasi tip de educatie si sanse egale în dezvoltare si învatare.

...
Grupa 5-6 ani (mare)

În grupa mare, copiii descopera cum alegerile noastre ne ajuta sa construim relatii si sa investigam propriile personalitati unice.

Rolul nostru în cunoasterea planetei este explorat, elevii învatând cum sa aiba grija de lucruri vii, cum ar fi plantele si animalele.

Programul zilnic realizeaza un echilibru între activitatile de joc, învatare si odihna.

Programul zilnic alterneaza perioadele de joc liber cu activitatile pe domeniile experientiale sau în aer liber.

Sunt prevazute intervale pentru servirea meselor si pentru odihna.

Durata acestora variaza de la o grupa la alta în functie de vârsta copiilor.

Cum se realizeaza procesul instructiv – educativ?
Jocul este principalul mijloc de realizare al procesului instructiv – educativ prin formele sale diverse.
Activitatile didactice liber alese, cât si activitatile pe domenii experientiale variaza atât ca timp cât si ca numar, în functie de nivelul de vîrsta al prescolarului.

Planul de învatamânt pentru educatia timpurie specific perioadei aferente copilariei timpurii asigura tuturor copiilor acces la acelasi tip de educatie si sanse egale în dezvoltare si învatare.