Marketminds - agentie marketing Bucuresti

Strategii de Marketing

...
Strategii de Marketing

Analiză, obiective, planificare, implementare, măsurare. Pentru a câștiga jocul. O abordare axată pe eficiență

Proiectele noastre de consultanță în marketing și vânzări se adaptează la problemele și resursele clienților noștri. Avem clienți care au gasit valoare într-o sesiune de 1 zi de consultanță și au ajuns să-și eficientizeze promovarea și vânzările prin a pune în aplicare concluziile trase în urma respectivei întâlniri. În același timp, avem clienți care și-au externalizat către noi activitatea de marketing și lucrăm împreună de ani de zile.

Problemele pe care le întâlnim în majoritatea organizațiilor cu care avem de-a face nu țin doar de marketing și vânzări. Sunt implicate diverse departamente, de la resurse umane sau logistică până la management sau financiar. De aceea, atunci când oferim soluții, luăm în calcul, cu realism, toate aceste aspecte. Și oferim instrumente pe care clienții să le poată utiliza cu adevărat.

Cine suntem și cum putem ajuta?

Avem o echipă cu o experiență în marketing și vânzări de peste 17 ani. Reprezentăm un brand puternic – Guerrilla Marketing – și abordăm acest domeniu dintr-o perspectivă solidă, realistă și verificată în practică. Am ajutat atât companii cu cifre de afaceri de zeci de milioane de euro cât și start-up-uri sau firme aflate într-un proces de creștere rapidă.

Dezvoltăm și implementăm pentru clienții noștri strategii de promovare neconvenționale, consistente și eficace, cu rezultate directe în creșterea profitului. Știm unde se pierd bani în marketing și putem înlocui investițiile financiare cu timpul, informația, energia și imaginația celor implicați în proces. Punem la dispoziție întregul nostru arsenal, de la studii de piață, analize SWOT si know-how de la Guerrilla Marketing International, până la Planul si Calendarul de Guerrilla Marketing, instrumente de Marketing Metrics sau modele de branding și poziționare. Le asamblam într-un mecanism eficace pe care îl punem în funcțiune impreună cu clientul.

Ce anume facem, mai exact?

Iată câteva exemple de activități derulate de MarketMinds:

  • studiem piața, concurența, industria din care fac parte clienții noștri și le oferim analize care să-i ajute în stabilirea strategiei de afaceri
  • construim Planuri și Calendare de Marketing
  • coordonăm implementarea tacticilor pe care le recomandăm
  • implementăm instrumente de măsură (Marketing Metrics), pentru a face din marketing un centru de profit
  • construim strategii de direct marketing, de la mecanisme până la alcătuirea textelor comerciale
  • elaborăm mecanisme de urmărire post-vânzare, retenție și loializare a clienților
  • formulăm și implementăm strategii de Content Marketing
  • construim strategii Search Engine Optimization, Search Engine Marketing, User Experience
  • optimizăm website-uri, creștem ratele lor de conversie
  • elaborăm scrisori de vânzare, advertoriale, comunicate de presă, pagini web
  • construim, lansăm si supervizăm campanii pay-per-click (Google AdWords, LinkedIn Ads)

Aliații noștri în implementare, colaboratori și furnizori, sunt selectați pe principii Guerrilla Marketing. Lucrăm cu agenții de publicitate, media și PR, freelanceri, producători sau brokeri cu care am avut doar experiențe pozitive de-a lungul anilor.

În ce constă un proces complet de consultanță în marketing?

Am dezvoltat o metodologie proprie (MarkMind © Consulting) care se aplică, în totalitate sau parțial, fiecărui proiect de consultanță pe care îl derulăm. Etapele sale sunt:

Înțelegere

  • Studiu: piață, produs/serviciu, competiție, mediu, industrie
  • Interviuri: clienți, parteneri, angajați, management
  • Analiza 4P (Produs, Preț, Plasare, Promovare) si 4C (Consumator, Cost, Conveniență, Comunicare)
  • Determinarea beneficiilor / avantajelor competitive / nișei / identității / poziționării

Echilibrare

  • Audit al procesului de marketing (Marketing Scorecard)
  • Analiza SWOT
  • Situația actuală a afacerii, resurse, implicațiile procesului de marketing
  • Previziuni ale comportamentului organizațional

Planificare

  • Planul de Guerrilla Marketing în 7 etape
  • Calendarul de marketing / succesiunea lansărilor
  • Branding, poziționare, arhitectură
  • Valoarea per client, retenție, loializare
  • Modelul de vânzări / managementul canalelor
  • Generarea și întreținerea de lead-uri

Repartizare

  • Inventarul portofoliului de resurse
  • Atribuire și cronologie
  • Managementul sub-proiectelor

Derulare

  • Alocarea resurselor
  • Cereri de oferte / Opțiuni în tehnologie
  • Implementarea strategiei
  • Managementul de campanie
  • Optimizarea costurilor și managementul performanței

Urmărire

  • Inserarea punctelor de măsurare
  • Calcularea impactului financiar al investițiilor
  • Metrici ale procesului de marketing

Amplificare

  • Analiza performanțelor
  • Filtrare tactică
  • Re-implementare

Cum lucrăm?

O sesiune de consultanță poate dura de la o zi la una sau mai multe luni. Deciziile privind nevoile efective, perioada de desfășurare și costurile aferente se iau împreună cu clientul, în funcție de situația concretă și de resursele alocabile.

Derulăm, spre exemplu, sesiuni de o zi, în urma cărora clientul beneficiază de un micro-audit de marketing, elaborarea unui plan de marketing bazat pe tactici de promovare aplicabile afacerii în cauză, detaliile de implementare și follow-up telefonic și prin email. Costul acestei sesiuni este de 500 Euro + TVA. Colaborarea poate merge până la un proces complet de consultanță, bazat pe metodologia MarkMind. Clienții pot alege și tarifarea orară, la prețul de listă de 75 Euro/oră. Pentru proiecte de externalizare a serviciilor de marketing se negociază un tarif lunar, estimat în funcție de volumul de lucru aferent.

Ce urmează?

În urma unui proiect de consultanță cu MarketMinds clientul intră în posesia unui set de instrumente concrete de lucru. În funcție de specificul proiectului, ele pot fi rapoarte ale studiilor de piață, analize SWOT, rapoarte de audit, planuri de marketing, instrumente de măsurare a impactului, calendare de implementare, instrucțiuni cu privire la derularea acțiunilor de promovare, documente aferente managementului de proiect.

Asistența din partea MarketMinds poate continua cu punerea in practică a proiectului de consultanță. Cu alte cuvinte, se trece la

IMPLEMENTARE

Contactează-ne telefonic sau prin email. Vom fi bucuroși să discutam despre situația ta particulară și despre modul în care o sesiune de consultanță cu MarketMinds îți poate fi de folos. Sună la 0746-643710 sau trimite un email pe advisor (la) gmarketing.ro.