Brainstorming Consulting

Cursuri de competente

...
Cursuri de competente antreprenoriale

Cursuri de competente antreprenoriale si rezolvarea problemelor

Acreditare: Cursul este acreditat de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari. În urma absolvirii examenului final, participantii vor primi certificate de absolvire recunoscute de catre Ministerul Muncii si Protectiei Sociale si Ministerul Educatiei si în Uniunea Europeana.

Ce semnifica competentele antreprenoriale?

Competentele antreprenoriale reflecta capacitatea noastra de a ne pune ideile în practica pentru a ne dezvolta propriile afaceri. Una din calitatile cele mai importante ale unui antreprenor consta în abilitatea de a rezolva în timp util problemele care apar. În cadrul acestui curs veti avea posibilitatea de a învata cum sa recunoasteti problemele, sa le definiti corect, sa le analizati din diferite unghiuri, iar apoi sa alegeti abordarea cea mai eficienta de solutionare a acestora. Totodata veti afla cum se elaboreaza un plan de afaceri, inclusiv bugetul de venituri si cheltuieli, precum si care sunt unele din oportunitatile de finantare disponibile în România.

Ce abilitati îmi voi dezvolta în urma parcurgerii acestui curs?

  • Abilitatea de a întelege esenta problemei
  • Abilitatea de a distinge între ceea ce este important si ceea ce nu este important
  • Abilitatea de a vedea si de a întelege cauzele, consecintele si implicatiile mai largi ale unei probleme
  • Abilitatea de a structura si rezolva o problema în mod sistematic
  • Abilitatea de a genera idei de afaceri si de a le transforma in actiuni concrete
  • Abilitatea de a face un buget de venituri si cheltuieli
  • Abilitatea de a schita un plan de afaceri.

 

...
Cursuri de competente informatice

Acreditare: Cursul este acreditat de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari. În urma absolvirii examenului final, participantii vor primi certificate de absolvire recunoscute de catre Ministerul Muncii si Protectiei Sociale si Ministerul Educatiei si în Uniunea Europeana.

Tot mai multe din activitatile noastre zilnice se realizeaza online, de la depunerea candidaturii pentru un loc de munca, la plata impozitelor sau cumpararea biletelor, internetul a devenit o parte importanta a vietii cotidiene. Totusi, românii s-au aflat pe ultimul loc în Uniunea Europeana la numarul de persoane care au folosit un calculator. De multe ori, greutatea în gasirea unui loc de munca se datoreaza tocmai lipsei competentelor asociate utilizarii calculatorului si a mediei digitale. Eliminarea decalajului digital va poate crea oportunitati de participare pe picior de egalitate pe piata locurilor de munca!

Ce abilitati îmi voi dezvolta în urma participarii la acest curs?

Utilizarea functiilor de baza ale unui sistem de operare (Windows)

  • Utilizarea  aplicatiilor de procesare texte (Microsoft Office Word)
  • Utilizarea foilor de calcul tabelar (Microsoft Office Excel) pentru calcul si analiza
  • Utilizarea  mijloacelor de prezentare electronica (Microsoft Office Powerpoint)
  • Utilizarea mijlocelor moderne de comunicare si socializare (internet, email, facebook), folosirea motoarelor de cautare
  • Utilizarea perifericelor unui calculator: scaner, imprimanta, camera de luat vederi, videoproiector, interfete audio
  • Dezvoltarea si utilizarea unei baze de date simpla

 

...
Cursuri de competente sociale si civice

Acreditare: Cursul este acreditat de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari. În urma absolvirii examenului final, participantii vor primi certificate de absolvire recunoscute de catre Ministerul Muncii si Protectiei Sociale si Ministerul Educatiei si în Uniunea Europeana.

În acest moment, pe piata muncii este foarte important contactul dintre client si persoana care asigura bunurile sau serviciile. De aceea, angajatorii considera esentiala abordarea centrata pe client a anagajatilor sai. Scopul cursului nostru este de a demonstra ca o mai mare atentie acordata clientului aduce beneficii tuturor si în special tie. Ce înseamna sa fii orientat catre client, catre nevoile acestuia? Înseamna ca ai dorinta de a veni în întâmpinarea solicitarilor clientului.

Ce abilitati îmi voi dezvolta în urma acestui curs?

  • Abilitatea si dorinta de a satisface nevoile si interesele clientului
  • Manifestarea empatiei fata de nevoile si interesele clientului
  • Abilitatea de a folosi strategii de negociere în relatiile cu clientul
  • Relationarea cu clientul si dupa încheierea tranzactiei
  • Manifestarea diplomatiei in relatiile cu diferite tipuri de clienti
  • Abilitatea de ajustare a serviciilor si produselor in functie de nevoile clientului

 

Categorii
Date de contact
0723.321.150
Str. Fainari, nr. 45A, sector 2, Bucuresti
Distribuie