Matexina Good 365 - Administrare imobile si asociatii de proprietari
Servicii de administrare financiara
- organizarea contabilitatii în partida simpla cu ajutorul mijloacelor informatice;
- gestionarea bunurilor materiale si fondurilor banesti;
- intocmirea listelor lunare de plata si afisarea acestora;
- incasarea, in locul pus la dispozitie de catre asociatia de proprietari a cotelor de contributie a proprietarilor la cheltuielile curente ale asocia?iei precum si a altor venituri cuvenite Asociatiei;
- calcularea si incasarea penalizarilor conform Legii 230/2007 privind infiintarea,organizarea si functionarea de asociatii de proprietari, a Hotararii de Guvern nr. 1588/19.11.2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 230/2007 si a sistemului aprobat de adunarea generala a asociatiei de proprietari;
- intocmirea si pastrarea evidentelor contabile si a registrelor specifice pentru asociatia de proprietari conform Anexei 2 a Ordinului Ministrului Economiei si Finantelor nr. 1969/19.11.2007 referitoare la Reglementarile contabile privind organizarea si conducerea contabilitatii în partida simpla de catre persoanele juridice fara scop patrimonial;
- intocmirea si depunerea, semestrial, a situatiei elementelor de activ si pasiv ale asociatiei la Primaria de sector, conform Legii nr. 230/2007;
- intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale necesare la Administratia financiara de care apartine asociatia de proprietari;
- intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la asigurarile sociale pentru remuneratiile personalului angajat;
- plata impozitului si contributiilor datorate de asociatia de proprietari pentru remuneratiile personalului angajat;
- prezentarea, la solicitarea comitetului executiv a rapoartelor sau a documentelor necesare unor verificari financiar-contabile la asociatia de proprietari;
- intocmirea si prezentarea anuala, in adunarea generala a asociatia de proprietari , a raportului privind administrarea condominiului pentru anul precedent.