IMR Business Consulting - Infiintari rapide firme, modificari acte, Bucuresti

Revocare, schimbare administrator

Procedura revocarii si prin urmare a numirii unui nou administrator este necesara in situatia in care, mandatul acestuia a expirat si nu doriti prelungirea acestuia, in cazul in care are loc cesiunea cu excludere a unui asociat care avea si calitatea de administrator, pierzand si aceasta calitate sau din alte motive intemeiate. 

In principiu, pentru inregistrarea acestei mentiuni este necesar emiterea unui act modificator, dupa caz, decizie a asociatului unic, sau hotarare A.G.A. in care sa se mentioneze, in mod expres, revocarea si numirea noului administrator, astfel aceasta mentiune se poate efctua in cadrul unei singure hotarari.

Pentru ca o persoana, care va indeplini aceasta calitate intr-o societate cu raspundere limitata este necesar sa nu aiba fapte inscrise in cazierul fiscal si sa nu fi fost condamnat pentru una dintre infractiunile prevazute de Legea 31/1990. Administratorul trebuie sa dea o declaratie notariala expresa de acceptare a mandatului si specimenul de semnatura.

Administratorii nu pot primi, fara autorizarea adunarii asociatilor, mandatul de administrator in alte societati concurente sau avand acelasi obiect de activitate, sub sanctiunea revocarii si a raspunderii pentru daune, potrivit art. 197 alin. 2) din Legea 31/1990.

Societatea cu raspundere limitata poate fi admnistrata de unul sau  mai multi administratori, asociati sau neasociati, numiti prin actul constitutiv sau de adunarea generala.

Dosarul complet pentru ORC necesar revocarii/numirii de admnistrator trebuie sa cuprinda:

–          Cerere;

–          Act modificator;

–          Copii C.I.;

–    Declaratie notariala de acceptare a mandatului de administrator si indeplinire a conditiilor;

–          Specimen de semnatura;

–          Act Constitutiv actualizat;

–          Imputernicire substituire.

Galerie foto
  • ...