HL Management contabilitate, consultanta fiscala sector 2

Salarizare si administrare de personal

Administrare

  • Completarea si înregistrarea registrului pentru evidenta a salariatilor;
  • Întocmirea documentelor si gestionarea dosarelor de personal;
  • Monitorizarea legislatiei în domeniul administrarii de personal venind cu solutii conform legislatiei în vigoare;
  • Întocmirea Regulamentului Intern, a Contractului colectiv de munca si realizarea evaluarii anuale a angajatilor;
  • Oferim consultanta privind întocmirea si administrarea documentelor de personal;
  • Oferim consultanta fiscala privind impozitarea veniturilor din salarii.
 

        Salarizare

  • Realizam calculul salarial si întocmim statul de plata;
  • Întocmim si depunem declaratiilor privind evidenta asiguratilor si a obligatiilor de plata la bugetele asigurarilor sociale;
  • Realizam rapoarte specifice fiecarei entitati, în functie de cerintele personalului din conducere.
Galerie foto
  • ...