Griro, Echipamente pentru industria petrochimica, chimica - Bucuresti

Despre si Istoria Griro

Astazi, GRIRO este o companie moderna, integrata, cu o echipa de conducere noua si angajati bine pregatiti si de incredere, capabili sa proiecteze si sa fabrice utilaje tehnologice de proces, in concordanta cu cerintele clientului.

Capabilitatea tehnologica si facilitatile de productie pe care le posedam confera companiei noastre capacitatea de a furniza recipiente sub presiune de dimensiuni si mase mari, fabricate in conditii de inalta executie si calitate, recunoscute pe piata interna si internationala. Diversitatea gamei de utilaje tehnologice produse, au permis societatii sa creasca exporturile in ultimii ani, aceasta insemnand 70-80% din intreaga productie. Produsele noastre au ajuns la destinatii din Europa, Asia, Orientul Mijlociu, Africa, SUA, Canada, America Centrala si de Sud. 2005 GRIRO a devenit o companie privata. 2004 GRIRO a obtinut Licenta de Producere de Echipamente Speciale de la R.P. China pentru Recipiente sub Presiune (A1 si A2) si Parti pentru Boilere A (Tamburi de Abur). 2003 GRIRO a fost autorizata sa Proiecteze si sa Fabrice Recipiente sub Presiune si Boilere in conformitate cu PED 97/23/EC Anexa III, Modul H/H1. 2000 GRIRO a obtinut "Licenta de siguranta a calitatii" pentru exportul de vase sub presiune statice in R.P. China. 1998 GRIRO a fost autorizata de ASME pentru aplicarea poansonului S. 1995 GRIRO a fost certificata ISO 9001. 1993 GRIRO a fost autorizata de TÜV in conformitate cu AD Merkblatt HP 0. 1990 Intreprinderea de Utilaj Chimic "GRIVITA ROSIE" a devenit o societate pe actiuni cu numele GRIRO. 1986 Societatea a fost autorizata de ASME sa proiecteze si sa fabrice recipiente sub presiune si sa aplice poansoanele U si U2. 1968 Intreprinderea de Utilaj Chimic "GRIVITA ROSIE" a devenit un producator independent de utilaje tehnologice. 1961 A fost creata divizia de fabricare de utilaje tehnologice in cadrul uzinei "GRIVITA ROSIE". 1897 Infiintarea pe actuala locatie a "Atelierelor Centrale ale Cailor Ferate", pentru repararea locomotivelor cu abur si a vagoanelor de cai ferate