FORMATIV - Cursuri de Formare Profesionala Bucuresti

Curs de lucrator in comert

  • COST PROMO?IONAL DE SCOLARIZARE: (SE POATE ACHITA ÎN RATE);
  • CURSUL VA INCEPE CURÂND ÎN BUCURE?TI, DAR ŞI ÎN ALTE LOCALITĂŢI;
  • DURATA CURSULUI ESTE DE 360 ORE (APROXIMATIV 9 SĂPTĂMÂNI), ŞI POATE FI REDUSĂ LA JUMĂTATE;
  • EXAMENUL FINAL ESTE PROGRAMAT ÎN BUCURE?TI, PRECUM ŞI ÎN ALTE LOCALITĂŢI;
  • SE OB?INE CERTIFICAT DE CALIFICARE PROFESIONALĂ RECUNOSCUT LA NIVEL NA?IONAL ?I EUROPEAN

CUI I SE ADRESEAZĂ ?

  • Persoanelor fizice sau juridice, care doresc să iniţieze o afacere în domeniul comerţului şi serviciilor (Societate cu Răspundere Limitată, Persoană Fizică Autorizată, Îndreprindere Individuală, Întreprindere Familială etc.);
  • Celor care îşi desfăşoară activitatea în domeniul comerţului şi serviciilor, şi care doresc să-şi îmbunătăţească competenţele în acest domeniu;
  • Persoanelor care ocupă un post în domeniul comerţului şi serviciilor, dar, care nu deţin Certificatul care să ateste această calificare;
  • Celor care se află acum în etapa de formare profesională (absolvenţi de liceu etc.) şi care îşi doresc o carieră în domeniul comerţului şi serviciilor;
  • Persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă, şomerilor;
  • Celor care doresc o reconversie profesională într-o meserie ce are căutare pe piaţa muncii;
  • Altor persoane interesate.

OBIECTIVELE CURSULUI

  • Acest curs urmăre?te deprinderea cunoştinţelor utilizate în domeniul comerţului şi serviciilor ?i deprinderea unor abilităţi specifice derulării vânzărilor în bune condiţii şi la standarde de pregătire ridicate;
  • Absolventul înva?ă:
  • să prezinte produsele şi serviciile aferente vânzării;
  • să întocmească documente specifice activităţii de vânzare (facturi, chitanţe, borderouri);
  • să promoveze imaginea standului;
  • să men?ină stocurile de rezervă;
  • să verifice stocurile cu vânzările;
  • să comunice cu clienţii;
  • să creeze mediul ambiental necesar vânzării;
  • să efectueze vânzarea ?i să încaseze contravaloarea mărfii (chitanţă, document intern, dispoziţie de livrare, avize de expediţie etc.).

CONDITIILE DE INSCRIERE

  • Studii minime obligatorii (VIII – X clase);
  • Să întocmească un dosar cu documentele enumerate mai jos, cumulativ îndeplinite.

ACTELE NECESARE PENTRU DOSARUL DE ÎNSCRIERE

  • Copie certificat de naştere;
  • Copie act de identitate (C.I. sau B.I.);
  • Copie certificat de căsătorie (dacă este cazul);
  • Copie certificat de divorţ (dacă este cazul);
  • Copie ultimul act de studii (minim VIII clase);
  • Adeverinţă medicală (cu specificaţia clinic sănătos);
  • Solicitare scrisă din partea Persoanei Fizice sau Juridice;
  • Informare privind protectia datelor personale semnată si datată;
  • Declaratie A.N.S.P.D.C.P. conform Legii nr. 677 / 2001 si Legii nr. 506 / 2004 modificată ?i completată prin OUG nr. 13 / 2012;
  • Formularul de înscriere ?i Contractul de formare profesională;
  • Contravaloare ?colarizare;
  • Dosar cu şină.

DURATA, PROGRAMUL DE DESFA?URARE ?I LOCA?IA CURSULUI

  • Cursul are o durată de 360 de ore, din care 120 de ore de teorie şi 240 de ore de practică; Această perioadă poate fi redusă la jumătate;
  • Se derulează pe o perioada de 9 săptămâni, sau, 4 săptămâni;
  • Cursul poate fi organizat dimineaţa, după – amiaza sau în weekend;
  • Cuprinde 3 module structurate într-o sesiune teoretică şi o sesiune practică;
  • Teorie: Colegiul Economic „Viilor” situat in ?os. Viilor nr. 38, sector 5, Bucure?ti;
  • Practică: magazinele partenere.

METODA DE TRAINING

Cursul este interactiv, îmbinând elementele de teorie cu pregătirea practică, şi se concentrează pe aprofundarea cunoştinţelor în domeniul comerţului şi serviciilor.

COMPETEN?ELE PROFESIONALE DOBÂNDITE PRIN ABSOLVIREA CURSULUI

  • Competen?e cheie:
  • Comunicare ?i numera?ie;
  • Comunicare în limba română;
  • Utilizarea calculatorului ?i prelucrarea informa?iei;
  • Dezvoltare personală;
  • Pregătirea pentru integrarea la locul de muncă;
  • Igienă ?i securitatea muncii;
  • Tranzi?ia de la ?coală la locul de muncă;
  • Lucrul în echipă;
  • Organizarea locului de muncă;
  • Satisfacerea cerin?elor clien?ilor;
  • Rezolvarea de probleme.
  • Competen?e tehnice generale:
  • Comunicare profesională;
  • Organizarea activită?ii comerciale;
  • Protec?ia consumatorului;
  • Asigurarea calită?ii.
  • Competen?e tehnice specializate:
  • Sortarea, depozitarea ?i pregătirea mărfurilor pentru distribu?ie;
  • Administrarea ambalajelor ?i mărfurilor;
  • Aprovizionarea cu mărfuri a magazinului în func?ie de vânzări.

TIPUL DE CERTIFICAT OB?INUT/CERTIFICARE CURS

         Pentru obţinerea Certificatului de calificare, participanţii la curs vor susţine un examen de absolvire bazat pe un test scris şi o probă practică cu o comisie desemnată de Autoritatea Na?ională pentru Calificări.

         În urma absolvirii cursului, se obţine un CERTIFICAT DE CALIFICARE PROFESIONALĂ „LUCRĂTOR ÎN COMERŢ” – Cod N.C. / COR 5220.1.1. înso?it de suplimentul descriptiv ce vă confirmă competen?ele dobândite, recunoscut la nivel na?ional de Ministerul Muncii, Familiei, Protec?iei Sociale ?i Persoanelor Vârstnice; Ministerul Educa?iei Na?ionale ?i Cercetării ?tiin?ifice, si recunoscut la nivel international de Uniunea Europeană. 

ALTE MENTIUNI

  • În pre?ul cursului sunt incluse: prestaţia lectorilor, suportul de curs, CD cu materiale pentru studiu, pauzele de cafea, Certificatul de absolvire;
  • Nu se percep taxe de înscriere, pentru sus?inerea examenului sau eliberarea diplomei;
  • Toate taxele sunt incluse în costul cursului.
Galerie foto
  • ...