Sabion Bucuresti - Bijuterii la comanda

Certificat de Garantie

Garan?ia conferită în baza prezentului contract vizează bijuteriile cu ?i fără pietre pre?ioase achizi?ionate, cât ?i obiectele din metale pre?ioase.

Perioada de garan?ie a produselor acordată în baza prezentului certificat de garan?ie, este de 2 ani de zile, perioadă care se calculează de la data livrării produsului.

În perioada de garan?ie, CLIENTUL beneficiază de următoarele drepturi:

  • dreptul de a beneficia de produse conforme cu specifica?iile tehnice inserate în cuprinsul prezentului Contract ?i a Fi?ei de Comandă
  • dreptul de a i se aduce produsele la conformitate, fără plată, prin repara?ie sau înlocuire, în func?ie de op?iunea scrisă a clientului, cu excep?ia cazului în care această solicitare este imposibilă sau dispropor?ionată.
  • dreptul la reparare sau înlocuire a produsului în cazul în care situa?ia o impune, în condi?iile prevăzute de lege.
  • dreptul de a fi proteja?i împotriva riscului de a achizi?iona un produs sau de a li se presta un serviciu care ar putea să le prejudicieze via?a, sănătatea sau securitatea ori să le afecteze drepturile ?i interesele legitime.
  • dreptul de a fi informa?i complet, corect ?i precis asupra caracteristicilor esen?iale ale produselor ?i serviciilor, astfel încât decizia pe care o adoptă în legătură cu aceasta să corespundă cât mai bine nevoilor, precum ?i de a fi educa?i în calitatea lor de CLIEN?I. În acest sens, înaintea efectuării oricărei comenzi, clien?ii pot solicita informa?ii suplimentare la InfoLine Sabion (0265)265.732 (L – V 8.00 – 16.00), la adresa de e-mail administrativ@sabion.ro sau prin intermediul formularului de contact disponibil pe www.sabion.ro.
  • În perioada de garan?ie comercială CLIENTUL beneficiază de o serie de servicii postcumpărare gratuite care cuprind mărirea sau mic?orarea bijuteriilor achizi?ionate.

Drepturile conferite prin lege CLIENTULUI nu sunt afectate în nici un fel prin garan?ia oferită de S.C. SABION ELEN S.R.L., în calitate de VÂNZĂTOR în favoarea CLIENTULUI.

Drepturile de care beneficiază CLIENTUL pe perioada de garan?ie vor putea fi exercitate de acesta doar dacă CLIENTUL informează S.C. SABION ELEN S.R.L. despre lipsa de conformitate/deficien?ele constatate în termen de 2 luni de la data constatării acesteia. Garan?ia legală de conformitate de care beneficiază CLIENTUL în baza prezentului Contract nu exclude garan?ia legală pentru vicii ascunse, prevăzute prin dispozi?iile Codului Civil.

Condi?ii de valorificare a garan?iei

În vederea exercitării drepturilor conferite prin Certificatul de Garan?ie, CLIENTUL este obligat a înso?i orice reclama?ie sau solicitare de repara?ie de Certificatul de Garan?ie care înso?e?te produsul în momentul livrării.

Predarea bijuteriilor pentru retu?, a reclama?iilor sau a defectelor se face la unită?ile service ale Vânzătorului, astfel: unitatea de service principală a SC SABION ELEN SRL este: „Atelierele Sabion”

din Tg.Mures, Str. Bolyai, Nr. 20. Jud. Mure?, însă CLIENTUL poate preda orice solicitare de repara?ie sau sesizare în oricare din magazinele Sabion operate de către SC SABION ELEN SRL în ?ară, reclama?iile urmând a fi onorate cu respectarea drepturilor conferite cumpărătorului prin prezentul certificat de garan?ie.

Aceste servicii se preiau ?i se execută în termen de maxim 28 de zile lucrătoare de la data predării.

Cauze care atrag pierderea garan?iei

CLIENTUL poate pierde garan?ia consituită în baza prezentului Certificat de Garan?ie atunci când se face vinovat de săvâr?irea unor ac?iuni/inac?iuni, după cum urmează:

  • nerespectarea instruc?iunilor de utilizare ?i îngrijire a produsului achizi?ionat, a?a cum sunt acestea men?ionate în cadrul acestui contract.
  • Executarea unor lucrări de reparare/modificare a produselor achizi?ionate de către CLIENT personal sau prin intermediul unor persoane neautorizate ori în alte ateliere decât cele proprii ale VÂNZĂTORULUI astfel cum acestea au fost indicate în cuprinsul prezentului contract
  • S.C. SABION ELEN S.R.L. nu î?i asumă răspunderea pentru problemele ce pot apărea datorită factorilor de natură mecanică
  • Pierderea prezentului contract/garan?ie
  • Neaducerea la cuno?tin?a VÂNZĂTORULUI a deficien?elor/lipsurilor de conformitate a produselor achizi?ionate în termenul de 2 luni de la data achizi?ionării acestora.
Galerie foto
  • ...