2.500 Lei

Secretara in Chitila

activitati de secretariat si protocol, de operare pc, de sortare, aranjare, indosariere documente, absolventa de studii superioare. Cunostinte avansate MS Office. In Chitila, Ilfov
  • Domeniu de activitate: Secretariat, operatori PC
  • Pot aplica studenti: nu

Detalii suplimentare

Activitati de secretariat si protocol: preluarea si directionarea apelurilor telefonice, primirea si trimiterea de fax si e-mail, distribuirea corespondentei pe departamente, urmarirea comenziilor de la partenerii de afaceri, prelucrarea si introducerea comenzilor de la clienti, centralizarea rapoartelor, primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate; asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice; preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor; actualizarea bazei de date-documente; asigurarea suportului administrativ pentru departament; traducerea documentelor; cereri de transport marfa; awb.

Activitati de operare PC: ofertare, contactare/comenzi clienti, contracte/comenzi furnizori interni/externi si relationare, urmarire comenziintocmirea contractelor de munca si asigurarea la zi a dosarului de personal; realizarea de traduceri pentru etichete si manualele produselor, traduceri pentru importuri, relationare cu vama intocmirea situatiilor solicitate.

Activitati de sortare, aranjare, indosariere acte contabile, operare documentelor primare in programul de contabilitate; introducerea si prelucrarea retetelor de poductie in programul de contabilitate; realizeaza rapoartelor pe situatii financiar contabile din soft si prelucrarea lor in excel sau word; arhivarea documentelor financiar-contabile.

CERINTE:

• Capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si valorifica prin furnizarea de rapoarte catre conducerea companiei;

• Capacitate de asimilare a cunostintelor noi si de implementare a informatiilor in activitatea zilnica; gandire logica, memorie, meticuloasa, ordonata, atenta, capacitate de analiza si sinteza;

• Cunostinte avansate MS Office (Word, Excel, power point, etc.);

• Persoana serioasa, organizata, responsabila, motivata, cu initiativa, orientata catre obtinere de rezultate;

• Capacitate de lucru in echipa, de comunicare si relationare foarte buna, rezistenta la efort, disponibilitate pentru lucru peste programul normal atunci cand sarcinile de serviciu o impun, si capacitate de a munci in conditii de stres;

• Corectitudine si loialitate fata de companie, adaptabilitate si flexibilitate

Cunostinte de limbi straine: engleza (scris – foarte bine, vorbit – foarte bine,citit – foarte bine).

Absolventa de studii superioare. (management, comunicare, drept).