Anuntul accesat este inactiv. Iti sugeram anunturi cu caracteristici asemanatoare.
Anunturi active sugerate
Anunt inactiv
Receptionera - Bucuresti - Pipera - Barbu
Angajam receptionera pentru sediul unei firme din cladirea Lake View (zona Pipera - Barbu Vacarescu).
Program: Luni - Vineri 8h/zi;
Program: Luni - Vineri 8h/zi;
Caracteristici
Domeniu de activitate: Secretariat, operatori PC
Detalii suplimentare
Descrierea jobului:
-preluare/redirectionare apeluri telefonice
-primire/evidenta si redirectionare corespondenta primita in registrul de intrare-iesire (numarul, data, destinatar-expeditor, alte informatii necesare)
-primire/redirectionare vizitatori
-inregistrarea contractelor in bazele de date destinat evidentei contractelor
-preluarea, inregistrarea si distribuirea facturilor catre persoanele din companie carora le sunt adresate
-proces achizitie consumabile de birou (papetarie, carti vizita)
-comunicarea cu celelalte departamente pentru a asigura fluxul informational
Abilitati necesare:
-experienta administrativa, obisnuinta de a gestiona documente si atentie la detalii
-orientare catre rezultate
-responsabilitate, etica si integritate
-abilitati comunicare si relationare
-limba engleza nivel mediu – avansat
-cunostinte operare MS Office (Outlook, Excel, Word)
-capacitatea de a transmite informatii cu acuratete, clare si precise
-personalitate energica si autodidacta
Asteptam cu interes CV-urile dumneavoastra la adresa de email: sanda.herciu@dussmann.ro
-preluare/redirectionare apeluri telefonice
-primire/evidenta si redirectionare corespondenta primita in registrul de intrare-iesire (numarul, data, destinatar-expeditor, alte informatii necesare)
-primire/redirectionare vizitatori
-inregistrarea contractelor in bazele de date destinat evidentei contractelor
-preluarea, inregistrarea si distribuirea facturilor catre persoanele din companie carora le sunt adresate
-proces achizitie consumabile de birou (papetarie, carti vizita)
-comunicarea cu celelalte departamente pentru a asigura fluxul informational
Abilitati necesare:
-experienta administrativa, obisnuinta de a gestiona documente si atentie la detalii
-orientare catre rezultate
-responsabilitate, etica si integritate
-abilitati comunicare si relationare
-limba engleza nivel mediu – avansat
-cunostinte operare MS Office (Outlook, Excel, Word)
-capacitatea de a transmite informatii cu acuratete, clare si precise
-personalitate energica si autodidacta
Asteptam cu interes CV-urile dumneavoastra la adresa de email: sanda.herciu@dussmann.ro
4 vizualizari
Bucuresti, Sector 1, 21 Jul 21 07:55
Anunt inactiv