MTC Admin - Administrare imobile Bucuresti si Ilfov
Contabilitate
- Organizarea contabilitatii in partida simpla cu ajutorul programelor informatice special realizate pentru asociatiile de proprietari si evidenta completa a documentelor financiare ale asociatiei de proprietari;
- Intocmirea listelor lunare de plata si afisarea la avizier, emitere facturi si distribuire catre fiecare proprietar prin posta electronica;
- informarea trimestrială, prin poşta electronică, a proprietarilor, membrii asociaţiei de proprietari, cu privire la situaţia financiară cuprinzând toate elementele de cheltuieli, venituri, încasări şi plăţi aferente asociaţiei de proprietari;
- Întocmirea şi completarea registrului jurnal, registrului inventar, registrului pentru evidenţa fondului de reparaţii, registrului pentru evidenţa fondului de rulment, registrului pentru evidenţa sumelor speciale, registrului pentru evidenţa fondului de penalizări, precum şi alte formulare specifice activităţii de contabilitate, prevăzute prin ordin al ministrului economiei şi finanţelor şi alte reglementări legale în vigoare;
- Calcularea şi încasarea penalizărilor conform reglementărilor legale în vigoare şi sistemului aprobat de Adunarea Generală;
- Întocmirea lunară a situaţiei elementelor de activ şi pasiv şi depunerea acestora semestrial la Primărie conform legii nr.230/2007;
- Controlul facturarii corecte a consumului in functie de indexul contoarelor de bloc si a celor individuale;
- Defalcarea si calculul consumurilor inregistrate de contoarele individuale apartinand proprietarilor;
- Intocmirea statelor de salarii pentru personalul angajat de catre asociatia de proprietari;
- Intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la asigurarile sociale pentru personalul angajat de catre asociatia de proprietari;
- Asigurarea, din punct de vedere contabil si financiar, a relatiei cu furnizorii Asociatiei (utilitati, prestari servicii, altele);
- Gestionarea fondurilor banesti aflate la dispozitia asociatiei de proprietari cu aprobarea Comitetului Executiv;
- Asigurarea legaturii cu proprietarii de apartamente si cu presedintele si comitetul executiv al asociatiei;
- Calcularea si incasarea penalizarilor de intarziere la plata conform legislatiei in vigoare;
- Alte atributii impuse de legislatia in vigoare sau solicitate de asociatia de proprietari.
Galerie foto
Categorii
Administrare financiara (1)
Administrare imobile Bucuresti si Ilfov (1)
Administrare tehnica (1)
Alte servicii oferite (1)
Casierie (1)
Contabilitate (1)
Date de contact
0731142860
Drumul Ghindarilor, Nr. 69-71 E,Sector 5, Bucuresti
Distribuie