Companie de management al proprietatilor

  • Administrari imobile
Sector 6, azi, 17:10

Descriere anunt

Companie de management al proprietatilor

Alioma Managment Group S.R.L vine in intampinarea tuturor celor care au nevoie de servicii in domeniul financiar-contabil si al serviciilor de administrare condominii Bucuresti. Oferim pachete complet;

Detalii suplimentare

ALIOMA MANAGMENT GROUP S.R.L vine in intampinarea tuturor celor care au nevoie de servicii in domeniul financiar-contabil si al serviciilor de administrare condominii Bucuresti. Oferim pachete complete de servicii asociatiilor de proprietari pentru:

• Administrare financiar-contabila

• Administrarea tehnica a imobilului

• Servicii de casierie

• Administrarea completa a imobilelor si a ansamblurilor rezidentiale

• Servicii conexe in domeniu

Firma noastra activeaza ca si prestator servicii administrative pentru asociatiile de proprietari oferind urmatoarele servicii:

Administrare financiar contabila:

- calculul prin intermediul unui program specializat a listelor de incasare a cotelor de intretinere;

-digitalizarea serviciilor (incasare, transmitere index apometre, acces platforma on-line stabila creata pentru vizualizarea informatiilor financiare)

- plata facturilor catre furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii (in urma depunerii in contul asociatiei a banilor incasati de la proprietari)

- intocmirea lunara si depunerea semestriala a situatiei elementelor de activ si de pasiv si depunerea la Primarie cf.Legii nr.196/2018;

- comunicarea cu asociatia de proprietari in privinta masurilor necesare pentru reparatiile si intretinerea spatiilor comune;

-aplicarea deciziilor si hotararilor din cadrul Adunarii Generale sau ale Comitetului, care privesc sume ce urmeaza a fi introduse in listele lunare de plata, colectarea de fonduri, realizarea de lucrari, etc;

-consultanta privind dispozitiile legale aplicabile

-comunicare legislatie, anunturi relevante ale autoritatilor administratiei publice locale

-intocmirea documentelor necesare infiintarii asociatiei de proprietari.

-Arhivare: intocmirea si predarea pe baza de proces verbal, pentru verificare si pastrare, semestrial, dosarelor cuprinzand actele contabile catre Comitetului Executiv.

Servicii de casierie:

-posibilitatea platii cheltuielilor lunare atat online prin virament bancar, prin card (Visa, Mastercard sau Maestro), la terminalele PayPoint cat si la sediul asociatiilor de proprietari

Administrare tehnica:

- inspectare periodica a imobilului, citirea apometrelor, monitorizare efectuare lucrari si activitatea furnizorilor contractati, etc

-efectuarea de mici reparatii ce intra in competenta noastra privind proprietatile comune (inlocuire becuri, intrerupatoare etc). Asociatia de proprietari va suporta doar costul materialelor folosite, nefiind aplicate alte costuri.

Pentru o oferta personalizata ne puteti contacta direct pe email: alioma.srl@gmail.com sau la telefon 0767 726 738/ 0768 736 071.

Principiile noastre sunt Transparenta, Seriozitate, Incredere.

Va multumim.

Pagina pe care doriti sa o accesati poate sa contina elemente care nu sunt recomandate minorilor!
Va rugam sa confirmati ca aveti peste 18 ani!