4.395 Lei
Economist
Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat - Sucursala pentru Administrarea si Intretinerea Fondului Imobiliar angajeaza Economist.
Candidatul ideal:
Studii superioare economice;
Experienta 10 ani in contabilitate, pe activitati similare.
Abilitati:
Cunostinte operare PC;
Deschis, comunicativ, responsabil, capabil sa lucreze rapid si corect;
Persoana ordonata, atenta la detalii, cu spirit de initiativa;
Persoana orientata catre invatare si dezvoltare profesionala.
Principalele responsabilitati:
-organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor contabile, cronologic si sistematic pe baza documentelor justificative primite;
-evidentiaza datoriile unitatii in relatiile cu furnizorii, inregistrarea tuturor documentelor (bon de consum, bon transfer, factura) si repartizarea cheltuielilor dupa natura lor, delimitand corect cheltuielile deductibile si cele nedeductibile;
-inregistreaza in evidenta tehnico-operativa operatiile privind cumpararile de produse si servicii lunar;
- evidenta mijloace fixe/obiecte de inventar;
- intocmeste documentele necesare restituirii garantiilor materiale, atunci cand este cazul;
-indeplineste orice alte sarcini care ii sunt incredintate de sefii ierarhic superiori sau care rezida din participarea in diverse comisii.
-arhiveaza cronologic documentele de contabilitate.
Candidatul ideal:
Studii superioare economice;
Experienta 10 ani in contabilitate, pe activitati similare.
Abilitati:
Cunostinte operare PC;
Deschis, comunicativ, responsabil, capabil sa lucreze rapid si corect;
Persoana ordonata, atenta la detalii, cu spirit de initiativa;
Persoana orientata catre invatare si dezvoltare profesionala.
Principalele responsabilitati:
-organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor contabile, cronologic si sistematic pe baza documentelor justificative primite;
-evidentiaza datoriile unitatii in relatiile cu furnizorii, inregistrarea tuturor documentelor (bon de consum, bon transfer, factura) si repartizarea cheltuielilor dupa natura lor, delimitand corect cheltuielile deductibile si cele nedeductibile;
-inregistreaza in evidenta tehnico-operativa operatiile privind cumpararile de produse si servicii lunar;
- evidenta mijloace fixe/obiecte de inventar;
- intocmeste documentele necesare restituirii garantiilor materiale, atunci cand este cazul;
-indeplineste orice alte sarcini care ii sunt incredintate de sefii ierarhic superiori sau care rezida din participarea in diverse comisii.
-arhiveaza cronologic documentele de contabilitate.
- Domeniu activitate: Constructii
- Tip colaborare: Perioada nedeterminata
- Locatie job: locatie fixa
- Pot aplica studenti: nu
- Beneficii: tichete de masa
Sector 2,
azi, 12:48

