Anuntul accesat este inactiv. Iti sugeram anunturi cu caracteristici asemanatoare.
Anunturi active sugerate
Bucuresti, 16 Decembrie '25
Bucuresti, 16 Decembrie '25
Prahova, 16 Decembrie '25
Bucuresti, azi; 16:15
Calarasi, 16 Decembrie '25
Anunt inactiv
Reconvocarea Adunarii Generale
Reconvocarea Adunarii Generale
Descriere
a membrilor Societatii de Gestiune Colectiva a Drepturilor de Autor in Domeniul Artelor
Vizuale – VISARTA (SGCDA VISARTA)
Intrucat la data de 16.06.2025, in urma convocarii Adunarii generale a membrilor Societatii
VISARTA, nu s-a intrunit cvorumul necesar desfasurarii sedintei, conform solicitarii unei
treimi din numarul total de membri ai VISARTA, inscrisi in RAF, se reconvoaca Adunarea
Generala a membrilor Societatii de Gestiune Colectiva a Drepturilor de Autor in Domeniul
Artelor Vizuale – VISARTA, potrivit art. 37 pct. 3 din Statut, la data de 18 iunie 2025, ora
11,00 la Centrul Metropolitan de Educatie si Cultura "Ioan I. Dalles", sala I.C. Bratianu,
din Str. Biserica Amzei nr. 5-7, sector 1, Bucuresti, cu aceeasi ordine de zi, respectiv:
1.Confirmarea alegerii/mandatelor membrilor organelor de conducere SGCDA Visarta,
respectiv Presedinte Irina Florescu, membri Consiliu Director: Tanasa Ana-Claudia, Ionita
Gheorghe Elena, membri Comisie de cenzori: Mihail Filip Anton, Bontea Elena Brindusa,
Hendea Marioara; Confirmarea alegerii/mandatelor membrilor Comisiei pentru supravegherea
repartizarii sumelor colectate: Macovei Cristian, Ghita (fosta Muscalu) Iuliana, Chinschi
Teodora Cristina; a membrilor Comisiei privind accesul la informatii: Ionescu Florica, Vasile
Ana, Liciu Nicoleta, Rotariu Gruia Doru, Padineanu Dorina, conform hotararii Adunarii
Generale nr. 9/30.03.2022
2.Confirmarea alegerii/ mandatului administratorului Anca Elena Iosif, conform hotararii
Adunarii Generale nr. 1/12 iulie 2023
3.Confirmarea alegerii mandatelor membrilor Comisiei de supraveghere a activitatii
Consiliului director, respectiv: Mogos Carmen, Bedereaga Mihaela Mirabela, Stoenica Eduard
Aurel, conform Hot.nr 2 a A.G din 12 iulie 2023
4.Aprobare/ validare lista primiri/ retrageri membri pentru perioada 11 aprilie 2024 - 30 aprilie
2025
5.Aprobarea Statutului Visarta, in forma modificata potrivit Legii 8/1996 republicata, cu
modificarile si completarile ulterioare, inclusiv modificarile intervenite in Anexa– Lista de
membri, urmare a primirilor/ retragerilor membrilor in perioada 11 aprilie 2024-30 aprilie
2025
6.Prezentarea si aprobarea Darii de seama (tip ORDA) privind activitatea desfasurata de
societate in anii 2023 si 2024;
7.Prezentarea si aprobarea Raportului Consiliului Director pentru activitatea desfasurata in
anii 2023 si 2024;
8.Prezentarea declaratiilor individuale ale membrilor Consiliului Director si ale membrilor
Comisiei de supraveghere aferente anilor 2023 si 2024;
9.Aprobarea bilantului contabil pentru anii 2023 si 2024;
10.Prezentarea si aprobarea raportului Comisiei de cenzori pentru anii 2023 si 2024;
11.Prezentarea si aprobarea rapoartelor de activitate ale urmatoarelor comisii: Comisia
permanenta speciala privind accesul la informatii, Comisia de supraveghere a activitatii
Consiliului director, Comisia pentru supravegherea repartizarii sumelor colectate pentru anii
2023 si 2024;
12.Prezentarea si aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli pentru anii 2024 si 2025;
13.Aprobarea cotizatiei si a taxei de inscriere pentru anii 2024 si 2025;
14.Aprobarea nivelului comisionului pentru anii 2024 si 2025;
15.Prezentarea si aprobarea Proiectelor de hotarari adoptate in cadrul Adunarii Generale;
16.Propuneri/Diverse.
16.06.2025
Vizuale – VISARTA (SGCDA VISARTA)
Intrucat la data de 16.06.2025, in urma convocarii Adunarii generale a membrilor Societatii
VISARTA, nu s-a intrunit cvorumul necesar desfasurarii sedintei, conform solicitarii unei
treimi din numarul total de membri ai VISARTA, inscrisi in RAF, se reconvoaca Adunarea
Generala a membrilor Societatii de Gestiune Colectiva a Drepturilor de Autor in Domeniul
Artelor Vizuale – VISARTA, potrivit art. 37 pct. 3 din Statut, la data de 18 iunie 2025, ora
11,00 la Centrul Metropolitan de Educatie si Cultura "Ioan I. Dalles", sala I.C. Bratianu,
din Str. Biserica Amzei nr. 5-7, sector 1, Bucuresti, cu aceeasi ordine de zi, respectiv:
1.Confirmarea alegerii/mandatelor membrilor organelor de conducere SGCDA Visarta,
respectiv Presedinte Irina Florescu, membri Consiliu Director: Tanasa Ana-Claudia, Ionita
Gheorghe Elena, membri Comisie de cenzori: Mihail Filip Anton, Bontea Elena Brindusa,
Hendea Marioara; Confirmarea alegerii/mandatelor membrilor Comisiei pentru supravegherea
repartizarii sumelor colectate: Macovei Cristian, Ghita (fosta Muscalu) Iuliana, Chinschi
Teodora Cristina; a membrilor Comisiei privind accesul la informatii: Ionescu Florica, Vasile
Ana, Liciu Nicoleta, Rotariu Gruia Doru, Padineanu Dorina, conform hotararii Adunarii
Generale nr. 9/30.03.2022
2.Confirmarea alegerii/ mandatului administratorului Anca Elena Iosif, conform hotararii
Adunarii Generale nr. 1/12 iulie 2023
3.Confirmarea alegerii mandatelor membrilor Comisiei de supraveghere a activitatii
Consiliului director, respectiv: Mogos Carmen, Bedereaga Mihaela Mirabela, Stoenica Eduard
Aurel, conform Hot.nr 2 a A.G din 12 iulie 2023
4.Aprobare/ validare lista primiri/ retrageri membri pentru perioada 11 aprilie 2024 - 30 aprilie
2025
5.Aprobarea Statutului Visarta, in forma modificata potrivit Legii 8/1996 republicata, cu
modificarile si completarile ulterioare, inclusiv modificarile intervenite in Anexa– Lista de
membri, urmare a primirilor/ retragerilor membrilor in perioada 11 aprilie 2024-30 aprilie
2025
6.Prezentarea si aprobarea Darii de seama (tip ORDA) privind activitatea desfasurata de
societate in anii 2023 si 2024;
7.Prezentarea si aprobarea Raportului Consiliului Director pentru activitatea desfasurata in
anii 2023 si 2024;
8.Prezentarea declaratiilor individuale ale membrilor Consiliului Director si ale membrilor
Comisiei de supraveghere aferente anilor 2023 si 2024;
9.Aprobarea bilantului contabil pentru anii 2023 si 2024;
10.Prezentarea si aprobarea raportului Comisiei de cenzori pentru anii 2023 si 2024;
11.Prezentarea si aprobarea rapoartelor de activitate ale urmatoarelor comisii: Comisia
permanenta speciala privind accesul la informatii, Comisia de supraveghere a activitatii
Consiliului director, Comisia pentru supravegherea repartizarii sumelor colectate pentru anii
2023 si 2024;
12.Prezentarea si aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli pentru anii 2024 si 2025;
13.Aprobarea cotizatiei si a taxei de inscriere pentru anii 2024 si 2025;
14.Aprobarea nivelului comisionului pentru anii 2024 si 2025;
15.Prezentarea si aprobarea Proiectelor de hotarari adoptate in cadrul Adunarii Generale;
16.Propuneri/Diverse.
16.06.2025
169 vizualizari
Bucuresti, Publicat 16 Iunie '25
Actualizat 16 Iunie '25
Actualizat 16 Iunie '25
Anunt inactiv
