Anuntul accesat este inactiv. Iti sugeram anunturi cu caracteristici asemanatoare.

Anunturi active sugerate

...
Bucuresti 22 Apr 10:00
...
Bucuresti 23 Apr 16:13
...
Bucuresti 23 Apr 15:41

Anunt inactiv

Convocator

Convocator

Descriere
Consiliul de Administratie al societatii IPROLAM S.A. Bucuresti, reunit in sedinta din data de 20.03.2023 convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor in data de 25.04.2023 ora 13:00, la sediul societatii din Bucuresti, str. Negustori, nr. 23-25, sector 2, pentru toti actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor de la "Depozitarul Central" la
data de referinta 10.04.2023, care au dreptul de a participa si a vota in cadrul AGOA, cu urmatoarea ordine de zi:
1. Prezentarea si aprobarea Raportului Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar aferent anului 2022;
2. Prezentarea Raportului Auditorului Financiar cu privire la exercitiul financiar aferent anului 2022;
3. Prezentarea si aprobarea situatiilor financiare anuale, inclusiv bilantul contabil si a contului de profit si pierderi, impreuna cu anexele, pentru anul 2022;
4. Aprobarea repartizarii profitului net realizat in anul 2022; conform propunerii Consiliului de Administratie profitul net ramane de repartizat;
5. Aprobarea descarcarii de gestiune a Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar aferent anului 2022;
6. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli si a programului de activitate pentru anul 2023;
7. Aprobarea planului de investitii pe anul 2023;
8. Aprobarea remuneratiei cuvenite membrilor Consiliului de Administratie si a Presedintelui C.A. pentru exercitiul financiar in curs;
9. Aprobarea angajamentelor financiare cu societatile bancare pe perioada 2023 -2027;
10. Aprobarea datei de 16.05.2023 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de prezenta Adunare Generala a Actionarilor si a datei de 15.05.2023 ca data "ex date", respectiv data anterioara datei de inregistrare la care instrumentele financiare, obiect al hotararilor organelor societare, se tranzactioneaza fara drepturile care
deriva din hotarare;
11. Aprobarea mandatarii Presedintelui C.A. si Directorului General sa efectueze toate procedurile si formalitatile prevazute de lege pentru aducerea la indeplinire a Hotararii AGOA, sa depuna si sa preia acte si sa semneze in acest scop in numele societatii, in relatiile cu Registrul Comertului, ASF, BVB, precum si alte entitati publice. Mandatarul sus mentionat va putea delega puterile acordate conform celor
de mai sus, oricarei persoane dupa cum considera necesar.
Incepand cu data de 24.03.2023, urmatoarele documente pot fi descarcate de pe website-ul societatii www.iprolam.ro , Sectiunea Relatia cu Investitorii/ Adunari Generale ale Actionarilor, sau pot fi obtinute la cerere in fiecare zi lucratoare, intre orele 09:00÷13:00,
de la sediul societatii:
• Convocatorul AGOA;
• Formularele de Imputerniciri speciale si generale pentru reprezentarea actionarilor in AGOA, formulare care vor fi actualizate daca se vor adauga noi puncte sau propuneri de hotarari pe ordinea de zi;
• Formularele de Buletin de vot prin corespondenta pentru participarea si exprimarea votului actionarilor in AGOA, care vor fi actualizate daca se vor adauga noi puncte sau propuneri de hotarari pe ordinea de zi;
• Documente si materiale informative referitoare la punctele de pe ordinea de zi a AGOA;
• Proiectele de hotarari pentru punctele de pe ordinea de zi a AGOA.
Daca va fi cazul, ordinea de zi revizuita va fi publicata, potrivit prevederilor legale.
Imputernicirile speciale si generale (insotite de documentele aferente) pot fi primite, in original, la sediul societatii, cel tarziu 20.04.2023, ora 13:00.
Actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor la data de 10.04.2023, stabilita ca data de referinta, pot participa si pot vota la adunarea generala dupa cum urmeaza:
• direct (prezent personal);
• prin reprezentare (in baza unei imputerniciri speciale) sau prin corespondenta.
In scopul exercitarii de catre actionari a votului prin corespondenta, societatea va pune la dispozitia actionarilor, pe cheltuiala societatii, formularul de vot prin corespondenta. Actionarii vor putea intra in posesia formularului de vot prin corespondenta descarcandu-l de pe website-ul societatii, www.iprolam.ro , sau il vor putea solicita de la
sediul social al IPROLAM S.A., la adresa din str. Negustori, nr. 23-25, sector 2, Bucuresti.
Fiecare formular de vot prin corespondenta va fi astfel redactat incat, in legatura cu hotararea propusa, actionarul sa poata alege una din cele trei optiuni de vot.
Pe formularul de vot se va face mentiunea expresa ca actionarul
trebuie sa aleaga o singura optiune din cele mentionate mai sus.
Formularul de vot prin corespondenta va contine informatii cu privire la identitatea actionarului si detinerile acestuia. Formularul de vot va cuprinde spatii corespunzatoare in acest sens, care vor fi completate cu datele de identificare complete ale actionarilor, respectiv:
i) pentru actionari - persoane fizice: nume, prenume, domiciliu, cod numeric personal (daca exista), respectiv serie, numar si emitent act de identitate, precum si numarul de actiuni detinute la IPROLAM S.A. si drepturile de vot aferente acestora;
ii) pentru persoane juridice: denumire, sediu, cod unic de inregistrare si numar de inmatriculare la registrul comertului, respectiv numar de inregistrare in registrul de evidenta corespunzator din statul de origine (pentru persoanele nerezidente), precum si
numele, prenumele, codul numeric personal (daca exista), seria, numarul si emitentul actului de identitate al reprezentantului legal, precum si numarul de actiuni detinute la IPROLAM S.A. si drepturile de vot aferente acestora.
Pe formularul de vot vor fi inscrise, de asemenea:
• datele de identificare ale societatii si ale sedintei Adunarii Generale a Actionarilor pentru care sunt valabile formularele de vot, precum si numarul total de actiuni ale societatii si numarul total de drepturi de vot;
• toate punctele de pe ordinea de zi supuse votului in cadrul respectivei Adunari Generale a Actionarilor.
Pentru evitarea oricarui dubiu, se specifica in mod expres faptul ca:
• in cazul actionarilor persoane juridice, formularul de vot prin corespondenta va fi semnat si stampilat personal de catre reprezentantul legal al persoanei juridice, desemnat conform actului constitutiv sau hotararii organelor statutare, semnatarul
asumandu-si deplina si exclusiva responsabilitate pentru autenticitatea calitatii si semnaturii sale, care trebuie sa fie legalizata/certificata in conditiile specificate in procedura;
in cazul actionarilor persoane fizice, acestia vor semna personal formularul de vot, avand semnatura legalizata/certificata in conditiile specificate in procedura. Pentru
actionarii persoane fizice lipsite de capacitatea de exercitiu ori cu capacitate restransa, formularele de vot prin corespondenta vor fi semnate de catre reprezentantii lor legali, acestia dovedindu-si calitatea pe care o au si avand semnatura legalizata/certificata in conditiile specificate in procedura.
Formularul de vot prin corespondenta, completat si semnat de catre fiecare actionar care opteaza pentru aceasta modalitate de exercitare a dreptului de vot, trebuie sa parvina
societatii pana la data 20.04.2023 ora 13:00, sub sanctiunea neluarii in considerare a voturilor astfel exprimate in cazul in care acesta este primit ulterior datei si orei anuntate, astfel:
• prin depunere la Registratura Societatii, in plic sigilat, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: FORMULAR DE VOT PRIN CORESPONDENTA PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR din data de 25.04.2023/26.04.2023 sau
• prin posta sau prin servicii de curierat, cu confirmare de primire, mentionand pe plic in clar si cu majuscule: FORMULAR DE VOT PRIN CORESPONDENTA PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR din data de 25.04.2023/26.04.2023
Sub sanctiunea neluarii in considerare a voturilor exprimate prin corespondenta, formularele de vot prin corespondenta trebuie insotite obligatoriu de documente care sa permita identificarea actionarilor. Procedura de vot prin corespondenta se afla pe pagina
web a societatii, www.iprolam.ro la sectiunea Relatia cu investitorii.
Unul sau mai multi actionari ai societatii IPROLAM S.A. reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul:
a) de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala;
b) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale; propunerile proiectelor de hotarare prezentate de actionari vor fi postate pe website-ul societatii IPROLAM S.A.,
www.iprolam.ro
Drepturile prevazute la lit. (a) si (b) de mai sus pot fi exercitate numai in scris (transmise prin servicii de curierat sau prin mijloace electronice). Indiferent de modul de transmitere, cererile vor fi semnate de actionari.
Actionarii isi pot exercita dreptul prevazut la lit. (a) si (b) in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, respectiv pana la data de 06.04.2023, ora 13:00.
Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale, conform art. 198 alin (1) din Regulamentul ASF nr. 5 din 2018.
Raspunsurile vor fi disponibile pe website-ul societatii www.iprolam.ro, la Sectiunea Relatia cu Investitorii/ Adunari Generale ale Actionarilor, incepand cu data de 20.04.2023.
Societatea IPROLAM S.A. are obligatia de a raspunde la intrebarile adresate de actionari pana cel tarziu la data sedintei, inclusiv.
Dreptul de a pune intrebari si obligatia de a raspunde pot fi conditionate de masurile pe care societatea IPROLAM S.A. le poate lua pentru a asigura identificarea actionarilor, buna desfasurare si pregatire a adunarii generale, precum si protejarea confidentialitatii si
a intereselor comerciale ale societatii.
Societatea IPROLAM S.A. poate formula un raspuns general pentru intrebarile cu acelasi continut.
Se considera ca un raspuns este dat daca informatia pertinenta este disponibila pe pagina de internet a societatii, in format intrebare- raspuns.
In cazul in care sedinta nu se poate tine pe data de 25.04.2023, ora 13:00, din cauza lipsei de cvorum prevazut in actul constitutiv al societatii, a doua sedinta se va tine pe data de 26.04.2023 ora 13:00, cu aceeasi ordine de zi.
1 vizualizari Bucuresti 21 Mar 23 12:36
Anunt inactiv