Comunicat de presa

Bucuresti, 27 iul, 11:45

Descriere anunt

Comunicat de presa.

31 Iulie 2020. Anunt de finalizare proiect "Cresterea competitivitatii companiilor romanesti prin dezvoltarea de catre Omega Trust a unei noi platforme inovative de auto-testare specializata in domeniul securitatii cibernetice", cod SMIS 115612. Omega Trust S.R.L, beneficiarul proiectului "Cresterea competitivitatii companiilor romanesti prin dezvoltarea de catre Omega Trust a unei noi platforme inovative de auto-testare specializata in domeniul securitatii cibernetice", avand cod SMIS 115612, anunta finalizarea implementarii acestuia. Proiectul a fost finantat prin Programul Operational Competitivitate 2014-2020, Axa Prioritara 2 - Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor (TIC) pentru o economie digitala competitiva, Actiunea 221 - Sprijinirea cresterii valorii adaugate generate de sectorul TIC si a inovarii in domeniu prin dezvoltarea de clustere, in baza contractului de finantare nr. 74/04.08.2017, incheiat cu Ministerul Dezvoltarii Regionale, Administratiei Publice si Fondurilor Europene (MDRAPFE) in calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operational Competitivitate si Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale in calitate de Organism Intermediar pentru Programul Operational Competitivitate. Valoarea totala a proiectului a fost de 2.310.209,62 lei, din care asistenta nerambursabila este de 1.851.723,90 LEI si contributia privata eligibila a Beneficiarului este de 406.274,10 lei. Obiectivul general al proiectului a constat in dezvoltarea de catre Omega Trust S.R.L. a unei platforme inovative de auto-testare, specializata in domeniul securitatii cibernetice cu aplicabilitate in intreaga economie romaneasca. Platforma inovativa de auto-testare se adreseaza companiilor romanesti din toate domeniile economice care au nevoie sa isi testeze securitatea propriilor sisteme informatice si sa evalueze vulnerabilitatea acestora in cazul unui atac de tip hacking. Rezultatele obtinute la finalizarea implementarii proiectului sunt: dezvoltarea unei aplicatii TIC inovative; 3 prezentari ale aplicatiei TIC inovative la nivelul clusterului TIC - Smart Alliance si 2 prezentari la nivelul clientilor existenti ai beneficiarului, realizate in cadrul activitatilor de diseminare din proiect; un articol publicat intr-o revista cu profil TIC cu privire la promovarea rezultatului proiectului, a caracterului inovativ al aplicatiei TIC si avantajelor sale, precum si a surselor de finantare. Perioada de implementare a proiectului a fost de 36 de luni (intre 04.08.2017 - 03.08.2020). Locul de implementare: Str. Putul lui Zamfir, nr. 37, etaj 4, sector 1, Municipiul Bucuresti. Proiect cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Competitivitate 2014-2020. Informatii suplimentare privind proiectul se pot obtine de la Dl. Stefan Grigore - Manager proiect si Expert financiar, tel: +40 760 237 337/+40 213 106 468, email: stefan.grigore@omega-trust.ro.