Specialist Resurse Umane

pt. Handyman International, absolvent cu studii superioare, experienta de minim 3 ani de zile pe o pozitie similara, bune cunostinte de limba engleza nivel avansat, specializare in Resurse Umane - certificare acreditata obligatorie,
Bucuresti, 28 sep, 14:20

Detalii suplimentare

Specialist Resurse Umane pt HANDYMAN INTERNATIONAL SRL

Candidatul Ideal

Absolvent cu studii superioare

• Capacitatea de a indeplini responsabilitatile si obligatiile prevazute in Regulamentul pentru Protectia Datelor cu caracter Personal(GDPR 679/2016), in special articolele 5/6/24/30/32,

• Experienta de minim 3 ani de zile pe o pozitie similara,

• Bune cunostinte de limba engleza nivel avansat,

• Specializare in Resurse Umane - certificare acreditata obligatorie,

• Cunostinte aprofundate de legislatia muncii,

• Specializare in sisteme de salarizare tip Ciel, Winmentor, Karisma, HR Software,

• Cunostinte avansate Office 2016/O365/SharePoint,

• Integritate morala si etica profesionala.

Descrierea jobului

• Intocmirea documentelor in legatura cu angajarea, modificarea sau incetarea contractului de munca,

• Gestionarea programelor de lucru pe locatii,

• Gestionarea si solutionarea situatiilor cu privire la toti angajatii societatii,

• Analiza temeiurilor legale vs. Scopuri si analiza / justificarea interesului legitim, unde este cazul- GDPR,

• Formular de Acordare a Consimtamantului- GDPR,

• Formular de Retragere a Consimtamantului- GDPR,

• Formular de raspuns la solicitarea Persoanei vizate-GDPR,

• Ghid de securitate pentru pentru personal,

• Instruire GDPR initiala personal,

conform procedurii interne cu respectarea Codului Muncii si a legislatiei in vigoare,

• Administrarea dosarelor de personal,

• Verificarea pontajelor lunare pentru calculul salarial,

• Realizarea calculului salarial si intocmirea statului de salarii pe baza informatiilor primite ( pontaje, concedii medicale, concedii de odihna, concedii fara plata, modificari salariale, carduri, alte beneficii),

• Operarea modificarilor cu privire la dreptul concediilor de odihna, salarii de incadrare, avansuri salariale, retineri, popriri, beneficii,

• Redactarea/completarea adeverintelor de sanatate, salariat, credit, somaj, adrese ITM, documente casa HR cu respectarea termenelor stabilite,

• Trimiterea angajatilor la cabinetul de medicina muncii,

• Registrul general de evidenta a salariatilor on-line(REVISAL),

• Intocmirea actelor necesare pentru incetarea contractului individual de munca,

• Scrierea in carnetele de munca, evidenta concediilor de odihna,

• Mentinerea relatiei cu Inspectoratul Teritorial de Munca,

• Suport pentru angajati in eventuale neintelegeri ale calculului salarial.

0751050392

dezvoltare@handy-man.ro

www.handy-man.ro

Descrierea companiei

Inca de la infiintarea companiei in anul 2005, numele HANDYMAN este sinonim cu profesionalismul. Calitatea incontestabila si promptitudinea se imbina cu varietatea, rezultatul fiind o gama diversificata de servicii adresate companiilor medii si mari.

Scopul companiei HANDYMAN in ultimi 15 ani il reprezinta MANAGEMENTUL CALITATII SERVICIILOR, construind impreuna cu echipa de profesionisti un ansamblu de activitati, al caror scop il reprezinta atingerea unor obiective reale de utilizare optima a resurselor si eficientizarea personalului in vederea diminuari pierderilor. Acest ansamblu confera clientilor Handyman, incredere si un raport bun de calitate,versus costurile serviciilor contractate

Pagina pe care doriti sa o accesati poate sa contina elemente care nu sunt recomandate minorilor!
Va rugam sa confirmati ca aveti peste 18 ani!