Anuntul accesat este inactiv. Iti sugeram anunturi cu caracteristici asemanatoare.
Anunturi active sugerate
Anunt inactiv
Specialist Relatii Clienti
600 €
Mod de lucru:
- Hibrid, se lucreaza atat de la birou cat si de acasa (dupa incheierea perioadei de proba);
- Contract perioada nedeterminata dupa perioada de proba de 3 luni, timp in care se face contract de munca pe perioada determinata (timp in care sa ne cunoastem);
- Salariu 570-630E;
- Program lucru L-V 09-18;
- Tichete de masa;
- Carduri cadou;
Responsabilitati:
- Procesarea formularelor specifice departamentului;
- Gestionarea tuturor sesizarilor si cererilor alocate;
- Gestionarea bazei de date a clientilor
- Asigura legatura cu clientul pe toata durata derularii procesului de analiza si rezolvare a sesizarii/cererii;
- Raspunde la toate sesizarile si cererile alocate in termen;
- Transmite si solicita altor departamente informatii corecte si in timp util;
- Cunoaste si lucreaza cu nomeclatorul de produse;
- Promoveaza o buna imagine a companiei;
- Are o buna organizare a bazei de date si a fisierelor cu care lucreaza;
- Transmite statistici referitoare la tipul si frecventa neconformitatilor din sesizari celor interesati la cerere;
- Intocmeste zilnic raport activitate.
Cerinte:
- Cunostinte operare PC (obligatoriu);
- Studii medii (superioare constituie avantaj);
- Experienta in domeniu 2-5 ani (constituie avantaj);
- Capacitate de lucru in echipa;
- Atitudine proactiva;
- Orientare catre client;
- Atentie la detalii;
- Cunoasterea unui ERP;
- Hibrid, se lucreaza atat de la birou cat si de acasa (dupa incheierea perioadei de proba);
- Contract perioada nedeterminata dupa perioada de proba de 3 luni, timp in care se face contract de munca pe perioada determinata (timp in care sa ne cunoastem);
- Salariu 570-630E;
- Program lucru L-V 09-18;
- Tichete de masa;
- Carduri cadou;
Responsabilitati:
- Procesarea formularelor specifice departamentului;
- Gestionarea tuturor sesizarilor si cererilor alocate;
- Gestionarea bazei de date a clientilor
- Asigura legatura cu clientul pe toata durata derularii procesului de analiza si rezolvare a sesizarii/cererii;
- Raspunde la toate sesizarile si cererile alocate in termen;
- Transmite si solicita altor departamente informatii corecte si in timp util;
- Cunoaste si lucreaza cu nomeclatorul de produse;
- Promoveaza o buna imagine a companiei;
- Are o buna organizare a bazei de date si a fisierelor cu care lucreaza;
- Transmite statistici referitoare la tipul si frecventa neconformitatilor din sesizari celor interesati la cerere;
- Intocmeste zilnic raport activitate.
Cerinte:
- Cunostinte operare PC (obligatoriu);
- Studii medii (superioare constituie avantaj);
- Experienta in domeniu 2-5 ani (constituie avantaj);
- Capacitate de lucru in echipa;
- Atitudine proactiva;
- Orientare catre client;
- Atentie la detalii;
- Cunoasterea unui ERP;
Caracteristici
Domeniu activitate: Comert, vanzari
Tip colaborare: Perioada nedeterminata
Locatie job: hibrid
Beneficii: tichete de masa, training / calificare
11 vizualizari
Bucuresti, Sector 5, 11 Apr 23 11:00
Anunt inactiv