Specialist achizitii/ Buyer/ Achizitor.

Studii superioare; 2 ani experienta - avantaj; Operare PC nivel avansat; Engleza nivel mediu - avansat; Abilitati de comunicare, negociere, atentie, atitudine pozitiva, organizare si prioritizare,
Caracteristici
Domeniu activitate: Comert, vanzari Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: nu
Detalii suplimentare
Descrierea jobului
- Face comenzi directe de marfa la furnizorii firmei conform planului de achizitii si a necesarului existent;
- Stabileste relatii bune cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale; - - - Urmareste derularea contractelor comerciale, a termenelor de incarcare si livrare marfa;
- Negociaza conditii contractuale pentru firma in relatia cu furnizorii acesteia; solicita discount-uri la produsele necesare pt. achizitie;
- Verifica discount-urile pe care trebuie sa le primeasca de la furnizori conform contractelor incheiate cu acestia si termenele scadente;
- Verifica indeplinirea corecta a conditiilor comerciale agreate cu furnizorii: termen de plata, termen de livrare, conditii de transport, ambalaj, asigurari, corespondenta factura-comanda;
- Colaboreaza impreuna cu Administratorul sau din ordinul acestuia pentru redactarea corespondentei cu furnizorii externi si pregatirea documentatiei necesare efectuarii formalitatilor vamale;
- Stabileste si participa la intalnirile cu furnizorii;
- Responsabilitatea organizarii transportului: prospectarea pietei in vederea gasirii variantei optime de transport marfa, atat din tara, cat si din strainatate (curierat, transport intern/international); alegerea transportatorului optim pentru companie;
- Pregateste documentatia necesara efectuarii formalitatilor vamale;
- Coordoneaza intreaga activitate comerciala;
- Mentine legatura permanenta cu depozitul central al firmei si cu departamentul de contabilitate;
- Controleaza calitatea produselor comandate, prin cerere de mostre inainte de a fi incarcate ;
- Anunta depozitul central de eventuale receptii ;
- Respecta termenele, organizarea si procedurile valabile in companie;
- Are relatii de colaborare cu toate celelalte departamente.
- Analiza comenzilor primite de la departamentul de vanzari si comparat cu stocul disponibil in depozitul central.
- Verifica corectitudinea informatiilor din documentele de export.

BENEFICII:
-Pachet salarial atractiv;
-Sansa de a lucra intr-o echipa dinamica, tanara, orientata spre rezultate;
-Posibilitati de a obtine bonusuri pentru rezultate deosebite.
240 vizualizari Bucuresti, Sector 3, 23 Apr 16:00
Trimite CV
Vezi email
Anunturile utilizatorului
Distribuie anuntul