Anuntul accesat este inactiv. Iti sugeram anunturi cu caracteristici asemanatoare.
Anunturi active sugerate
12.000 RON
Domeniu: Secretariat, operatori PC
Perioada determinata
Job locatie fixa
Bucuresti, azi; 18:36
4.050 RON
Domeniu: Secretariat, operatori PC
Perioada nedeterminata
Job hibrid
Ilfov, 09 Decembrie '25
Domeniu: Secretariat, operatori PC
Perioada nedeterminata
Job locatie fixa
Bucuresti, 09 Decembrie '25
4.400 RON
Domeniu: Secretariat, operatori PC
Perioada nedeterminata
Job locatie fixa
Bucuresti, azi; 18:54
Domeniu: Secretariat, operatori PC
Job locatie fixa
Bucuresti, ieri; 14:27
Anunt inactiv
Operator baze de date.
Cautam un operator baze de date pentru a se alatura echipei noastre din Bucuresti, in cadrul Registrului National de Publicitate Mobiliara.
Daca esti organizat si acorzi atentie la detalii, aceasta poate fi o oportunitate pentru tine!
Responsabilitati:
• Gestionarea si actualizarea bazelor de date legate de Registrul National de Publicitate Mobiliara.
• Introducerea, verificarea si validarea datelor introduse in platforma IT specifica.
• Mentinerea integritatii si corectitudinii informatiilor din sistem.
• Arhivarea fizica a documentelor.
Cerinte:
• Rezident in Bucuresti.
• Studii medii sau superioare.
• Cunostinte de operare PC si gestionare baze de date precum si cunostiinte juridice.
• Atentie la detalii si capacitate de concentrare pe sarcini repetitive.
• Capacitate de lucru in echipa si abilitati bune de comunicare.
• Permis de conducere
Oferim:
• Pachet salarial atractiv.
• Mediu de lucru profesionist si dinamic.
• Oportunitati de dezvoltare profesionala in cadrul unei institutii importante.
Daca te consideri potrivit pentru acest rol, asteptam CV-ul tau la adresa: hr@cabinet-avocatura.ro asa ca te rugam sa aplici acum !
Daca esti organizat si acorzi atentie la detalii, aceasta poate fi o oportunitate pentru tine!
Responsabilitati:
• Gestionarea si actualizarea bazelor de date legate de Registrul National de Publicitate Mobiliara.
• Introducerea, verificarea si validarea datelor introduse in platforma IT specifica.
• Mentinerea integritatii si corectitudinii informatiilor din sistem.
• Arhivarea fizica a documentelor.
Cerinte:
• Rezident in Bucuresti.
• Studii medii sau superioare.
• Cunostinte de operare PC si gestionare baze de date precum si cunostiinte juridice.
• Atentie la detalii si capacitate de concentrare pe sarcini repetitive.
• Capacitate de lucru in echipa si abilitati bune de comunicare.
• Permis de conducere
Oferim:
• Pachet salarial atractiv.
• Mediu de lucru profesionist si dinamic.
• Oportunitati de dezvoltare profesionala in cadrul unei institutii importante.
Daca te consideri potrivit pentru acest rol, asteptam CV-ul tau la adresa: hr@cabinet-avocatura.ro asa ca te rugam sa aplici acum !
Caracteristici
Domeniu activitate: Secretariat, operatori PC
Tip colaborare: Perioada nedeterminata
Locatie job: locatie fixa
Pot aplica studenti: nu
5.096 vizualizari
Bucuresti, Sector 4, 23 Mai '25
Actualizat 12 Mai '25
Actualizat 12 Mai '25
Anunt inactiv
