Manager de locatie
5.000 RON
Despre noi: Stradale este parte din grupul Flavours, un jucator important in domeniul HoReCa, cu restaurante si cafenele moderne in Bucuresti si Cluj. In prezent, suntem in cautarea unui manager de locatie responsabil si orientat spre rezultate, pentru restaurantele noastre din Bucuresti.
Leadership, organizare si empatie – acestea sunt ingredientele principale pentru a reusi in rolul de manager de locatie. Daca iti doresti sa conduci o echipa unita si sa contribui la succesul unei locatii dinamice, te asteptam sa ni te alaturi!
📌 Responsabilitati:
🔹coordonarea si motivarea echipei, prin delegarea eficienta a sarcinilor si mentinerea unui climat de lucru pozitiv;
🔹implicare in managementul operational, financiar si de vanzari al locatiei;
🔹monitorizarea stocurilor si mentinerea lor la un nivel optim, inclusiv participarea la determinarea necesarului de materii prime si plasarea comenzilor catre furnizori;
🔹incarcarea meniului pe site si actualizarea informatiilor relevante pentru clienti;
🔹intocmirea si transmiterea raportului zilnic de activitate;
🔹operarea documentelor in Excel si realizarea NIR-urilor;
🔹tinerea condicii de prezenta si realizarea pontajelor echipei.
🕘 Program de lucru: luni – vineri, 8 ore pe zi, plus pauza de 1 ora.
🎓 Experienta: minim 1 an intr-un rol de coordonare in HoReCa sau domenii conexe.
📩 Pentru mai multe detalii, te rugam sa ne contactezi la adresa de e-mail hr@flavours.ro sau la numarul de telefon 0756087744.
Leadership, organizare si empatie – acestea sunt ingredientele principale pentru a reusi in rolul de manager de locatie. Daca iti doresti sa conduci o echipa unita si sa contribui la succesul unei locatii dinamice, te asteptam sa ni te alaturi!
📌 Responsabilitati:
🔹coordonarea si motivarea echipei, prin delegarea eficienta a sarcinilor si mentinerea unui climat de lucru pozitiv;
🔹implicare in managementul operational, financiar si de vanzari al locatiei;
🔹monitorizarea stocurilor si mentinerea lor la un nivel optim, inclusiv participarea la determinarea necesarului de materii prime si plasarea comenzilor catre furnizori;
🔹incarcarea meniului pe site si actualizarea informatiilor relevante pentru clienti;
🔹intocmirea si transmiterea raportului zilnic de activitate;
🔹operarea documentelor in Excel si realizarea NIR-urilor;
🔹tinerea condicii de prezenta si realizarea pontajelor echipei.
🕘 Program de lucru: luni – vineri, 8 ore pe zi, plus pauza de 1 ora.
🎓 Experienta: minim 1 an intr-un rol de coordonare in HoReCa sau domenii conexe.
📩 Pentru mai multe detalii, te rugam sa ne contactezi la adresa de e-mail hr@flavours.ro sau la numarul de telefon 0756087744.
Caracteristici
Domeniu activitate: HORECA, turism
Tip colaborare: Perioada nedeterminata
Locatie job: locatie fixa
Pot aplica studenti: nu
57 vizualizari
Bucuresti, Sector 1, ieri; 23:04
Actualizat ieri; 15:08
Actualizat ieri; 15:08
Foto
