Secretar facultate.

Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir angajeaza un secretar facultate (studii superioare). Prezinta avantaj experienta in domeniul invatamantului universitar. Doritorii pot transmite CV-ul la email resurse.umane@ucdc.ro.
Atributiile principale ale postului:
- tine evidenta studentilor dintr-un an/ani de studii repartizat/repartizati de catre secretarul sef al facultatii;
- raspunde direct de intocmirea si gestionarea bazei de date pentru R.M.U.R., in format electronic, care contine informatii personale si situatia scolara a studentilor/masteranzilor/ cursantilor inscrisi in anii de studiu pe care ii gestioneaza;
- asigura inmatricularea studentilor/masteranzilor prin inscrierea in registrul matricol a datelor personale ale acestora, a disciplinelor corespunzatoare fiecarui plan de invatamant, a conditiilor de admitere prin concurs, a diverselor conditii de inmatriculare (transfer, reinmatriculare);
- primeste si inregistreaza cererile studentilor/masteranzilor/cursantilor si le inainteaza spre rezolvare secretarului sef si decanului facultatii;
- afiseaza la avizierul anului de studiu pe care il gestioneaza toate documentele necesare informarii studentilor/masteranzilor/cursantilor;
- intocmeste cataloagele de note;
- completeaza centralizatoarele de note si registrele matricole;
- verifica intrarea studentilor la examene pe baza carnetului de student, a legitimatiei de intrare in universitate sau a cartii de identitate;
- verifica situatia financiara a studentului/masterandului/cursantului (achitarea taxei de scolarizare, a taxelor de examene, etc.) inainte de intrarea acestuia la examen, in colaborare cu Serviciul Contabilitate;
- verifica corelarea notelor din catalog cu listele studentilor/masteranzilor/cursantilor care au participat la examen;
- elibereaza studentilor (din anii de studii care-i sunt repartizati) adeverinte, carnete de student, legitimatii de transport, dupa caz;
- intocmeste tabele nominale cu studentii/masteranzii/cursantii care urmeaza sa efectueze stagii de practica de specialitate si se ocupa de distribuirea acestora in locurile de practica puse la dispozitie de facultate; transmite tabelele de practica instructorilor/cadrelor didactice responsabile/partenerilor cooptati pentru efectuarea stagiilor de practica;
- intocmeste suplimentul la diploma si tabele nominale cu absolventii care urmeaza sa primeasca actele de studii respective, pe domenii, specializari si forme de invatamant, in termen de maxim o luna de la finalizarea studiilor sau de la inregistrarea cererii;
- inainteaza Biroului eliberari de acte de studii, in termen de o luna de la finalizarea studiilor, tabelele si dosarele absolventilor.
- informeaza studentul/masterandul/cursantul corect si complet prin toate mijloacele de informare (la ghiseu in timpul programului de lucru cu publicul, prin aviziere, pe site-ul Universitatii);
- indruma studentul/masterandul/cursantul catre serviciul de specialitate in vederea obtinerii de informatii detaliate care depasesc competentele personalului din secretariate.
Caracteristici
Domeniu activitate: Educatie, invatamant Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: nu
2.053 vizualizari Bucuresti, Sector 4, 25 Iul. '24 (18:17)
Trimite CV
Vezi email
Anunturile utilizatorului
Distribuie anuntul