Anuntul accesat este inactiv. Iti sugeram anunturi cu caracteristici asemanatoare.
Anunturi active sugerate
Anunt inactiv
Contabila cu experienta,
contabilitate primara, fara inchidere de luna, declaratii sau bilant pentru magazin online situat in sector 1, zona Bucurestii Noi - Sos. Chitilei
Caracteristici
Pot aplica studenti: nu
Detalii suplimentare
Magazin online situat in Sector 1, Bucuresti, zona Bucurestii Noi - Sos. Chitilei, angajeaza Contabila cu experienta - contabilitate primara, fara inchidere de luna, declaratii sau bilant.
Candidatul ideal:
- studii superioare finalizate, cu diplomă de licență în domeniul economic
- mimim 3 ani experiență în domeniul contabil
- cunoștințe temeinice privind domeniul fincanciar-contabil si legislatia in vigoare
- cunoștințe de operare PC (pachetul Microsoft Office), programe de contabilitate și gestiune (Saga)
- preocupare permanentă pentru actualizarea cunoștințelor în domeniu
- atenție la detalii și capacitate de analiză
- persoană organizată, obișnuită să respecte termene limită
- abilități de comunicare interpersonală
- atitudine pozitivă
- seriozitate, disponibilitate pentru o colaborare pe termen îndelungat
Responsabilități:
- Prelucrarea si inregistrarea contabila a datelor inscrise in documentele justificative in concordanta cu legislatia din Romania
- Evidența financiar-contabilă a firmei, excluzând închiderile lunare și bilanțul
- Atributii in contabilitatea primara si financiara;
- Verificarea si inregistrarea operatiilor contabile referitoare la plati si incasari;
- Efectuarea inregistrarii sintetice si analitice a obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe;
- Verificarea si inregistrarea facturilor furnizorilor interni si externi, dar si a facturilor de vanzare emise;
- Intocmirea deconturilor si declaratiilor pentru impozitele si taxele cerute de legislatia in vigoare
- Verificare fise clienti si furnizori si intocmire rapoarte;
- Evidenta obligatiilor de plata catre stat si furnizori, controale ale gestiunilor prin inventariere, intocmirea de rapoarte si situatii catre conducerea societatii;
- Verificarea corectitudinii inregistrarilor contabile si componenta soldurilor conturilor;
- Urmarirea incasarilor si a platilor facturilor ajunse la scadenta;
- Verificarea si/sau inregistrarea documentelor contabile, jurnale, deconturi, amortizari, mijloace fixe;
- Participarea la intocmirea raportarilor lunare, trimestriale, semestriale, anuale catre autoritati
- Cunoasterea legislatiei cu privire la spetele aparute in activitatea companiei
Daca esti interesata de acest job, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la office@ehalate.ro
Relatii la 0766.440.694.
Candidatul ideal:
- studii superioare finalizate, cu diplomă de licență în domeniul economic
- mimim 3 ani experiență în domeniul contabil
- cunoștințe temeinice privind domeniul fincanciar-contabil si legislatia in vigoare
- cunoștințe de operare PC (pachetul Microsoft Office), programe de contabilitate și gestiune (Saga)
- preocupare permanentă pentru actualizarea cunoștințelor în domeniu
- atenție la detalii și capacitate de analiză
- persoană organizată, obișnuită să respecte termene limită
- abilități de comunicare interpersonală
- atitudine pozitivă
- seriozitate, disponibilitate pentru o colaborare pe termen îndelungat
Responsabilități:
- Prelucrarea si inregistrarea contabila a datelor inscrise in documentele justificative in concordanta cu legislatia din Romania
- Evidența financiar-contabilă a firmei, excluzând închiderile lunare și bilanțul
- Atributii in contabilitatea primara si financiara;
- Verificarea si inregistrarea operatiilor contabile referitoare la plati si incasari;
- Efectuarea inregistrarii sintetice si analitice a obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe;
- Verificarea si inregistrarea facturilor furnizorilor interni si externi, dar si a facturilor de vanzare emise;
- Intocmirea deconturilor si declaratiilor pentru impozitele si taxele cerute de legislatia in vigoare
- Verificare fise clienti si furnizori si intocmire rapoarte;
- Evidenta obligatiilor de plata catre stat si furnizori, controale ale gestiunilor prin inventariere, intocmirea de rapoarte si situatii catre conducerea societatii;
- Verificarea corectitudinii inregistrarilor contabile si componenta soldurilor conturilor;
- Urmarirea incasarilor si a platilor facturilor ajunse la scadenta;
- Verificarea si/sau inregistrarea documentelor contabile, jurnale, deconturi, amortizari, mijloace fixe;
- Participarea la intocmirea raportarilor lunare, trimestriale, semestriale, anuale catre autoritati
- Cunoasterea legislatiei cu privire la spetele aparute in activitatea companiei
Daca esti interesata de acest job, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la office@ehalate.ro
Relatii la 0766.440.694.
2 vizualizari
Bucuresti 12 Dec 19 00:15
Foto
Anunt inactiv