Anuntul accesat este inactiv. Iti sugeram anunturi cu caracteristici asemanatoare.
Anunturi active sugerate
Domeniu: HORECA, turism
Perioada nedeterminata
Job locatie fixa
Bucuresti, 09 Decembrie '25
Domeniu: HORECA, turism
Perioada nedeterminata
Job locatie fixa
Bucuresti, azi; 21:42
3.000 RON
Domeniu: HORECA, turism
Perioada nedeterminata
Job locatie fixa
Bucuresti, azi; 14:51
Anunt inactiv
Asistent Manager.
3.600 RON
Laborator cofetarie, zona lacul Tei, cautam coleg post Asistent Manager. Program de luni - vineri de la 07:00 la 15:30. Trimite-ne un CV la adresa de email. Mentioneaza in titlul emailului postul pentru care aplici,
Zexe Cofeturi SRL isi cauta un nou coleg!
Suntem o companie cu istoric in domeniul cofetariei din Romania, fiind constant premiati in ultimii ani de catre forumurile de specialitate din industrie, dovada a calitatii viziunii si muncii echipei noastre. Sub umbrela Zexe Cofeturi SRL exista branduri renumite precum Zexe Braserie, Zelato si Zelateria.
Compania noastra functioneaza in baza viziunii de a revitaliza cofetaria romaneasca, a unor valori
puternice si respectand cu strictete misiunea de a oferi clientilor nostri o experienta completa, care
imbina produse aparte, de cea mai inalta calitate si servicii exceptionale.
Pentru ca ne aflam in plin proces de dezvoltare, avem nevoie de ajutor si recrutam in acest sens o
persoana remarcabila care sa actioneze conform valorilor noastre si care sa indeplineasca un rol cheie
in cadrul companiei, si anume : Asistent manager.
Iata cateva dintre responsabilitatile specifice:
• Mentine relatia permanenta cu clientii si dezvolta servicii ce vin in intampinarea cerintelor si
nevoilor acestora
• Preia comenzile care vin pe diferite canale (whatsapp, email, telefon) de la clientii finali si din
punctele de lucru
• Intocmeste facturile si documentele insotitoare marfii
• Intoduce in sistem facturile clientilor si furnizorilor in vederea planificarii incasarilor si platilor
• Pregateste documente si le transmite catre operatorii de servicii externalizate precum cel de
contabilitate
• Efectueaza operatiuni de contabilitate primara conform fisei postului
• Intocmeste dosare de angajare si emite documente pentru angajati
• Planifica controalele de medicina muncii
Ce ne dorim de la tine:
• Studii universitare absolvite cu licenta
• Cunostinte operare PC + pachetul MS Office (Word si Excel)
• Spirit de echipa si valori comune
Detalii post:
• Program de luni - vineri de la 07:00 la 15:30
• Laptop si telefon la locul de munca
• Salariu net 3600 lei + bonuri de masa
• Serviciu stabil
• Birou in sector, zona Lacul Tei
Cum aplici:
Trimite-ne un CV la adresa de email . Mentioneaza in titlul emailului postul
pentru care aplici. Vei fi contactat in cel mai scurt timp de catre colegul care se ocupa de recrutare.
Te vom ruga sa raspunzi la urmatoarele intrebari:
• Ce te recomanda pentru acest post?
• Cate din responsabilitatile specifice postului le poti indeplini cu succes?
• De ce iti doresti sa faci parte din aceasta echipa si cat de motivat esti sa ni te alaturi?
Raspunsurile la intrebarile de mai sus sunt foarte importante pentru noi. Daca ne plac raspunsurile tale te
vom invita la un interviu.
Daca nu ti se potrivesc rolurile prezentate mai sus, dar cunosti o persoana potrivita pentru acest post, te
rugam transmite mesajul nostru mai departe catre aceasta si da-i o sansa sa faca parte din echipa noastra.
Multumim!
Zexe Cofeturi SRL isi cauta un nou coleg!
Suntem o companie cu istoric in domeniul cofetariei din Romania, fiind constant premiati in ultimii ani de catre forumurile de specialitate din industrie, dovada a calitatii viziunii si muncii echipei noastre. Sub umbrela Zexe Cofeturi SRL exista branduri renumite precum Zexe Braserie, Zelato si Zelateria.
Compania noastra functioneaza in baza viziunii de a revitaliza cofetaria romaneasca, a unor valori
puternice si respectand cu strictete misiunea de a oferi clientilor nostri o experienta completa, care
imbina produse aparte, de cea mai inalta calitate si servicii exceptionale.
Pentru ca ne aflam in plin proces de dezvoltare, avem nevoie de ajutor si recrutam in acest sens o
persoana remarcabila care sa actioneze conform valorilor noastre si care sa indeplineasca un rol cheie
in cadrul companiei, si anume : Asistent manager.
Iata cateva dintre responsabilitatile specifice:
• Mentine relatia permanenta cu clientii si dezvolta servicii ce vin in intampinarea cerintelor si
nevoilor acestora
• Preia comenzile care vin pe diferite canale (whatsapp, email, telefon) de la clientii finali si din
punctele de lucru
• Intocmeste facturile si documentele insotitoare marfii
• Intoduce in sistem facturile clientilor si furnizorilor in vederea planificarii incasarilor si platilor
• Pregateste documente si le transmite catre operatorii de servicii externalizate precum cel de
contabilitate
• Efectueaza operatiuni de contabilitate primara conform fisei postului
• Intocmeste dosare de angajare si emite documente pentru angajati
• Planifica controalele de medicina muncii
Ce ne dorim de la tine:
• Studii universitare absolvite cu licenta
• Cunostinte operare PC + pachetul MS Office (Word si Excel)
• Spirit de echipa si valori comune
Detalii post:
• Program de luni - vineri de la 07:00 la 15:30
• Laptop si telefon la locul de munca
• Salariu net 3600 lei + bonuri de masa
• Serviciu stabil
• Birou in sector, zona Lacul Tei
Cum aplici:
Trimite-ne un CV la adresa de email . Mentioneaza in titlul emailului postul
pentru care aplici. Vei fi contactat in cel mai scurt timp de catre colegul care se ocupa de recrutare.
Te vom ruga sa raspunzi la urmatoarele intrebari:
• Ce te recomanda pentru acest post?
• Cate din responsabilitatile specifice postului le poti indeplini cu succes?
• De ce iti doresti sa faci parte din aceasta echipa si cat de motivat esti sa ni te alaturi?
Raspunsurile la intrebarile de mai sus sunt foarte importante pentru noi. Daca ne plac raspunsurile tale te
vom invita la un interviu.
Daca nu ti se potrivesc rolurile prezentate mai sus, dar cunosti o persoana potrivita pentru acest post, te
rugam transmite mesajul nostru mai departe catre aceasta si da-i o sansa sa faca parte din echipa noastra.
Multumim!
Caracteristici
Domeniu activitate: HORECA, turism
Tip colaborare: Perioada nedeterminata
Locatie job: locatie fixa
Pot aplica studenti: nu
Beneficii: tichete de masa
54 vizualizari
Bucuresti, Sector 2, Publicat
Actualizat
Actualizat
Anunt inactiv
