115 Lei

Ulei de in din seminte 1000mg 100 capsule

Vezi pagina: BioKrillOil.ro

Descriere anunt

Ulei de in din seminte 1000mg 100 capsule

Ulei din seminte de in 1000 mg 100 capsule Ulei de seminte de in: excelenta sursa de acizi grasi esentiali!   Beneficii importante Ulei de In: ? Acizii grasi omega-3 sunt esentiali in reglarea inflamatiei, a grosimii si presiunii sangelui, a producerii de hormoni, a activitatii imune si a activitatii sistemului nervos central. ? Tulburarea de hiperactivitate cu deficit de atentie (ADHD) poate fi legata de deficienta de omega-3 ? Sa sustina sanatatea cardiovasculara ? Deficitul Omega-3 poate fi legat de depresie ? Acizii grasi de omega-3 sunt importanti pentru dezvoltarea creierului si ochilor la copii ? EFA-urile Omega-3 sunt utile in tratamentul alergiilor, astmului si diferitelor afectiuni ale pielii ? Influenteaza metabolismul hormonal la femeile aflate in postmenopauza ? Util in tratarea durerii cauzate de artrita reumatoida ? Ulei de in sprijina functia imuna sanatoasa   Ce este uleiul de seminte de in?   Inul este unul dintre cele mai vechi plante recoltate continuu in istoria mondiala. De la vremuri preistorice pana in prezent, inul a fost o sursa de alimente, fibre (alimentare si pentru haine), ulei si a fost utilizat in preparate din plante.   Uleiul de seminte de in (cunoscut si sub denumirea de Ulei de in) este una dintre cele mai bune surse vegetale de acizi grasi esentiali. Contine aproximativ 50-60% din acidul gras esential de omega-3, cunoscut sub numele de acid linolenic sau acid alfa-linolenic si aproximativ 18-20% din acidul gras omega-6 cunoscut sub numele de acid linoleic. Uleiul de seminte este cea mai bogata sursa de acid linolenic din natura, care este deseori deficitara in diete.   Acizii grasi esentiali au cateva functii importante. Acestea reprezinta o componenta necesara a peretilor celulari si a membranelor celulare in organism, contribuie la producerea de energie si ajuta la reglarea defalcarii colesterolului si a trigliceridelor. Majoritatea oamenilor consuma alimente sau mancaruri care contin prea mult din acizii grasi omega-6 si nu sunt suficienti acizi grasi de omega-3. Uleiul de seminte de in este un supliment nutritiv foarte important deoarece este cea mai buna sursa naturala a acidului gras omega-3.  Semintele de in organice sunt bogate in acizi grasi Omega-3, o forta cheie impotriva inflamatiei in organism si, prin urmare, o alternativa excelenta la uleiul de peste. Semintele de in sunt, in plus, bogate in majoritatea vitaminelor B, magneziu si mangan. Semintele de in sunt bogate in fibre, fibre care sunt in principal responsabile pentru efectele de reducere a colesterolului inului. De asemenea, fibra dietetica ajuta la stabilizarea glicemiei si promoveaza buna functionare a intestinelor. Semintele de in sunt bogate in fitochimice, oferind proprietati de protectie sau de prevenire a bolilor. Este poate cea mai buna sursa de lignani, care se transforma in intestinele noastre in substante care tind sa echilibreze hormonii feminini. Studiile indica faptul ca lignanii pot promova fertilitatea, pot reduce simptomele peri-menopauzei. Acest produs trebuie consumat impreuna cu o dieta sanatoasa si echilibrata. De ce ar trebui sa luati ulei de in?   Cercetarile recente arata ca uleiul de seminte de in poate avea capacitatea de a reduce tensiunea arteriala, niveluri mai scazute ale colesterolului daunator si ofera atat efect estrogenic cat si antiestrogenic.   Colesterol: In studiile pe animale si in studiile pe oameni, semintele de in produc reduceri identificabile in lipoproteine ??cu densitate scazuta, tipul de \"colesterol\" rau. Rezultatele unui alt studiu pe animale care a utilizat ulei de seminte de in, au indicat o scadere mica a tensiunii arteriale.   Inflamatie: Acizii grasi omega-3 par sa limiteze reactia inflamatorie asociata cu aceste afectiuni. In cazurile de lupus, uleiul din seminte de in, nu numai ca reduce inflamatia articulatiilor, rinichilor si pielii, dar, de asemenea, scade nivelul de colesterol care poate fi crescut de boala. Luarea de ulei de in pentru guta poate diminua durerea sau umflarea adesea brusca si severa a articulatiilor, care este un simptom al acestei afectiuni.   Sistemul imunitar: Acizii grasi omega-3 din uleiul de seminte de in poate spori capacitatea corpului de a se apara impotriva substantelor straine.   Cat ar trebui sa fie administrat? Doza zilnica tipica este de la 1000 mg la 3000 mg. Precautii: ? Daca sunteti gravida sau alaptati, va rugam sa consultati medicul dumneavoastra inainte de a utiliza ulei de seminte de in. ? Nu exista toxicitate cunoscuta asociata cu uleiul de seminte de in. ? Nu ar trebui sa fie expus la caldura excesiva, deoarece pot aparea depuneri sau sa se rancezeasca.   Prospect Ulei din seminte de in: Portia: 1 gelula Portii pe container: 120   Compozitia pe servire: ? Calorii totale 10 ? Calorii din grasime 10 ? Total grasime 1g ? Grasime polisaturata 0,5g ? Uleiul organic de seminte de in: 1000mg     Care contin de obicei:     Acid alfa-linolenic...