Motoferastrau Stihl MS 180 3/8" 1.1 mm/ 40 cm

Vezi pagina: Atumag.ro
  • Unelte si piese
  • Nou
Bucuresti, 23 mai, 12:30
Urca anuntul primul in lista

Descriere anunt

Motoferastrau Stihl MS 180 3/8" 1.1 mm/ 40 cm

Producator Stihl Putere motor 1,5/2,0 kW/CP Lungimea de taiere 40 cm Cap cilindrica 31,8 cm3 Greutate fara lama 3,9 kg Pasul lantului 3/8" Sistem antivibratie Da Nivel presiune acustica 97,0 dB(A) Nivel de putere acustica 106,0 dB(A) Este un motoferastrau pe benzina modern, pentru gradinarit. Are un nivel foarte scazut de vibratii si o dotare vasta. Sistemul de filtre de aer cu separare preliminara. Acest motoferastrau satisface dispozitiile privitoare la gazele de evacuare severe ale EU II si EPA II. Este potrivit pentru taierea lemnelor de foc si pentru constructiile din lemn. Bun pentru doborarea pomilor cu diametre pana la 30 cm Compensator Compensatorul STIHL, un sistem de reglare din carburator, are grija ca in ciuda cresterii gradului de murdarire al filtrului de aer, puterea motorului, calitatea gazelor de evacuare si consumul de combustibil sa ramana aproape constante. Numai daca intervine o cadere de putere sesizabila trebuie curatat filtrul de aer. Astfel sunt posibile si intervale de lucru foarte mari fara intretinere. Comanda monobloc Functiile masinii, pornirea la rece si la cald, functionarea si oprirea sunt comandate de la o singura maneta. Asta face comanda deosebit de confortabila si sigura, deoarece mana dreapta poate ramane in permanenta pe maner. Sistem anti-vibratii Vibratiile puternice din locurile de prindere ale motouneltelor pot conduce pe termen lung la tulburari de irigatie sangvina la nivelul mainilor si bratelor. De aceea STIHL a elaborat sistemul antivibratie. La motouneltele cu sistem AV vibratiile din locurile de prindere produse de motorul cu combustie si unealta de lucru in miscare sunt clar reduse. Sistem Ematic pentru ungerea lantului Sistemul STIHL Ematic este compus din sina de ghidaj Ematic, lant de ferastrau Oilomatic si pompa de ulei cu reglaj de cantitate sau cantitate de transport redusa. Constructia speciala a sinei si lantului face ca orice picatura de ulei pentru lanturi sa ajunga acolo unde este nevoie pentru lubrifiere. Consumul uleiului poate fi redus cu pana la 50% .