169 Lei

Magneziu si Potasiu (Kalium) 180 Capsule

Vezi pagina: BioKrillOil.ro
  • Categorie: Vitamine
Bucuresti, 12 oct, 10:20
Urca anuntul primul in lista

Descriere anunt

Magneziu si Potasiu (Kalium) 180 Capsule

Magneziu + Potasiu 180 Capsule Beneficii Magneziu + Potasiu Poate stimula performanta exercitiilor Magneziu lupta impotriva depresiei Are beneficii impotriva diabetului de tip 2 Magneziul poate scadea tensiunea arteriala ? Are avantaje antiinflamatorii ? Magneziul poate ajuta la prevenirea migrenei ? Magneziu reduce rezistenta la insulina ? Potasiu regleaza tensiunea arteriala crescuta ? Potasiu poate elimina sensibilitatea la sare ? Potasiu poate reduce riscul de accident vascular cerebral ? Potasiu poate ajuta la prevenirea osteoporozei Beneficiile importante ale Magneziului Potasiul si magneziul sunt minerale vitale, cu functii importante pentru o varietate de procese fizice. Printre altele, ele regleaza excitabilitatea celulelor si asigura, de asemenea, stabilitatea lor electrica, asa-numitul potential de repaus al membranei. Ele joaca, de asemenea, un rol crucial in productia de energie. Ambii ioni ar trebui, prin urmare, sa fie suficient furnizati pentru a mentine nivelurile fiziologice in interiorul si in exteriorul celulelor corpului. Magneziul ajuta la reducerea oboselii, este crucial in echilibrul electrolitic, responsabil pentru functionarea sistemului nervos normal si pentru mentinerea oaselor si dintilor sanatosi. Potasiul este un element responsabil de semnalizare si semnalizare intre neuroni si sinapse. Asigura mentinerea potentialului de repaus in celule. Prin urmare, potasiul are loc in interiorul celulei cu 98%. In plus, potasiul regleaza pH-ul si activeaza enzimele. In fiecare zi, cantitati mari de potasiu si magneziu sunt excretate prin rinichi, care, prin urmare, trebuie reincarcate prin dieta. Exista, de asemenea, o nevoie speciala pentru sportivi, deoarece acestia se confrunta cu pierderi suplimentare de minerale prin transpiratie. Dar unele medicamente exercita o influenta asupra consumabilelor fizice. De exemplu, in caz de un deficit de magneziu se pot produce deficiente musculare, oboseala si durere nespecifica. Magneziul este implicat in sute de reactii biochimice din corpul nostru Magneziul este un mineral gasit in pamant, in mare, plante, animale si oameni. Aproximativ 60% din magneziu din organism se gaseste in os, in timp ce restul este in muschi, tesuturi moi si fluide, inclusiv sange. De fapt, fiecare celula din corpul tau o contine si are nevoie sa functioneze. Unul dintre rolurile principale ale magneziului actioneaza ca un cofactor sau \"molecula de ajutor\" in reactiile biochimice efectuate in mod continuu de enzime. De fapt, este implicat in mai mult de 600 de reactii in organism, inclusiv: Crearea de energie: ajuta la transformarea alimentelor in energie. Formarea de proteine: Ajuta la crearea de noi proteine ??din aminoacizi. Intretinerea genetica: Ajuta la crearea si repararea ADN si ARN. Miscari musculare: Este o parte a contractiei si relaxarii muschilor, ajuta la eliminarea de spasme musculare. Reglarea sistemului nervos: Ajuta la reglarea neurotransmitatorilor, care trimit mesaje in creier si in sistemul nervos. Din pacate, studiile sugereaza ca aproximativ 50% dintre persoanele din SUA si Europa obtin mai putin decat cantitatea zilnica recomandata de magneziu. Poate stimula performanta exercitiilor Magneziul joaca, de asemenea, un rol in performanta exercitarii. In timpul exercitiilor, este posibil sa aveti nevoie de 10-20% mai mult magneziu decat atunci cand va odihniti, in functie de activitate. Magneziul ajuta la mutarea glicemiei in muschi si la eliminarea acidului lactic, care se poate acumula in muschi in timpul exercitiilor fizice si poate provoca dureri. Studiile au aratat ca suplimentarea cu acesta poate spori performanta exercitiilor fizice pentru sportivi, persoanele in varsta si persoanele cu boli cronice. Intr-un studiu, jucatorii de volei care au luat 250 mg de magneziu pe zi au inregistrat imbunatatiri ale miscarilor de sarituri si brate. Intr-un alt studiu, sportivii care au suplimentat cu magneziu timp de patru saptamani au alergat mai repede, cu bicicleta si timpii de inot in timpul unui triatlon. Ei au prezentat, de asemenea, scaderea nivelurilor de insulina si a hormonului de stres. Cu toate acestea, dovezile sunt amestecate. Alte studii nu au gasit nici un beneficiu al suplimentelor de magneziu la sportivi cu niveluri scazute sau normale ale mineralelor. Magneziu lupta impotriva depresiei Carenta de magneziu joaca un rol critic in functia creierului si starea de spirit, iar nivelurile scazute sunt legate de un risc crescut de depresie. O analiza efectuata la peste 8.800 de persoane a constatat ca persoanele sub varsta de 65 de ani cu cel mai mic consum de magneziu au avut un risc de depresie cu 22% mai mare. Unii experti considera ca un continut scazut de magneziu al alimentelor moderne poate provoca multe cazuri de depresie si boala mintala. Cu toate acestea, altii subliniaza necesitatea unor cercetari mai aprofundate in acest domeniu. Cu toate acestea, suplimentarea cu acest mineral poate ajuta la...