69 Lei

L-Leucina pudra 213 grame

Vezi pagina: BioKrillOil.ro
Bucuresti, 02 nov, 21:40
Urca primul in lista

Descriere anunt

L-Leucina pudra 213 grame

L-Leucina pudra 213 grame Leucina este un aminoacid care este folosit de organism in principal pentru a construi muschii si a furniza energie. Este folosit pe scara larga pentru a imbunatati puterea in timpul exercitiilor fizice si de recuperare musculara, ceea ce il face un supliment popular printre sportivi si membri ai salii de sport. Cu toate acestea, supraconsumarea leucinei face mai mult rau decat bine. Continuati sa cititi pentru a afla beneficiile pentru sanatate si efectele secundare ale leucinei. Ce este Leucina? Leucina este un aminoacid care este luat regulat ca supliment. Este esential pentru organism, ceea ce inseamna ca nu poate fi produs si este necesar pentru a supravietui. Prin urmare, leucina trebuie furnizata prin consumul de alimente sau suplimente. Leucina este un aminoacid cu catena ramificata (BCAA). Celelalte doua BCAA sunt valina si izoleucina, leucina fiind cea mai promitatoare dintre cele trei, cand este utilizata ca supliment de culturism. Leucina creste productia de energie si de proteine ??(prin urmare, musculare), ceea ce reprezinta o indicatie clara a utilizarii sale ca supliment de culturism. Similar cu multi alti aminoacizi, leucina se gaseste in multe alimente bogate in proteine. Exemplele includ: carne (cum ar fi peste, pui si curcan), produse lactate (cum ar fi iaurt si branza) si soia. Alte alimente precum ouale, nucile, semintele si fructele contin, de asemenea, leucina, dar intr-o masura mai mica.  Leucina este folosita pentru cresterea productiei de energie Pentru primele 45 de minute, suplimentarea cu leucina mareste productia de energie, dar dupa aceea produce o scadere a energiei (cel mai probabil datorita restrangerii distrugerii cu piruvat). Leucina mareste energia Degradarea cu leucina produce doua molecule care sunt utilizate pentru a obtine energie: acetil-CoA si acetoacetat. La sobolani, leucina serveste, de asemenea, ca precursor al diferitelor grasimi (acizi grasi, grasimi neaponificabile si steroli) care ulterior sunt defalcate pentru a produce energie. Postul duce la cresterea nivelului de leucina din sange si la cresterea activitatii enzimelor care transforma leucina in corpuri cetone si utilizate pentru energie. Pacientii cu deficiente in molecula care descompun leucina in acetil-CoA si acetoacetat (3-hidroxi-3-metilglutaril-CoA-laza) dezvolta acidoza (scaderea pH-ului sanguin) si hipoglicemie (scaderea glicemiei). Pe de alta parte, la sobolani, leucina creste nivelul de insulina din sange, ceea ce determina absorbtia glucozei de catre celule si, in final, productia de energie. Impreuna, leucina si glucoza au indus o crestere de 4,5 ori a insulinei (fata de 2,4 ori de glucoza). Prin urmare, leucina joaca un rol-cheie in mentinerea nivelurilor de glucoza si producerea energiei. Suplimentarea cu leucina imbunatateste muschii Leucina imbunatateste recuperarea musculara Exercitarea duce la defalcarea in aminoacizi cu catena ramificata (BCAA), in special in muschi. BCAA ajuta la sinteza proteinelor si previne degradarea proteinelor, ceea ce, la randul sau, ajuta la prevenirea oboselii musculare si a durerii. Intr-un studiu (DB-RCT) de 30 de adulti sanatosi, exercitiile de squat cauzeaza oboseala musculara si durere. Cei care au primit suplimente de BCAA au avut mai putin durere in zilele urmatoare, in timp ce cei care nu au primit suplimente au aratat perioade prelungite de durere. Oboseala musculara dupa efort fizic a scazut si cu suplimentarea BCAA. De asemenea, studiile efectuate pe animale au aratat ca tratamentul cu leucina a crescut doua cai de constructie a muschilor la sobolani (AKT cu 98% si mTOR cu 49%): In plus, acelasi studiu a aratat, de asemenea, ca suplimentarea cu leucina a redus defalcarea proteinelor musculare. Leucina scade pierderea musculara Similar cu modul in care leucina mareste recuperarea musculara, leucina reduce si pierderea musculara la pacientii bolnavi. In studiile pe sobolani cu casexie de cancer (o boala cu pierdere musculara grea), suplimentarea cu leucina a crescut masa musculara (cu 23% in gastrocnemius si cu 22% in partea anterioara a tibialului). Leucina a crescut de asemenea concentratia totala de aminoacizi in sange, ceea ce este benefic in crearea mai multor proteine ??si a muschiului. La pacientii cu arsuri, traume sau sepsis (infectie in tesuturi), suplimentarea aminoacizilor cu catena ramificata (BCAA), care include leucina si alti doi aminoacizi, a scazut rata de miscare a muschilor. In plus, atunci cand oamenii in varsta, ei sufera sarcopenie, un declin natural de muschi si o crestere a grasimilor. Aceasta conduce la un risc crescut de accidentare si de invaliditate [R]. La adultii tineri, atat dozele mari cat si cele scazute de suplimente de leucina au fost capabile sa creasca sinteza proteinelor. Cu toate acestea, la pacientii varstnici, numai cei carora li se administreaza suplimente cu continut ridicat au crescut sinteza proteinelor (cu 47%). In studiile la animale, suplimentarea cu L-leucina a...