Firma resurse umane

  • Categorie Servicii financiare
  • Audit
  • Consultanta fiscala
  • Evidenta contabila
  • Resurse umane
  • Servicii salarizare

Descriere anunt

Firma resurse umane,

colaborez cu firme. Administrare personal. Intocmire state salarii. D112. Revisal. Consultanta cu privire la clauzele contractelor de munca. CCM, regulament intern.

Detalii suplimentare

Audit si restaurare revisal.

• CONTRACTELE INDIVIDUALE DE MUNCA

Redactarea contractelor de munca.

Recomandari privind clauzele contractuale.

Intocmirea actelor aditionale privind modificarile survenite in executarea contractului individual de Munca.

Decizii de suspendare a contractului individual de munca.

Decizii de incetare a contractului individual de munca.

• DOSARELE DE PERSONAL

Intocmirea dosarului de angajare.

Redactarea si inregistrarea actelor privind modificarea sau incetarea contractului individual de munca (acte aditionale, decizii, notificari).

Actualizarea informatiilor personale.

Incadrarea in conditii de munca (normale, deosebite sau speciale).

Completarea si actualizarea informatiilor privitoare la persoanele aflate in intretinere.

Completarea informatiilor privind functia de baza, realizarea de alte venituri, casa de sanatate, etc.

Intocmirea la solicitarea angajatilor a adeverintelor privind vechimea in munca, adeverinte somaj, adeverinte medic de familie, spital, etc.

• REVISAL

Intocmirea / completarea in Registrul General Unic de Evidenta a Salariatilor in format electronic a modificarilor ce trebuiesc reflectate, conform legii (inregistrari contracte noi, modificari ale contractelor, incetari, etc) si transmiterea lor catre ITM.

• SALARIZARE

Intocmirea lunara a statului de salarii ( intocmirea statului de avansuri si a statului final).

Calculul sporurilor si adausurilor la salariul de baza: ore suplimentare, spor repaus saptamanal, spor de noapte, conditii grele, premii, ajutoare, etc.

Calculul retinerilor si popririlor salariale.

• DECLARATIA 112 - Intocmirea si transmiterea declaratiei D112 la ANAF.

• RAPORTARI:

Intocmire rapoarte pe centre de cost, structura de personal, evidente concedii de odihna, concedii fara plata.

Rapoarte catre Institutul National de Statistica.

• INTOCMIRE/REVIZUIRE:

Intocmirea Regulamentului Intern ( un Regulament Intern bine intocmit ne scuteste de conflictele dintre angajat si angajator ).

Intocmirea Contractului Colectiv de munca (obligatoriu ptr. societatile care au peste 21 salariati).

Intocmirea Fiselor de Post.

Implementare procesului de evaluare a salariatilor.

Procedura de cercetare disciplinara si aplicarea acesteia.

• ABONAMENTUL PRIN CONTRACT INCLUDE CONSULTANTA IN:

Managementul Resurselor Umane si Dreptul Muncii.

Informarea periodica a clientului privind modificarile legislative in domeniu.

Consultanta in rezolvarea conflictelor de munca sau la negocierea contractelor individuale/colective de munca.

Relatia cu ITM, inclusiv reprezentarea la controale.

Contracte de confidentialitate.

Contracte de training.

Contracte de formare profesionala.

Depunerea documentatiei de recuperare a banilor pe concedii medicale de la casa de sanatate.

Intocmire dosare de pensionare, somaj, concediu crestere copil.

Consiliere in cadrul angajarilor.

Dosare de concediere intocmite corect.

Adaptarea formularelor GDPR in resurse umane.