Sef Sala (Banqueting) Grand Hotel Continental

Candidatul Ideal
#stiupecineva care isi mareste echipa

Suntem in cautarea unor oameni pasionati si talentati care sa ni se alature. ︂︂︇︎︋︆︈︇​︂︆︄︄​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎Daca te regasesti in descrierea de mai jos, vrem sa te cunoastem!

Alatura-te echipei noastre pasionate!

Ce ne-am dori sa ai:
· Experienta: 2-3 ani intr-o pozitie similara.
· Educatie: Studii medii sau calificare in domeniu- specializare ospatar ( atestat Maitre d’Hotel reprezinta un avantaj).
· Limbi straine: Limba engleza la nivel conversational.
· Abilitati tehnice: Cunostinte solide de operare PC (Excel sau alte programe).
· Calitati personale: Abilitati excelente de coordonare si relationare, spirit de echipa si dorinta de a invata lucruri noi.
· Personalitate: Esti o persoana deschisa, puternica, cu valori stabile.
· Cunostinte specifice (prezinta avantaj): cunostinte de baza de management, tehnici de amenajare spatii evenimente, tejhnici de servire, costumer care.

Descrierea jobului
Ce vei face in echipa noastra:
· Organizarea evenimentelor: Supraveghezi si asiguri buna desfasurare a evenimentelor organizate in hotel ︁︀​︈︈​︈︈​︁︉︃sau in afara acestuia (servicii de catering).
· Coordonarea departamentelor: Preiei fisele de manifestare de la vanzari si te asiguri ca toate departamentele implicate detin informatiile necesare. Informezi asupra cererilor speciale ale clientilor.
· Verificarea spatiilor: Verifici spatiile inainte de evenimente pentru a te asigura ca totul este conform fisei de manifestare. Coordonezi aspectul salii de servire (curatenie, muzica ambientala, aspectul angajatilor).
· Intampinarea clientilor: Intampini si conduci clientii la masa conform preferintelor si rezervarilor.
· Feedback de la clienti: Monitorizezi constant opiniile clientilor despre calitatea preparatelor si serviciilor.
· Solutionarea sesizarilor/reclamatiiloir: Abordezi prompt sesizarile si cerintele clientilor, apeland la superior cand este necesar.
· Gestionarea echipamentelor: Supraveghezi gestionarea echipamentelor (mobilier, vesela, tacamuri, etc.).
· Relatia cu furnizorii: Mentii relatiile cu furnizorii de servicii pentru evenimente.
· Comunicarea interna: Comunici cererile speciale ale clientilor superiorului direct si altor departamente implicate.
Daca esti pregatit sa faci parte dintr-o echipa dedicata si sa contribui la crearea unor experiente memorabile pentru clientii nostri, asteptam cu nerabdare sa te cunoastem!

Aplica acum si hai sa facem lucruri extraordinare impreuna!
Caracteristici
Domeniu activitate: HORECA, turism Tip colaborare: Perioada determinata Locatie job: locatie fixa Beneficii: ab. servicii medicale, asigurare / decont transport, tichete de masa
1.576 vizualizari Bucuresti, Sector 1, 13 Iul. '24 (09:15)
Trimite CV
Vezi email
Anunturile utilizatorului
Distribuie anuntul