Anuntul accesat este inactiv. Iti sugeram anunturi cu caracteristici asemanatoare.
Anunturi active sugerate
Domeniu: Secretariat, operatori PC
Perioada nedeterminata
Job locatie fixa
Agentie imobiliara angajeaza personal studii medii, cunostinte calculator, experienta in domeniul imobiliar.
Trimite CV
Bucuresti, 30 Mar, 22:10
8.000 RON
Domeniu: Secretariat, operatori PC
Perioada nedeterminata
Job locatie fixa
Pt 4-5 camioane, curse, acte, consumuri, contracte, centralizatoare etc. Ideal experienta pt un salariu bun. Se poate si part time. Se discuta intai pe WhatsApp toate detaliile. Interviu online.
Calarasi, 29 Mar, 03:35
Anunt inactiv
Secretara,
3.150 RON
candidatul ideal este o persoana serioasa, punctuala, cu abilitati bune de comunicare. Program de L-V de la 08:30-17:30;
Caracteristici
Domeniu activitate: Secretariat, operatori PC
Tip colaborare: Perioada nedeterminata
Locatie job: locatie fixa
Detalii suplimentare
Utilizator de nivel mediu aplicatii MS Office sau Open Office;
Atitudine pozitiva si amabila;
Aspect fizic placut;
Persoana organizata;
-activitati de secretariat, scanat, copiat, email;
-activitati de protocol;
-asigura accesul clientilor, colaboratorilor in incinta societatii;
-elaboreaza si redacteaza documente si rapoarte cerute de management;
-gestionare apeluri telefonice, corespondenta, mail;
-redacteaza, tine evidenta si preia corespondenta (intrari, iesiri) si o transmite destinatarilor;
-asigura transmiterea documentelor prin posta, fax, e-mail;
-pregateste dosarele primite de la departamentele firmei pentru a fi trimise prin curierate rapide;
-procura consumabile de birou si alte materiale necesare functionarii departamentului administrativ;
-duce la indeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhica.
Atitudine pozitiva si amabila;
Aspect fizic placut;
Persoana organizata;
-activitati de secretariat, scanat, copiat, email;
-activitati de protocol;
-asigura accesul clientilor, colaboratorilor in incinta societatii;
-elaboreaza si redacteaza documente si rapoarte cerute de management;
-gestionare apeluri telefonice, corespondenta, mail;
-redacteaza, tine evidenta si preia corespondenta (intrari, iesiri) si o transmite destinatarilor;
-asigura transmiterea documentelor prin posta, fax, e-mail;
-pregateste dosarele primite de la departamentele firmei pentru a fi trimise prin curierate rapide;
-procura consumabile de birou si alte materiale necesare functionarii departamentului administrativ;
-duce la indeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhica.
694 vizualizari
Chiajna, 30 Mar, 13:05
Anunt inactiv