Operator vanzari prin telefon

Call center. Vanzarea prin telefon a diverselor produse si servicii. Contacteaza clientii actuali si potentiali in vederea vanzarii produselor si serviciilor.
  • Domeniu de activitate: Comert, vanzari
Bucuresti, ieri, 04:35

Detalii suplimentare

• Contacteaza clienti sau potentiali clienti in vederea bunei desfasurari a contractelor pe care le are cu firmele partenere,etc.

• Emite si transmite emailuri, faxuri, scrisori la solicitarea clientilor alocati in campanii

• verifica veridicitatea si corectitudinea informatiilor introduse in CRM, baze de date, etc

• completeaza un formular de reclamatii la sesizarea clientului specificand motivul reclamatiei

• preda formularele de comanda si reclamatii catre Project Manager

• foloseste si actualizeaza baza de date clienti cu informatii si cerinte despre clientii vechi/noi sau potentiali, comunicate de acestia

• utilizeaza programele de calculator :Word, Excel, Microsoft Outlook,Access, etc.

• utilizeaza fax, copiator, fax automat, soft companie, telefon, E mail, internet.

• se documenteaza in permanenta, referitor la noile produse/servicii oferite de catre firma.

• urmareste si propune modul de rezolvare a diferitelor aspecte aparute in activitatea de zi cu zi

• transmite managerului direct informatiile cu privire la : sesizarile si/sau reclamatiile de orice natura privind relatia dintre client si prestator (ex. neprimirea produselor comandate, primirea partiala sau gresita, modificare de adresa, neprimirea facturilor fiscale, plati duble sau incorecte,retururi/stornari/retrimiteri, calitatea poduselor si serviciilor, cereri de oferta si propuneri din partea clientilor, etc)

• semnaleaza managerului direct orice neregula sesizata in derularea unui proiect

• insusirea standardelor personale, notiunilor de comunicare si comportament valabile in cadrul oricarui departament al firmei.

Responsabilitatile postului :

• executa in conditii de calitate si eficienta campaniile planificate

• respecta norma stabilita de conducerea companiei privind desfasurarea fiecarei campanii in parte

• este direct raspunzator de corectitudinea informatiilor, primite de la clienti sau potentiali clienti, introduse in baza de date

• raspunde in fata sefilor ierarhic superiori pentru activitatea desfasurata

• raspunde conform regulamentelor in vigoare pentru neindeplinirea sau indeplinirea defectoasa a sarcinilor ce-i revin

• raspunde de bunurile materiale luate pe inventar propriu

• respecta programul de lucru si durata pauzelor acordate

• emite zilnic numarul necesar de apeluri, minim 60 contacte/clienti apelati, respecta zilnic numarul minutelor pe care trebuie sa il vorbeasca cu clientii la telefon, minim 2 minute

• respecta regulile de protectia muncii si de PSI

• respecta ROI al S.C. Intercom Serv S.R.L.

Programul de lucru :

Programul de lucru este de 8 ore/zi/40 ore/saptamana.

Cerintele pentru exercitare :

Cerinte medicale :

integritate anatomofunctionala a membrelor superioare

• acuitate vizuala normala

• acuitate auditiva normala

• vorbire normala

Cerinte psihice :

• atentie concentrata si distributiva

• precizie a miscarilor, spirit de observatie, viteza de reactie

• asumarea responsabilitatilor, perseverenta

• calm, stapanire de sine, echilibru emotional

• adaptare la sarcini de lucru schimbatoare, repetitive

• studii medii, experienta in activitati similare, cursuri operare PC

tehnici de vanzare, capacitatea de a se descurca in mod interactiv, acordarea si transmiterea de informatii,integrare rapida in colectiv, respectarea instructiunilor verbale/scrise, operare computere si alte echipamente electronice, capacitatea de a lucra in conditii de stres , spirit de echipa, atentie distributiva, receptivitate, respectarea termenelor, promptitudinea, respectarea riguroasa a regulilor si instructiunilor.