Anuntul accesat este inactiv. Iti sugeram anunturi cu caracteristici asemanatoare.

Anunturi active sugerate

...
3.000 RON
Bucuresti 13 Apr 12:20
...
3.100 RON
Bucuresti 16 Apr 12:15
...
3.500 RON
Bucuresti 13 Apr 16:27
...
3.100 RON
Bucuresti 17 Apr 19:03

Anunt inactiv

Operator vanzari prin telefon

Call center. Vanzarea prin telefon a diverselor produse si servicii. Contacteaza clientii actuali si potentiali in vederea vanzarii produselor si serviciilor.
Caracteristici
Domeniu de activitate: Comert, vanzari
Detalii suplimentare
Vanzarea prin telefon a diverselor produse si servicii.

Contacteaza clientii actuali si potentiali in vederea vanzarii produselor si serviciilor.

Contacteaza clienti sau potentiali clienti in vederea bunei desfasurari a contractelor pe care le are cu firmele partenere etc.

Emite si transmite emailuri, faxuri, scrisori la solicitarea clientilor alocati in campanii.

Verifica veridicitatea si corectitudinea informatiilor introduse in CRM, baze de date etc.

Completeaza un formular de reclamatii la sesizarea clientului specificand motivul reclamatiei,

preda formularele de comanda si reclamatii catre Project Manager.

Foloseste si actualizeaza baza de date clienti cu informatii si cerinte despre clientii vechi/noi sau potentiali, comunicate de acestia.

Utilizeaza programele de calculator :Word, Excel, Microsoft Outlook, etc.

Utilizeaza fax, copiator, fax automat, soft companie, telefon, E mail, internet.

Se documenteaza in permanenta, referitor la noile produse/servicii oferite de catre firma.

Urmareste si propune modul de rezolvare a diferitelor aspecte aparute in activitatea de zi cu zi,

transmite managerului direct informatiile cu privire la : sesizarile si/sau reclamatiile de orice natura privind relatia dintre client si prestator (ex. Neprimirea produselor comandate, primirea partiala sau gresita, modificare de adresa, neprimirea facturilor fiscale, plati duble sau incorecte, retururi/stornari/retrimiteri, calitatea produselor si serviciilor, cereri de oferta si propuneri din partea clientilor etc)

Semnaleaza managerului direct orice neregula sesizata in derularea unui proiect,

insusirea standardelor personale, notiunilor de comunicare si comportament valabile in cadrul oricarui departament al firmei.

Responsabilitatile postului :

Executa in conditii de calitate si eficienta campaniile planificate.

Respecta norma stabilita de conducerea companiei privind desfasurarea fiecarei campanii in parte.

Este direct raspunzator de corectitudinea informatiilor, primite de la clienti sau potentiali clienti, introduse in baza de date,

raspunde in fata sefilor ierarhic superiori pentru activitatea desfasurata.

Raspunde conform regulamentelor in vigoare pentru neindeplinirea sau indeplinirea defectuoasa a sarcinilor ce-i revin

raspunde de bunurile materiale luate pe inventar propriu.

Respecta programul de lucru si durata pauzelor acordate.

Emite zilnic numarul necesar de apeluri, minim 60 de contacte/clienti apelati, respecta zilnic numarul minutelor pe care trebuie sa il vorbeasca cu clientii la telefon, minim 2 minute.

Programul de lucru este de 5 ore/zi/25 de ore/saptamana.
Salariu 1100 net

Intervalul ora 13.00 – 18.00

Va multumim!
88 vizualizari Bucuresti, Sector 4, 28 Feb 22 18:50
Foto
Anunt inactiv