Office Assistant, Secretara
Candidatul ideal: capacitate de lucru cu oamenii, capacitate de organizare si planificare, cercetare si investigare a informatiilor receptate. Persoana comunicativa, energica si entuziasta;
- Domeniu de activitate: Secretariat, operatori PC
- Pot aplica studenti: da
Detalii suplimentare
Deschidere in ceea ce priveste aprofundarea cunostintelor in domeniul companiilor din grup;
Aptitudine de lucru cu documente;
Culegere, prelucrare si transmitere informatii;
Capacitate de analiza si sinteza;
Aspect fizic placut;
Cunoasterea in detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express), Navigare Internet;
Cunoasterea limbii engleze la un nivel cel putin mediu;
Responsabilitati:
Gestioneaza agenda Administratorului/Directorului General;
Se ocupa de organizarea intalnirilor interne si externe;
Efectueaza programarea intalnirilor, conform solicitarilor primite;
Mentine o relatie de cooperare cu toti colegii din celelalte departamente, transmite si urmareste finalizarea prioritatilor fixate de manager in cadrul companiei