Anuntul accesat este inactiv. Iti sugeram anunturi cu caracteristici asemanatoare.

Anunturi active sugerate

...
3.100 RON
Bucuresti 17 Apr 10:54
...
3.000 RON
Ilfov 17 Apr 16:48
...
3.500 RON
Bucuresti 13 Apr 16:27

Anunt inactiv

Manager, front office, gestionare oferte - comenzi

4.500 RON
experienta in ofertare - facturare, vanzare online, comenzi furnizori/ productie/ livrare clienti. O persoana dinamica, sociabila, deschisa sa implementeze procese conform certificarilor ISO 9001
Caracteristici
Domeniu activitate: Comert, vanzari Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: da Beneficii: training / calificare
Detalii suplimentare
Productie de mobila si mobilier tapitat

Vindem direct catre clienti finali prin cereri de oferta sau comenzi din magazinul online.

Postul poate sa fie ocupat doar de persoane cu experienta in domeniul mobilei sau care au experienta de minim 2 ani in proces asemanator.

Cerintele generale ale postului:

Experienta in domeniul mobilei si mobilierului tapitat sau domenii asemanatoare ca preluare comenzi / executie /livrare client final.

Experienta in vanzari, cereri de oferta, e-mail, drive, smartbill si magazin online, contabilitate primara.

Experienta in gestionarea comenzilor in productie, gestionarea comenzilor catre furnizori, catre beneficiari / firmele de curierat.

Cunostinte minime de interpretare a schitelor de executie / proiectelor venite de la arhitecti si designeri.

Flux zilnic:

Verificare e-mail cereri de oferta.

Completarea si salvarea cererilor de comanda / gestionarea cererilor din site

Ofertare

Comunicarea comenzilor catre productie

Gestionarea comenzilor catre furnizori

De raspuns la e-mail, de salvat proiectele/cererile in drive, de facut oferte, de verificat la furnizori materia prima, de tinut legatura cu productia.

De sunat clientii pentru detalii ofertare / livrare si montaj.

Flux saptamanal:

De trimis mail cu necesarul de materie prima

De verificat comenzile in productie

De facut avizele pentru livrare si montaj

De introdus produse in site, cand este cazul

De trimis email pentru colaborari cu diversi revanzatori

De facut comenzi la curieri / firme de transport

De verificat curatenia si de gestionat personalul pentru a avea curat la sfarsitul programului seara si vinerea

Corelarea produselor din site cu smartbill

Flux lunar:

De facut pontajul angajatilor / completat in excel

De scos rapoarte lunare facturi/ solduri clienti / solduri furnizori

De facut stoc

De verificat produsele din site.

Adresa: Theodor Pallady nr 287, incinta IOR 2

Program:

Luni- Vineri 08:30-18:00

Pauza de masa si de cafea incluse
3.852 vizualizari Bucuresti, Sector 3, 20 Mar 09:45
Foto
Video
Anunt inactiv