Anuntul accesat este inactiv. Iti sugeram anunturi cu caracteristici asemanatoare.

Anunturi active sugerate

...
3.500 RON
Bucuresti 19 Apr 10:30
...
4.200 RON
Bucuresti azi, 04:50
...
Ilfov 23 Apr 14:15
...
Bucuresti azi, 00:25

Anunt inactiv

Asistent manager, functionar administrativ

4.000 RON
pt. grup firme fin-ctb, cunostinte Word, Excel, PC, pers serioasa, avantaj cunoastere Saga, salarizare, personal, prel date, posib. dezv. cariera, salariu avantajos, tichete masa, vacanta, dec. transport, bonusuri realizari. CV la adresa e-mail
Caracteristici
Domeniu activitate: Contabilitate, finante Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: da Beneficii: asigurare / decont transport, bonus de performanta, tichete de masa, training / calificare
Detalii suplimentare
Asistent manager, Functionar administrativ angajeaza grup de firme cu specific de consultanta finaciar-contabila si de management si activiatate de creditare cu sediul in zona Stefan cel Mare, se solicita cunostinte minime obligatorii de operare date, Word, Excel, PC si contabilitate primara, pot aduce avantaj candidatului cunostintele de personal, intocmire acte firma si cunoasterea programului Saga sau MyConta, Posibilitatea de lucru la distanta este partiala, respectiv 1 zi, maxim 2 zile pe saptamana dar aceasta dupa perioada de proba si in fucntie de asimilarea sarcinilor de lucru.
Se doreste o persoana serioasa, organizata, dinamica care doreste un angajament de lunga durata si dezvoltarea unei cariere in domeniu. Oferim mediu de lucru profesionist, placut, se ofera pachet salarial atractiv format din salariu fix plus comisioane la intocmirea documentelor pentru modificarile firmelor dupa primele 3 luni de proba pachetul salarial complet fiind astfel:
- contract de munca pe perioada nedeterminata cu 3 luni de proba
- salariul fix creste automat dupa primele 3 luni si se renegociaza in sensul cresterii dupa alte 6 luni de la terminarea perioadei de proba in functie de realizarile avute in aceasta perioada apoi salariul se renegociaza anual cu evaluarea realizarilor pe perioada scursa
- decontarea transportului la si de la locul de munca, abonament sau decont combustibil dupa caz
- tichete de masa
- comisioane la intocmirea documentelor pentru modificarile firmelor dupa primele 3 luni de proba
- vouchere vacanta pentru concediul mare anual programat
- prime de sarbatorile legale in bani si tichete cadou
- posibilitatea de crestere atat salariala cat si profesionala cu dobandire de experienta relevanta
- posibilitatea de instruire specializata gratuita.
Descrierea jobului
Organizeaza intalnirile cu clientii firmei si preia actele acestora dupa caz;
Ordoneaza actele societatilor partenere conform procedurilor;
Contabilizeazasi inregistreaza registrul de casa in lei si valuta;
Contabilizeaza si inregistreaza facturile furnizorilor si ale clientilor, emite facturile pentru clienti dupa caz
Verifica si corecteaza jurnalul de vanzari, emite lunar/trimestrial decontul de TVA pe baza jurnalelor spre verificare;
Contabilizeaza jurnalul de banca in lei si valuta;
Contabilizeaza si inregistreaza diferite alte documente conform procedurilor
Primeste apelurile clientilor sau aplicantilor si raspunde conform procedurilor
Asigura achizitiile societatii pe baza de comenzi catre furnizori contractati, se asigura de necesarul de protocol al societatii
Emitere de rapoarte specifice si diverse documente financiar contabile la cerere (situatia clientilor si a furnizorilor, extras de cont etc) spre verificare
Intocmeste diverse documente de personal – CIM, acte aditionale, decizii etc spre verificare si corespondeaza cu cleintii pentru obtinerea documentelor semnate
Intocmeste diverse documente pentru societatile comerciale in Word spre verificare
Emite statele de salarii si declaratiile aferente acestora spre verificare si ajuta la transmiterea declaratiilor
Colaboreaza cu diverse departamente interne si externe in legatura cu lucrarile desfasurate
Pentru a aplica la post transmiteti CV pe email la contact@mcrconsult.ro si ulterior va rugam sa completati miniinterviul de pe site-ul nostru de la link-ul https://mcrconsult.ro/cariera/, candidatii potriviti profilului descris care vor completa si miniinterviul vor fi contactati pentru un interviu video online si apoi se poate programa un interviul la sediul nostru-test practic in functie de care se va face oferta salariala. Salariul din anunt este orientativ iar Oferta salariala concreta se va negocia in functie de cunostintele candidatului prezentate in CV si abilitatile dovedite/confirmate la testul practic ce se va da de catre candidat.
1.684 vizualizari Bucuresti, Sector 2, 13 Jul 23 12:30
Anunt inactiv